abonnement Unibet Coolblue
pi_179052409
Hallo.

Vanmiddag zijn op mijn teen wratten aangestipt.
Maar nu zitten er hele bloedblaren op. Ik kan er nu bijna niet meer op lopen. Ik gebruik prednison. Volgens internet mag het dan helemaal niet.

Is dit normaal? En hoelang duurt het voordat het over gaat?
pi_179052621
De bloedblaar is prima normaal.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179053132
Ik heb het nu ook 2x gehad, jezus wat is dat kut zeg :X
Ik heb ze beide keren uitgedrukt, dat hielp wel wat. Bleef nog 2 weken gevoelig.
pi_179053273
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 22:45 schreef Poes. het volgende:
Ik heb het nu ook 2x gehad, jezus wat is dat kut zeg :X
Ik heb ze beide keren uitgedrukt, dat hielp wel wat. Bleef nog 2 weken gevoelig.
Oh dat belooft nog wat. Het zit aan de onderkant van mijn teen dus kan geeneens normaal lopen
pi_179053351
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 22:52 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Oh dat belooft nog wat. Het zit aan de onderkant van mijn teen dus kan geeneens normaal lopen
Bij mij op het middenkootje van m'n wijsvinger. Dus succes ermee :X
pi_179057213
Ik heb dat ook gehad onder mijn voet en mijn ervaring is dat als je erop gaat lopen, het even doorbijten is maar daarna wel gaat. Tot weer even de druk van die plek af is geweest en je weer gaat staan, dan is het eerst weer kort ellende. Ik droeg extra dikke, zachte sokken, dat hielp ook wel wat.
Sterkte. Je moet er even doorheen, maar het komt wel goed.
Het is beter dat het mega pijn doet en mega blaren zijn geworden, want dan weet je dat het aanstippen is gelukt. Ik heb ook weleens gehad dat het niet zo pijn deed, nou toen bleef die wrat dus gewoon zitten :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')