Waarvan de helft verzonnen functies en foto's van 20 tot 15 jaar terug.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:57 schreef Harvest89 het volgende:
En dan krijg je dus alle dames in je regio te zien, en dat lijken wel allemaal topmodellen met hoge opleidingen en hoge functies.
Vriend minder hier posten meer WoW als we goed trainen zijn alle dames op campzone van ons! Behalve die wat wellicht alliance spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:08 schreef LethalNinja het volgende:
Deze TS maakte hier stiekem toch wel een vermakelijke op![]()
![]()
Ik deel de pijn
Braddie is dan ook een BN'r en speelt muziek instrumenten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:09 schreef Sander166 het volgende:
Zelfs Braddie heeft meerdere matches op Tinder gehad en hij woont in een elite regio.
Thanx voor de tip.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:23 schreef greyfacenospace het volgende:
Voor de zesjes moet je op Badoo zijn.
Heb een keer een gozer op de betoncentrale gekend die inderdaad gek was op zij gitaar en dacht dat iedereen dat ook was.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:36 schreef epicbeardman het volgende:
Gitaar spelende jongens vinden meiden sowieso irritant, dat gejengel aan de gitaar waar je alleen maar boze buren van krijgt.
Argooooooo, ik speel ook nog veel WoW ik join je zo in BlackRockCastle voor de level 92 raid!quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Vriend minder hier posten meer WoW als we goed trainen zijn alle dames op campzone van ons! Behalve die wat wellicht alliance spelen.
Kijk eens naar mijn ondertitel...quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:36 schreef epicbeardman het volgende:
Gitaar spelende jongens vinden meiden sowieso irritant, dat gejengel aan de gitaar waar je alleen maar boze buren van krijgt.
Heb je toevallig ook een baardje en een hipster bril?
Ik zou zelf ook nooit met een pianomeisje gaan, poeh dat gepingel de hele dag door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |