Nergens,nognooit.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Er zal vast wel iets van waar zijn. Waarom heb je vastgezeten? In een inrichting of wat?
Er is geen spraken van een inrichting of huis van bewaring.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:58 schreef -river- het volgende:
Zat zij in dezelfde inrichting of werkte ze daar?
Hallo Marco Kroon.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:06 schreef Stillemeneer het volgende:
Meiske waarmee ik op de basisschool heb gezeten daar de moeder van spreekt mijn moeder aan in de supermarkt. ;och wat erg ik hoorde dat het niet goed gaat met uw zoon. Ons mam dat vrouwke aankijken alsof die gek is en doorgelopen. Later kom ik een meisje dat ik ook al jaren niet gezien had tegen op straat en begint met mij gesprek vraagt nog aan mij hoelang ik vast heb gezeten. Ik kijk haar aan alsof ze gek is en vraag waar ze dit vandaan heeft. Van dat meisje dus waarvan die moeder mijn moeder aansprak...
Heb dat meisje dus sinds de basisschool niet meer gezien en zij vertelt dus aan iedereen kwats rond over mij.
Ik haar nummer gefixt via via en confronteer haar ermee doet ze alsof haar neus bloed.
Klacht: Die verdomde Borderliners ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |