abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179053258
Ik zag hem in de kroeg..ik dacht al dat ie iets bekends over zich had maar het boeide me niet zo veel, hem schijnbaar meer want hij bleef maar kijken, uiteindelijk kwam ie naar me toe.
Ik, nooit echt onvriendelijk en redelijk benaderbaar had er geen bezwaar tegen dat ie naast me aan de bar kwam zitten.

''Hee! kejje me niet meer? ik ben Sjakie (zoe noem ik 'm maar ff) van de basisschool!
Jij bent toch Werkman???''
Wat dan volgde laat zich makkelijk voorspellen..de hele levensgeschiedenis kwam op tafel.
Alles, maar dan ook alles kreeg ik te horen sinds we elkaar uit het oog zijn verloren.
Smartphone met de onvermijdelijke familiekiekjes, mijnheer was getrouwd en was vader.

Of ik nog contact had met ''de rest'' waarmee ie onze oude ''bende'' bedoelde
Om eerlijk te zijn met niemand! Ik heb ze niet gevolgd of aangeklikt op Facebook, (heb ik ook niet ) nooit meer aan ze gedacht eigenlijk...
Hij wel! Hij heeft was zelfs een keer van plan om een reünie op touw te zetten!
Toen ging zijn telefoon, er kwam iets tussen en hij moest weg, máááááár, we spraken elkaar nog wel, hij belde gegarandeerd wel een keer.

Toen ie weg ging realiseerde ik me dat het me echt geen ene reet boeit...
Dat ik iemand ben die vrienden en kennissen maakt in het hier en nu.
Ik heb me eigenlijk nooit echt afgevraagd wat er van Jantje, Pietje of Sophia (noem maar wat) gebeurd is, wat ze doen en wat er van ze geworden is.
Zal wel het bekende verhaaltje zijn.
Oftewel huisje , boompje beestje of scheiding, schuld en omgangsregeling.
Het boeit me echt glad niks wat die gasten van de 80's nu uitvreten.
Liever kijk ik met mijn huidige maties een goeie actiefilm of speel een goed potje biljart.

Bedacht me, ligt het aan mij dat ik niet zo laaiend enthousiast kan worden van memory lane zoals anderen dat wel kunnen?
Of heb ik gewoon ook echt ''a life''? dat ik niet op het verleden hoef te teren en tevreden en blij ben met alles wat ik nu heb?

Terwijl ik bezig was met al die overwegingen kreeg ik de rekening van de kastelein onder mijn neus.
Die slijmbal van vroeger had zijn bier niet afgerekend en dat mocht ik doen.
Toen herinnerde ik me wel degelijk van vroeger dat ie dat ook altijd flikte, altijd mee vreten van een ander maar zelf nooit trakteren of delen.
Altijd komen opdraven op de verjaardag van een klasgenootje maar zelf nooit een partijtje geven, altijd snoep vragen maar nooit afstaan.
''Sjakie de uitvreter'' noemden wij en onze ouders hem altijd.

Heb hem thuis toen voor de gein gegoogled en bekeken via het facebookacount van mijn vriendin, blijkt dat die dooie knuppel overhoop ligt met vrienden, familie en schoonouders vanwege nooit terugbetaalde leningen. :')
Heb gelijk zijn nummer geblokkeerd en verwijderd.

Klacht: Voor de gein toch nog eens andere oudklasgenoten opgezocht om te kijken of mijn beeld van hen klopte...blijkt het nog rampzaliger te zijn dan ik dacht.
Stuk voor stuk divorcies met één of andere verslaving of een hondslelijk wijf. |:(
Voel mezelf nu echt lid van de losersbende van weleer.. :')
  woensdag 9 mei 2018 @ 22:57:43 #2
370352 I
Eye for an I
pi_179053346
Hi, Sjakie hier, bedankt nog voor dat biertje. Jouw leven boeide mij ook totaal niet. Groetjes.
  woensdag 9 mei 2018 @ 23:00:24 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179053392
Zo waar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179053522
Volgende keer dat je hem ziet probeert hij je iets te verkopen.
  Moderator woensdag 9 mei 2018 @ 23:23:40 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179053841
Geen dm gehad
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179053893
Goed verhaal. Maar heet je echt Werkman irl?
pi_179056302
Ik heb één maat van vroeger, toen we nog op de basisschool zaten, met wie ik nog steeds contact heb. Gelukkig is mijn ene maat wel gelukkig in zijn leven en heeft 'ie alles gewoon netjes voor elkaar, maar de rest kan mij ook niet zoveel boeien, dat is meer omdat ik niet weet wat ik zal aantreffen. Straks krijg ik opeens te maken met verslaafden, dode klasgenoten of pedofielen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 06:47:46 #8
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_179056326
Is toch leuk als je een oude bekende tegenkomt in de kroeg.. Je zit daar sowieso om te ouwehoeren
:')
  donderdag 10 mei 2018 @ 08:02:41 #9
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179057043
Als er 1 type persoon is waar ik een schijthekel aan heb dan is het een gierig persoon :r parasieten zijn het.

Gelukkig komen die niet (meer) voor in mijn vriendengroep :7
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 08:13:25 #10
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_179057179
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 08:02 schreef Maikuuul het volgende:
Als er 1 type persoon is waar ik een schijthekel aan heb dan is het een gierig persoon :r parasieten zijn het.

Gelukkig komen die niet (meer) voor in mijn vriendengroep :7
Hier wel eentje maar iedereen heeft hem laten vallen behalve ik... blijft toch een vriend
:')
pi_179057237
Goed verhaal, erg herkenbaar.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 10 mei 2018 @ 08:20:56 #12
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179057246
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 08:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hier wel eentje maar iedereen heeft hem laten vallen behalve ik... blijft toch een vriend
Als het zon goede vriend is. Waarom blijft hij er dan mee doorgaan? Van die figuren die opzettelijk rondjes ontwijken door snel naar huis te gaan als zij aan de beurt zijn.

Of geld lenen waar je dan weer weken zo niet maanden achteraan moet.

En dan wel opscheppen over dure aankopen :') vind ik niet vreemd als je niks uitgeeft bij een sociale aangelegenheid.

Kansloos
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 10 mei 2018 @ 09:27:59 #13
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179058011
Dat hele gedoe dat je maar vriendjes moet zijn en blijven met mensen die toevallig in dezelfde klas zijn beland boeit me ook niet. Werkman heeft 1000% gelijk.
With love :*
pi_179058220
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:25 schreef Sanddr het volgende:
Nee, in het echt heet ik Mark Rutte.
pi_179058267
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 09:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat hele gedoe dat je maar vriendjes moet zijn en blijven met mensen die toevallig in dezelfde klas zijn beland boeit me ook niet. Werkman heeft 1000% gelijk.
Welk gedoe? Werkman was zo te lezen daadwerkelijk ooit vrienden met die mensen en niet enkel klasgenoten.

quote:
Oftewel huisje , boompje beestje of scheiding, schuld en omgangsregeling.
Whehehe
pi_179058290
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 06:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Is toch leuk als je een oude bekende tegenkomt in de kroeg.. Je zit daar sowieso om te ouwehoeren
Grappig, zo kwam ik laatst ergens nog iemand tegen die ik nog ken uit mijn schooltijd. Zit je rustig een drankje te doen, hoor je ineens: " Iwanius...heb ik het goed?" Ik: En jij bent..Hij: "Harry D..van....klas.... mijnheer..., we zaten samen in de klas op het...."

Gelijk bijgepraat,samen hapje gedaan en contact gehouden totdat Harry door een hartaanval het leven liet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 09:56:19 ]
  donderdag 10 mei 2018 @ 10:29:48 #17
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_179058737
Hey!

Dus je zit ook nog gewoon op FOK!

_O-
Ja ja
pi_179058871
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 22:51 schreef Werkman het volgende:
Toen herinnerde ik me wel degelijk van vroeger dat ie dat ook altijd flikte, altijd mee vreten van een ander maar zelf nooit trakteren of delen.
Altijd komen opdraven op de verjaardag van een klasgenootje maar zelf nooit een partijtje geven, altijd snoep vragen maar nooit afstaan.
''Sjakie de uitvreter'' noemden wij en onze ouders hem altijd.
Haha dit is zo herkenbaar, had vroeger op de basisschool ook zo'n maatje.
Vroeg m'n ma of we een glaasje drinken wilden, zegt die gast ALTIJD "ja, mag ik ook iets te snoepen?".

Ging ik daar naartoe, moesten ze tussen de middag eten omdat pa ploegendienst werkte, ging gewoon de hele familie daar frituur zitten eten zonder me überhaupt iets aan te bieden :')
pi_179059069
Mensen van mijn bassischool boeien me totaal niet

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 10:48:18 ]
pi_179059128
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 22:51 schreef Werkman het volgende:
Toen ging zijn telefoon, er kwam iets tussen en hij moest weg, máááááár, we spraken elkaar nog wel, hij belde gegarandeerd wel een keer.
Ja doei. Die belt nooit meer. :')

Ophoeren met die mensen. Wat lig je joviaal te doen tegen mij. Als het je ook maar ene sodeflikker interesseerde dan had je de afgelopen jaren wel eens aan de bel getrokken. Fucking debiel. Ga uit mn ogen. Stuk verdriet. :W
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_179059139
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:48 schreef Argo het volgende:
Mensen boeien me totaal niet
Fixed; geen dank :*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 10 mei 2018 @ 10:53:40 #22
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_179059170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:25 schreef Sanddr het volgende:
Goede vraag. Vroeg ik me ook af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')