Waaaaaat????? Jij? Hoe dan?quote:
Hebben we het in de topic daarvoor uitgebreid over gehadquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
T zone is voor jullie jonge vrouwen.
Op mijn leeftijd is de moeilijkheid om een concealer te vinden die de oneffenheden verdoezeld, maar niet de rimpeltjes accentueert.
Onderaan het topic zie je abonnementen staan. Klik daar op, en dan kun je zien hoeveel notes je hebt.quote:
Normaalgesproken zou ik me er best voor schamen. Maar nu ff niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Onderaan het topic zie je abonnementen staan. Klik daar op, en dan kun je zien hoeveel notes je hebt.
Het lijkt me een fors aantal.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de cos wel maar op fok weet ik niet
Volgens mij zitten we allemaal rond dezelfde leeftijd behalve Til. Die is wat jongerquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
T zone is voor jullie jonge vrouwen.
Op mijn leeftijd is de moeilijkheid om een concealer te vinden die de oneffenheden verdoezeld, maar niet de rimpeltjes accentueert.
Holy smoke Marioquote:
Ik ook niet. En ik blijf bij mijn eigen mening.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaalgesproken zou ik me er best voor schamen. Maar nu ff niet.
waarom kregen we notes?quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik blijf bij mijn eigen mening.
Ik weiger in dat stramien van vaste cossertjes te lopen.
Ik hoef niet bij een clubje te horen.
En een clubje als nu in de cos? Never.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
4 in 7 jaar, en dan 195 de laatste 4 jaar, terwijl mijn manier van posten (volgens mij) niet veranderd is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vanaf halb mei zou je ze kunnen inzien. Dan weet je waarom en wat erin staat.quote:
Hij heet Rodrigo Alvez.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:36 schreef mario390 het volgende:
in italie is gisteren en Gezichtsunfall eingezogen en hij heet "Ken" dat is wat komisch om dat in Italie niemand Ken heet
Ik check m'n notes niet vaak, ik dacht dat ik er 9 had. In de COS zou ik alleen maar vrinden hebben.quote:
dat is te betalen en ik werd niks betalenquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vanaf halb mei zou je ze kunnen inzien. Dan weet je waarom en wat erin staat.
Kan hij meteen in oranjequote:
Nope. Is dan gratis. Vanaf half mei of zo. Kan iedereen bij zijn notes.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is te betalen en ik werd niks betalen
Je lijkt wel een Nederlander, zo zuinig.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is te betalen en ik werd niks betalen
en de notes heb ik in 3 jaaren gekregen of?quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nope. Is dan gratis. Vanaf half mei of zo. Kan iedereen bij zijn notes.
Nee, dat is van deze maand.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de notes heb ik in 3 jaaren gekregen of?
Iedereen is jaloers. Wij verhongeren niet, nootjes genoeg.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb in een paar weken toch een 30 notes gekregen.
2 notes per jaar.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was ook een stuk korter natuurlijk.
Misschien moet ik maar gewoon voor de 200 gaan ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaan jullie je notes aanvechten? Ik wel. 11 vind ik een getal van niks. Ik wil 5 notes.
Kekke broekjes.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:45 schreef mario390 het volgende:
deze menslijke Ken is toch niet normal
https://www.merkur.de/wel(...)e-an-zr-9823877.html
Daar doen we geen uitspraken over.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Raar, want volgens mij ging het er toen harder aan toe.
ja dat weet ik welquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Maar geloof me, dat is heel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |