quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de tweede rustdag gooi ik gewoon 37 man uit de subleague, waarna FOK! ruim bovenaan staat.
[ afbeelding ]
pufjes van Froome genomenquote:
Klopt waarschijnlijk. Breakaway Bert zei gisteren nog tegen NOShan70 dat alles op Bennett gingquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:08 schreef LekkerWeertje het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als ze pas na gisteren hebben bedacht dat het handiger is als Battaglin voor eigen kansen zou gaan op dit soort aankomsten in plaats van rond Bennett.
Zulke klimmetje is gewoon blind rammen en kijken hoe ver je komt. Hij heeft gewoon te veel energie verspild door dom achterin peloton te zitten op 15km van finishquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is een heel mooie jongen, maar die sprint had ie toch net iets slimmer kunnen aanpakken. De eerste twee waren te sterk maar die gare Portugees had ie wel kunnen pakken. Maakt verder ook niet zo heel veel uit natuurlijk, dit was weer een ijzersterke prestatie van Max.
Ik hoor dat ie gevallen is?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke klimmetje is gewoon blind rammen en kijken hoe ver je komt. Hij heeft gewoon te veel energie verspild door dom achterin peloton te zitten op 15km van finish
Wellicht veroorzaakte hij hetquote:
Hij zei dat het gisteren z'n eigen fout was, maar dat ie er vandaag absoluut niets aan kon doen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben een groot fan van deze man
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=1699
[..]
Wellicht veroorzaakte hij hetHij had al bij beste 50 in peloton moeten zitten op dat moment. Hij zat nog bij Viviani of zo
Ook gewoon al 3x eerder meegedaan en bij de laatste 20% geëindigdquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben een groot fan van deze man
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=1699
[..]
Wellicht veroorzaakte hij hetHij had al bij beste 50 in peloton moeten zitten op dat moment. Hij zat nog bij Viviani of zo
De post boven deze spreekt dit een beetje tegen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij zei dat het gisteren z'n eigen fout was, maar dat ie er vandaag absoluut niets aan kon doen.
Dat ging over de laatste bocht in de sprint.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De post boven deze spreekt dit een beetje tegen.
(lol)twitter:quickstepteam twitterde op woensdag 09-05-2018 om 15:19:27Samba do Quick-Step Floors 😁#Giro101 https://t.co/EynZH8KwyI reageer retweet
Eens, al zeg ik het zelf. Wie ben jij?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:19 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een goed stel, al zeg ik het zelf.
IntxaustiN1Fan. Klik gerust op mijn indrukwekkende erelijst.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, al zeg ik het zelf. Wie ben jij?
HansKazanN1Fan, ook wel Magic Unlimited.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, al zeg ik het zelf. Wie ben jij?
Het is een eer om hier bij te horen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:19 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een goed stel, al zeg ik het zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |