SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dat gaat best makkelijk in een snellopend topic.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sked heeft er nogal een handje aan om in dichte topics te posten krijg ik het idee.
Dat gaat nog wel vaker gebeurenquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sked heeft er nogal een handje aan om in dichte topics te posten krijg ik het idee.
Dit klinkt best wel foutquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Karsten kan ook gaan werken op een kinderboerderij gezien zijn interesses.
Vast in geen enkele voorbeschouwing genoemd.quote:
Dit hoort in het "Onzinnigeennietterzakendoendepooltjesstatistiekentopicquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:24 schreef skysherrif het volgende:
Lutsenko is door meer dan 200 man vandaag meegenomen.
Misschien kunnen ze Kruijswijk speciaal voor de derde week invliegen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hirt spaart alles op voor de derde week
Arme Columbiafan vinden we over enkele weken in een treurige hotelkamer terug met bloedarmoede.quote:
Hopelijk ook met zijn laptopquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pantano
Koffieplanter gooit nu met spullen
Dan moet hij wat meer ijzer eten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Arme Columbiafan vinden we over enkele weken in een treurige hotelkamer terug met bloedarmoede.
Hoe ging je spreekbeurt?quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Arme Columbiafan vinden we over enkele weken in een treurige hotelkamer terug met bloedarmoede.
Van ongekende hoogte. Staande ovaties. Nu zit ik in een trein en moet ik het doen met de vertraging van de NS.quote:
Ik dacht dat je nu ging borrelen. Of is dat morgen pas?quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Van ongekende hoogte. Staande ovaties. Nu zit ik in een trein en moet ik het doen met de vertraging van de NS.
Ter nagedachtenis aan een dorpje dat is weggevaagd door een aardbeving, jawel.quote:
Dat is morgen pas. Het is nog geen Gristelijke Feestdag.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nu ging borrelen. Of is dat morgen pas?
DeParo zou zeggen: 'erg indrukwekkend'.quote:
Semquote:
Stybar met een meter.quote:
We hebben Israel inmiddels verlaten, dus dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
DeParo zou zeggen: 'erg indrukwekkend'.
Je krijgt vast korting als je ze voor alle Colombiaantjes besteltquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft iemand zijwieltjes in de aanbieding?
Dat was jackassquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat echt nergens over. Beetje net als Zakarin die rechtdoor reed in afdaling...
Die was engquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat echt nergens over. Beetje net als Zakarin die rechtdoor reed in afdaling...
LottoNL heeft er ook nog zo éénquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
Je hoort dat een Astana renner gevallen is, en dan weet je al meteen wie het is....
Ik zag weinig motoren de berm in rijden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij zal wel een motor gevolgd hebben of zo.
Moest eerder denken aan die Belg uit Parijs Roubaix. Met dat verschil dat Lopez nog wel bij bewustzijn is.quote:
Niet zo eng als Porte en Martinquote:
Je hebt een nieuwe running gag gemist.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag weinig motoren de berm in rijden.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hulde voor Vendrame.
Daar gaan we nog veel van horen.
Ohquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe running gag gemist.
Savio heeft er weer een topper bij.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hulde voor Vendrame.
Daar gaan we nog veel van horen.
Astanabrommers geven GEEN FUCKquote:
briefje gekregen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pello en Luisle gaan voor eigen kansen
In Frankfurt reed Gaviria bijna rechtdoor het publiek in. Omdat hij zogenaamd de motor volgde, volgens Koffieplanter.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh
Vertel, ik ben één en al oor.
38 - Zeitsquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:39 schreef Bugno het volgende:
Welke idioot van Astana reed daar als door een TIA getroffen?
Lulu volgens mij.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:39 schreef Bugno het volgende:
Welke idioot van Astana reed daar als door een TIA getroffen?
Leek het wel op jaquote:
Is het toch ook helemaal geen rit naar man.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje anticlimax, toppers doen niets.
Dumoulin krijgt t wel cadeau zo ja.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:45 schreef opgebaarde het volgende:
Op deze manier 40 sec verliezen, de tyfus
Pooltjesmensen boosquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
42 sec getakt
Supermannetje verpest kansen van Luisle
Eerlijk is eerlijk, ze deden het erg goed hoor.quote:
Ik heb mn poule alweer opgegeven.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:46 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik ben ziedend inderdaad.
Maar Battaglin is wel echt in topvorm hier.
Had gewoon zeker een zege gepakt. Hier op 5 meter teruggekomen, heel knapquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd wat Schachmann 2 keer had bereikt indien hij op een fiets kon blijven zitten.
Gast, serieus?quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lol, van alle Androni's is het dus Rodolfo Torres geworden.
Godverquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uitslag zegt Gavazziquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat zal wel kloppen dan. Ik dacht toch echt Torres te zien maar ze lijken ook wel op elkaar. Allebei dwerg met wat voorzichtige baardgroei.quote:
Simon Zijlemans moet lekker voetbalspelletje op zn playstation blijven spelenquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Dennis Rohan, aldus Simon Zijlemans maandag op 3FM
Denk dat hij morgen kopje onder gaat en zich definitief op de Tour gaat richten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar morgen. Eerste testcase voor Vroem
Dat zou schitterend zijn. Alhoewel hij vanavond vast aan infuus gaat hangenquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat hij morgen kopje onder gaat en zich definitief op de Tour gaat richten.
Kan ook Torres zijn. Ik zag hem ergens in het afgelopen uur in beeld terugkeren naar het peloton. Misschien had ie wel Gavazzi's fiets gepakt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zal wel kloppen dan. Ik dacht toch echt Torres te zien maar ze lijken ook wel op elkaar. Allebei dwerg met wat voorzichtige baardgroei.
In ieder geval geen Belletti, zoveel is duidelijk.
Niets, zat er gewoon bij. Goncalves komt alleen de top-10 weer binnen door de boni's.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat is er met de Banaan gebeurt?
Op het laatste moment eruit gepleurd. Maakt niet zoveel uit uiteindelijk.quote:
Die verliest dus weer secondes?quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
A very tricky fifth stage is ticked off at #Giro101. Froome, Poels and Henao all finish in a select lead group in Santa Ninfa.
Aldus Sky
1 3 4 6 10 lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |