quote:
Ga eens pittenquote:
je buurmeisjequote:
Truste beanquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 02:45 schreef -sabine- het volgende:
Ik ga nog niet slapen, het is voor jullie een hint.
heyquote:Op donderdag 10 mei 2018 02:45 schreef -sabine- het volgende:
Ik ga nog niet slapen, het is voor jullie een hint.
Handig om je pielemoos aan af te smeren tochquote:
kanquote:Op donderdag 10 mei 2018 02:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Handig om je pielemoos aan af te smeren toch
quote:Op donderdag 10 mei 2018 02:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie in de stad weleens meisjes met hoofddoek en dan broek en shirt dragen die strakker dan strak zijn
stelletje gezondheidsfreaks hier met hun ikea troepjes.quote:Op donderdag 10 mei 2018 03:08 schreef hemarookworst het volgende:
Bolk klinkt als een Scandinavisch yoghurtdrankje
quote:Op donderdag 10 mei 2018 04:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het echt heel raar dat je billen likt
Je valt meer op piemels?quote:Op donderdag 10 mei 2018 04:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het echt heel raar dat je billen likt
success.quote:
😊Nee geen nachtmerries. Heb 2uurtjes geslapen maar lig nou al sinds half 4 wakker in bed. Waarom zijn jullie nog zo laat wakkerquote:
Welterusten 🙂quote:Op donderdag 10 mei 2018 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat je er al bent. Maar goed ik ga slapen
Hij maakt zich waarschijnlijk zorgen over het lage aantal puntenquote:
Valt nu nog mee.. als het zo blijft zou het perfect zijn. Beetje afkoelen van de afgelopen dagenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met mij prima. Lekker koel vandaag 🙂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-05-2018 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. I. / 1325 / 2350
2. Grrrrrrrr / 1153 / 1688
3. Dr.Mikey / 1151 / 1528
4. aloa / 763 / 1221
5. Limoentjuh / 635 / 731
6. Sexy_Lexy_83 / 584 / 1128
7. Hallojo / 484 / 635
8. noodgang / 482 / 222
9. hemarookworst / 379 / 507
10. markdeajaxfan / 377 / 884
11. Nattekat / 286 / 222
12. Clicks_nl / 202 / 46
13. Borrelnootje00 / 129 / 418
14. devzero / 113 / 285
15. DerRabbit / 97 / 64
16. -sabine- / 87 / 92
17. Already_in_use / 64 / 42
18. LCMS / 62 / 78
19. Guus_Geluk7 / 61 / 64
20. tailfox / 45 / 49dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Zal nog wel gaan onweren vandaagquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, en wat onweer. Helaas is het alweer voorbij
Ik wou eigenlijk Ubuntu verwijderen, maar in dat proces ging er van alles verkeerd, en nu zit ik zonder Windows.quote:
Ja werkquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag ?
Niks leuks helaas. Alleen verplichtingen 😔quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens buienradar zou het hier moeten regenen op dit moment, een kijkje uit het raam laat wat anders zienquote:
Tuurlijk, een vrije dag moet immers goed besteed worden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onweer is kalmerend 😊 Lekker binnen zittenquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens buienradar zou het hier moeten regenen op dit moment, een kijkje uit het raam laat wat anders zien![]()
En hopelijk meer onweer, al mag dat ook vanavond komen zodat ik er foto's van kan maken.
Lukt mij nooit om er goede foto's van te makenquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens buienradar zou het hier moeten regenen op dit moment, een kijkje uit het raam laat wat anders zien![]()
En hopelijk meer onweer, al mag dat ook vanavond komen zodat ik er foto's van kan maken.
Bootloader kapoet?quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk Ubuntu verwijderen, maar in dat proces ging er van alles verkeerd, en nu zit ik zonder Windows.
Filmen en dan screenshot van de bliksemquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:46 schreef I. het volgende:
[..]
Lukt mij nooit om er goede foto's van te maken
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Filmen en dan screenshot van de bliksem
Niets beter dan gedonder en het geluid van regen op de ramen. Nog beter als het wat verkoeling brengt na een warme periode. Ruikt ook altijd zo lekker als het tijd droog is geweest en dan regen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Onweer is kalmerend 😊 Lekker binnen zitten
exactquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets beter dan gedonder en het geluid van regen op de ramen. Nog beter als het wat verkoeling brengt na een warme periode. Ruikt ook altijd zo lekker als het tijd droog is geweest en dan regen.
Jupquote:
Goede camera, statief en lange sluitertijd. En natuurlijk wat geduld.quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:46 schreef I. het volgende:
[..]
Lukt mij nooit om er goede foto's van te maken
dit is voor mij abacadabraquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:52 schreef I. het volgende:
Moet het wel goed zeggen, had Windows en Ubuntu, dualboot op een HDD, Ubuntu eerst gekopieerd van HDD naar SSD, toen had ik dus een extra overbodige installatie, die heb ik weggegooid, en toen ging het zooitje kapot
quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit is voor mij abacadabra
Heb je een opstartbare Windows/Linux dvd/usb liggen? Grote kans dat je het daarmee kunt fixen, de partitie is vermoedelijk nog gewoon intact.quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:50 schreef I. het volgende:
[..]
JupHad gewoon Ubuntu weggegooid, dacht, joh, moet kunnen. En toen werdi k in grub rescue mode gegooid omdat er geen devices meer gevonden konden worden
Ik ben nog steeds gigantisch leek in fotograferen met m'n DSLRquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Goede camera, statief en lange sluitertijd. En natuurlijk wat geduld.
Gewoon nieuwe computer kopenquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:52 schreef I. het volgende:
Moet het wel goed zeggen, had Windows en Ubuntu, dualboot op een HDD, Ubuntu eerst gekopieerd van HDD naar SSD, toen had ik dus een extra overbodige installatie, die heb ik weggegooid, en toen ging het zooitje kapot
quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je een opstartbare Windows/Linux dvd/usb liggen? Grote kans dat je het daarmee kunt fixen, de partitie is vermoedelijk nog gewoon intact.
Ik heb een Ubuntu USB stick, en als ik daar die schijf op zoek, zegt ie dat er alleen een system volume information map in staatquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:52 schreef I. het volgende:
quote:255 GB — 255 GB free (0,0% full)
Kost wat tijd om allemaal uit te zoeken maar dan heb je ook wat. En anders gewoon auto, al kun je dan net zo goed een mobiel gebruikenquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gigantisch leek in fotograferen met m'n DSLRMoet ik eigenlijk veel meer tijd in steken.
shit happensquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:02 schreef I. het volgende:
[..]
Ik dus blijkbaar ook niet, want het ging compleet mis.Blij dat ik Ubuntu nog heb
En waar staan je belangrijke bestanden, was dat in Ubuntu of Windows? En anders backup terugzettenquote:Op donderdag 10 mei 2018 07:59 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een Ubuntu USB stick, en als ik daar die schijf op zoek, zegt ie dat er alleen een system volume information map in staat
[..]
Elke keer als ik het probeer uit te zoeken, begrijp ik weer iets niet en leg ik 'm weer wegquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Kost wat tijd om allemaal uit te zoeken maar dan heb je ook wat. En anders gewoon auto, al kun je dan net zo goed een mobiel gebruiken
Ja op Windowsquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:04 schreef bondage het volgende:
[..]
En waar staan je belangrijke bestanden, was dat in Ubuntu of Windows? En anders backup terugzetten
Zo nu en dan. Ben de laatste tijd veel met andere dingen bezig die ik wat leuker vind dan FOK!quote:
groot gelijk heb je!quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Ben de laatste tijd veel met andere dingen bezig die ik wat leuker vind dan FOK!
Geen backup voorhanden hebben is niet zo handig, al helemaal als je een actie uit gaat voeren welke destructief kan zijnquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ja op WindowsEn ik heb geen backup
Maar ik mis nu nog even niks, dus ik hoop dat dat zo blijft.
Had ik beide net even niet voor handenquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen backup voorhanden hebben is niet zo handig, al helemaal als je een actie uit gaat voeren welke destructief kan zijn
Het is zo makkelijk tegenwoordig, een grote USB stick of NAS is genoeg.
Nee, geen ervaring mee. Als ik al een framework gebruik is het Codeigniter. Verder gewoon mijn eigen libraries die ik veel hergebruik.quote:
Jammer. Laravel heeft echt veel erg praktische implementaties, routing is echt briljant, vooral route model binding etc.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee. Als ik al een framework gebruik is het Codeigniter. Verder gewoon mijn eigen libraries die ik veel hergebruik.
niks mis meequote:Op donderdag 10 mei 2018 08:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, daar begin ik de dag altijd mee. Koffie en een peukje
De ah hier al om 8uur open 😊quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bepaalde supers zijn hier al open ja.
Ik vind de routing van CodeIgniter ook niet verkeerd, kan me er prima mee redden en de implementatie is lekker simpel. Ik zal echter in de meeste situaties mijn eigen MVC framework gebruiken, dat ken ik het beste en voldoet exact aan mijn wensen zonder overbodige meuk.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:16 schreef I. het volgende:
[..]
Jammer. Laravel heeft echt veel erg praktische implementaties, routing is echt briljant, vooral route model binding etc.
Kan ik zeker begrijpen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind de routing van CodeIgniter ook niet verkeerd, kan me er prima mee redden en de implementatie is lekker simpel. Ik zal echter in de meeste situaties mijn eigen MVC framework gebruiken, dat ken ik het beste en voldoet exact aan mijn wensen zonder overbodige meuk.
Als het aan je wensen voldoet zeker blijven gebruikenquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:22 schreef I. het volgende:
[..]
Kan ik zeker begrijpen.Ik ben in ieder geval groot laravel fan nu, sinds ik een aantal tuts heb gezien. Alles haakt zo lekker op elkaar in, en zorgt voor clean code.
valt wel mee. Je moet alleen geen problemen met mij zoeken. Verder ben ik wel lief.quote:
Was gewend aan een systeem gebaseerd puur op het Zend Framework. Overcomplex en gigantish zwaar. Dan gaat er met Laravel echt wel een wereld voor je open.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Als het aan je wensen voldoet zeker blijven gebruikenEn het is natuurlijk volledig naar wens aan te passen. Mycroft en de Stats draaien op mijn eigen framework, echter maak ik ook wel eens sites voor anderen en dan gebruik ik in de meeste gevallen een bestaande oplossing als CodeIgniter.
boterquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zal ik op mijn boterham smeren?
Heb ook nog een doos eieren liggen, moet ik ook nog een keer wat mee doen.quote:
is die straks over de datumquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:43 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ook nog een doos eieren liggen, moet ik ook nog een keer wat mee doen.
Vanmiddag maar even
ja zal 's kijken wat voor datum er op staatquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is die straks over de datum
eind 2017quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:44 schreef I. het volgende:
[..]
ja zal 's kijken wat voor datum er op staat
Pannenkoeken makenquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:43 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ook nog een doos eieren liggen, moet ik ook nog een keer wat mee doen.
Vanmiddag maar even
jup, volkoren cornflakes met melk. Ik was altijd van die cornflakes gewend die zacht en drapperig werden, maar deze blijven lekker krokantquote:
das dan een pluspunt jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:45 schreef I. het volgende:
[..]
jup, volkoren cornflakes met melk. Ik was altijd van die cornflakes gewend die zacht en drapperig werden, maar deze blijven lekker krokant
Gewoon in een kan water doen, checken of ze nog zinken. Zo ja, zijn ze prima. Wanneer ze drijven, weggooienquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zijn dingen die ik nooit over de datum eet, eieren hoort daar zeker bij.
jeah maar toch doe ik het nietquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:46 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon in een kan water doen, checken of ze nog zinken. Zo ja, zijn ze prima. Wanneer ze drijven, weggooien
Zend Framework is inderdaad veel te complex, heb ik daarom ook links laten liggen. Toen ik de documentatie van dat gedrocht zag ging ik snel opzoek naar iets anders. Overigens wel mee gewerkt, op het werk een project overgenomen wat was geschreven in dat framework.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:37 schreef I. het volgende:
[..]
Was gewend aan een systeem gebaseerd puur op het Zend Framework. Overcomplex en gigantish zwaar. Dan gaat er met Laravel echt wel een wereld voor je open.Dikke kans dat CodeIgniter dat ook zou doen, dit kwam toevallig op mijn pad.
Hoezo niet? Bang dat er dan opeens een embryo in verstopt zit?quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jeah maar toch doe ik het niet
zit tussen de oren he.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:48 schreef I. het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bang dat er dan opeens een embryo in verstopt zit?
Echt niet te doen iddquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Zend Framework is inderdaad veel te complex, heb ik daarom ook links laten liggen. Toen ik de documentatie van dat gedrocht zag ging ik snel opzoek naar iets anders. Overigens wel mee gewerkt, op het werk een project overgenomen wat was geschreven in dat framework.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |