Als je in Rotterdam woont heb je niet veel keuze! Heb gewoon een auto hoorquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:40 schreef Catkiller het volgende:
Had je maar beter je best moeten doen, dan was je geen OVpauper nu.
Doet zij maar lekker thuisquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:03 schreef the-eye het volgende:
Niet je uitgekauwde Bubblicious uit je mond halen en aan het meisje viswijf aanbieden zodat ze nog grotere bellen kan blazen
Is ze lelijk, dik, 40+ en ziet ze eruit als een Turkste tokkie? Zoja, dan zou het een van mn buren kunnen zijn. Die loopt ook als ware tokkie en als een koe op kauwgom te kauwen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:39 schreef Anneloos het volgende:
Zo’n vies ordinair wijf wat kauwgom loopt te knagen in de metro en de hele tijd irritant met haar bek open belletjes loopt te blazen![]()
.. geen stijl
![]()
![]()
Ik had laatst een chick, toen ze me wilde pijpen bleek ze ook kauwgom in haar muil te hebben.... optyfen en gauw!quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:39 schreef Anneloos het volgende:
Zo’n vies ordinair wijf wat kauwgom loopt te knagen in de metro en de hele tijd irritant met haar bek open belletjes loopt te blazen![]()
.. geen stijl
![]()
![]()
Zeker wel, maar niet door de mannen die ik had uitgenodigd.. want er was niemand komen opdagenquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:31 schreef Sander166 het volgende:
Was er nog sprake van geile neuqsex na je oproep voor mannelijk gezelschap in Hoek van Holland?
Dat is niet netjes. Was ook niet de bedoeling om een goed topic te maken.. ik wilde gewoon klagenquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Smeer de volgende keer de kauwgom in haar haar.
Dat zal haar leren
Wat een slecht topic trouwens
Chick wilde 5 euro van je hebben?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:52 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik had laatst een chick, toen ze me wilde pijpen bleek ze ook kauwgom in haar muil te hebben.... optyfen en gauw!
Door wie werd je aangeduwd?quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zeker wel, maar niet door de mannen die ik had uitgenodigd.. want er was niemand komen opdagen![]()
![]()
Zit er straks kauwgum aan mijn bakkesquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Gelijk kopstoot geven dan leren ze het wel af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |