abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:57:34 #1
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179046851
Ik heb een hekel aan smartphones maar op advies van een vriend maar eens een poging gewaagd om te Tinderen.

Coole foto van mezelf gemaakt waarin ik zogenaamd gitaar speel (ik ken maar een paar akkoorden maar dat hoeven die wijven niet te weten).

En dan krijg je dus alle dames in je regio te zien, en dat lijken wel allemaal topmodellen met hoge opleidingen en hoge functies.

Geen lelijke vrouwen of zesjes er tussen, en dan zal ik dus toch die topmodellen moeten benaderen. Maar alsof een lerares aan de hoge universiteit interesse heeft in een arbeider met een pauperleven.

Toch heb ik de stap maar genomen en heb ik alle dames naar rechts geswiped.

Klacht: Niet genoeg lelijke wijven op Tinder die je even een nachtje kunt verwennen (of bezwangeren) om daarna nooit meer iets van je te laten horen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 9 mei 2018 @ 19:00:31 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179046912
Jij wil allemaal lelijke kinderen de wereld in smijten?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 9 mei 2018 @ 19:00:49 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_179046918
Normaal is het aan ons om de TS neer te halen, maar leuk dat je zelf al de voorzet geeft.
pi_179047095
Deze TS maakte hier stiekem toch wel een vermakelijke op _O_ :o

Ik deel de pijn
pi_179047900
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:57 schreef Harvest89 het volgende:
En dan krijg je dus alle dames in je regio te zien, en dat lijken wel allemaal topmodellen met hoge opleidingen en hoge functies.
Waarvan de helft verzonnen functies en foto's van 20 tot 15 jaar terug. :7
Mooie vrouwen hebben geen Tinder nodig, alleen contactgestoorde gevallen met onrealistische eisen en borderlineverschijnselen. :')
pi_179047949
Komt dat ze allemaal Instagram filters gebruiken. Of Tinder zet er lekkere foto's op want lelijke wijven trekken geen mannen natuurlijk
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_179050333
Je zusje.
pi_179050436
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:08 schreef LethalNinja het volgende:
Deze TS maakte hier stiekem toch wel een vermakelijke op _O_ :o

Ik deel de pijn
Vriend minder hier posten meer WoW als we goed trainen zijn alle dames op campzone van ons! Behalve die wat wellicht alliance spelen.
pi_179050444
Zelfs Braddie heeft meerdere matches op Tinder gehad en hij woont in een elite regio. :D
pi_179050554
Het leven van de wanhopige maagd.
pi_179050587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:09 schreef Sander166 het volgende:
Zelfs Braddie heeft meerdere matches op Tinder gehad en hij woont in een elite regio. :D
Braddie is dan ook een BN'r en speelt muziek instrumenten.
pi_179050875
Voor de zesjes moet je op Badoo zijn.
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
  woensdag 9 mei 2018 @ 21:25:01 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179050907
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:23 schreef greyfacenospace het volgende:
Voor de zesjes moet je op Badoo zijn.
Thanx voor de tip.
pi_179051261
Gitaar spelende jongens vinden meiden sowieso irritant, dat gejengel aan de gitaar waar je alleen maar boze buren van krijgt.
Heb je toevallig ook een baardje en een hipster bril?

Ik zou zelf ook nooit met een pianomeisje gaan, poeh dat gepingel de hele dag door.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_179051472
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:36 schreef epicbeardman het volgende:
Gitaar spelende jongens vinden meiden sowieso irritant, dat gejengel aan de gitaar waar je alleen maar boze buren van krijgt.
Heb een keer een gozer op de betoncentrale gekend die inderdaad gek was op zij gitaar en dacht dat iedereen dat ook was.
Vind ie een meisje van kantoor hier leuk, maar het flirten en praatje maken schiet niet echt op, krijgt ie alleen maar flauwe glimlachjes.
Brengt ie serieus een serenade s avonds aan dat meisje in de'r achtertuin.
Doet der vriend in badjas de schuifdeuren open met de vraag wat dat voorstelt. _O-

Nog nooit zo'n aanval van plaatsvervangende schaamte gehad en gelachen tegelijk. :')
pi_179051777
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:09 schreef Argo het volgende:

[..]

Vriend minder hier posten meer WoW als we goed trainen zijn alle dames op campzone van ons! Behalve die wat wellicht alliance spelen.
Argooooooo, ik speel ook nog veel WoW ik join je zo in BlackRockCastle voor de level 92 raid!
  woensdag 9 mei 2018 @ 23:22:27 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179053812
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:36 schreef epicbeardman het volgende:
Heb je toevallig ook een baardje en een hipster bril?

Ik zou zelf ook nooit met een pianomeisje gaan, poeh dat gepingel de hele dag door.
Kijk eens naar mijn ondertitel...

Ik speel alleen wat power chords en riffs van oude Black Metal klassiekers.
pi_179053929
Bestaat Tinder nog ? _O-
Interessant he ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')