SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Natuurlijk kan dat niet, Febo bepaalt middels enveloppe wat er gebeurd.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:21 schreef yaello het volgende:
Dat plannetje van Mehmet klinkt zo als een plan van de regie. Mehmet kwam voor de grap op het idee, en toen zag de regie daar wel wat in. Ze mogen namelijk niet zomaar meer weg. Romy wilde gisteren haar spullen pakken en naar huis zodat Cemal kon blijven, maar dat mocht niet. Dus lijkt mij sterk dat dit idee zomaar kan zonder toe-/instemming van de regie.
De "dommerdjes" zitten er voorlopig nog steeds in .... we'll seequote:Op woensdag 9 mei 2018 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah, je geeft ze veel teveel credit. Als dat zo was waren ze niet iedere keer in paniek en deden ze the ugly cry.
Wat wel zo is, is dat ze zich niet generen of te goed voelen om smerig te zijn en tegelijkertijd de saint uit te hangen. Das zeker waar. Zijn bitches, maar zonder een pimp zijn ze niets.
Ik zie Romy zo nog wel gaan gooien met dat "glazen" kistje, Miss ADHD heeft daar hetquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Memh telt de contanten na
Romy mag het kistje inelkaar zetten
.. Rob/Koerier heeft de boel gehaald
2 muntjesquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iemand ff een capje .. ??
geld en kistje vide
mem , romy
Tuurlijk altijd de regiequote:Op woensdag 9 mei 2018 17:21 schreef yaello het volgende:
Dat plannetje van Mehmet klinkt zo als een plan van de regie. Mehmet kwam voor de grap op het idee, en toen zag de regie daar wel wat in. Ze mogen namelijk niet zomaar meer weg. Romy wilde gisteren haar spullen pakken en naar huis zodat Cemal kon blijven, maar dat mocht niet. Dus lijkt mij sterk dat dit idee zomaar kan zonder instemming van de regie.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iemand ff een capje .. ??
geld en kistje vide
mem , romy
Tsja,ze dachten ook dat moederdag gisteren was.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:35 schreef DeKenau het volgende:
De twins gaan morgen een hele hoop mensen bellen en mailen
Dat schiet wel lekker op met Hemelvaart
Klopt, en dat heeft verschillende redenen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:23 schreef Jian het volgende:
[..]
De "dommerdjes" zitten er voorlopig nog steeds in .... we'll see
En volgens Bas was Koningsdag eind meiquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,ze dachten ook dat moederdag gisteren was.
Wat heeft Mehmet gedaan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
Linda is continu aan het werk, Ivan en Mehmet ook.
Evil.quote:
is in jullie land ook himmelfahrt?quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jawohl.quote:
Hun domheid is grenzeloos, net als die van Romyquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja Billie was de winnaarquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk altijd de regie
En al die zaken die je opnoemt horen nu eenmaal bij mijn "cuties" en die zgn "gebruikers" die jij noemt liggen er uit of zijn afhankelijk van hen ..... En Bas is gemeen en Ivan is intelligent en Mehmet is meedogenloos en Linda is achterbaks etc, etc .... en uiteindelijk leggen ze het allemaal af tegen deze "cuties" Het is zoals het is!quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en dat heeft verschillende redenen.
1. Het feit dat ze een tweeling zijn en
(knip)
Ze hebben een denkfout gemaakt door ze erin te laten, want het zijn in een keer 6 stemmen om 4 'poten'.
(lees niet na, hooguit achteraf een keer, als het zo uitkomt).
xTBx
Ja ze mochten echt niet op Billy stemmen hadden ze uit zeer betrouwbare bronnenquote:
ow ja ..quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lijkt op die koffer die Christine vd Horst altijd had bij haar belspelletje.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:44 schreef Jian het volgende:
[..]
En al die zaken die je opnoemt horen nu eenmaal bij mijn "cuties" en die zgn "gebruikers" die jij noemt liggen er uit of zijn afhankelijk van hen ..... En Bas is gemeen en Ivan is intelligent en Mehmet is meedogenloos en Linda is achterbaks etc, etc .... en uiteindelijk leggen ze het allemaal af tegen deze "cuties" Het is zoals het is!
Dat is het punt niet. Het punt is, dat de cuties mazzel hebben om diverse redenen en dus de prijs niet verdienen, omdat ze het niet verdiend hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:44 schreef Jian het volgende:
[..]
En al die zaken die je opnoemt horen nu eenmaal bij mijn "cuties" en die zgn "gebruikers" die jij noemt liggen er uit of zijn afhankelijk van hen ..... En Bas is gemeen en Ivan is intelligent en Mehmet is meedogenloos en Linda is achterbaks etc, etc .... en uiteindelijk leggen ze het allemaal af tegen deze "cuties" Het is zoals het is!
Ik weet niet of hij wint, ga er ook vanuit, maar hij verdient het in ieder geval om te winnen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Nu ga je te ver vriend..... Ivan wint het van jou Cuties
Het is en blijft een amateur, die Mehmet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Kistje wordt op de bar gezet terwijl Ivan en Bas achter de PC zitten, hebben Mehmet dat dus neer zien zetten...dat gaat niet helemaal volgens plan.
Of het was juist de bedoeling, maar dat weet ik niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is en blijft een amateur, die Mehmet.
Ze verdienen het allemaal niet, maar als de "cuties" nu een verbond sluiten met gemene Bas en domme Romy dan gaat ook Ivan over de klingquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het punt is, dat de cuties mazzel hebben om diverse redenen en dus de prijs niet verdienen, omdat ze het niet verdiend hebben.
Precies.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Nu ga je te ver vriend..... Ivan wint het van jou Cuties
Tsja, hij is zelf een humorloze zak. Het enige wat hij kan is anderen beledigen en zodoende grappen te maken over de rug van een ander. En dat geschreeuw van hem de laatste tijd, moet ook onder 'humor' vallen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bas over een slappe verhaallijn , en beschuldigt Ivan van geen humor hebben
En Linda en Mehmet er achteraan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze verdienen het allemaal niet, maar als de "cuties" nu een verbond sluiten met gemene Bas en domme Romy dan gaat ook Ivan over de kling
Ik hoop het niet. Ik hoop dat Ivan krijgt wat hij verdient en dat is de pot/prijs.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze verdienen het allemaal niet, maar als de "cuties" nu een verbond sluiten met gemene Bas en domme Romy dan gaat ook Ivan over de kling
Linda mag ook winnen, als Ivan het niet wordt. De rest is shit.quote:
Er is geen denkfout om de twee er in te laten. Bas is niet achterlijk. Fay en Demie zitten daar nog omdat ze de zwakste schakel zijn. Héél makkelijk gaat er één uit is de tweede kansloos. Het is net schakenquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en dat heeft verschillende redenen.
1. Het feit dat ze een tweeling zijn en vanaf het begin met 2 stemmen binnen waren.
2. Ze altijd steun bij elkaar kunnen vinden wat geen enkel ander 'koppe//verbondje heeft. Bij die twee is het door bloed en natuurverschijnsel onvoorwaardelijk en dus zeker.
3. Ze kregen iets met een pimp die daar ook de voordelen van zag. De andere nietsnut heeft zich erbij aangesloten, want tsja, wat moest hij anders? Billy nemen? Durfde hij niet aan.
4. Bas heeft hun meerwaarde, vooral voor hemzelf gezien en heeft ze vanaf dag 1 naar zich toe getrokken. Ivan moest op gegeven moment, dacht hij, ook een beweging maken richting de twins, (door de 6 stemmen die anders roet in het eten konden gooien). Hij heeft toen niet ingezet het operatief scheiden van de twins (maar daar was Bas al en onderhand de rest van wat eromheen hing.
5. Doordat ze ook vriendjes hadden die buiten waren, konden die ook invloed uitoefenen.
6. Wat ze zelf heel goed konden, was zich inlikken bij anderen om in het spel te blijven als ze onzeker waren of het zou lukken (bij Beau bijvoorbeeld). Dat geef ik ze wel na, dat deden ze goed, ze zaten 24/7 op je huid, die lieffies.
Het zijn dus niet de twins die het slim hebben gedaan, nee, ze konden gebruikt worden en ze hadden het voordeel van 'de vriendjes' en nu een Bas die over hun rug wil winnen.
Een grote bek bek hebben ze wel, maar ik denk dat als je een keer heel hard BOEH roept, dat ze de poort uit rennen.![]()
Ze hebben een denkfout gemaakt door ze erin te laten, want het zijn in een keer 6 stemmen om 4 'poten'.
(lees niet na, hooguit achteraf een keer, als het zo uitkomt).
xTBx
Die gaat hem vannacht in de hens steken....quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
afblijven Rienk,is niet voor jou.
van mij mag Fay maandag op de bankquote:
Oh zo mee eens!quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
van mij mag Fay maandag op de bank
Een denkfout van de anderen, dat ze daar niet eerder korte metten mee hebben gemaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen denkfout om de twee er in te laten. Bas is niet achterlijk. Fay en Demie zitten daar nog omdat ze de zwakste schakel zijn. Héél makkelijk gaat er één uit is de tweede kansloos. Het is net schaken
quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat hem vannacht in de hens steken....
Ze MOET!quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk ook niks. Maar ik zie wel dat Ivan en Linda in de minderheid zijn straks. Bas manipuleert de 3 dames waarschijnlijk wel, om zo Ivan en Linda eruit te stemmen. We zullen het zien over een paar wekenquote:An_o_niem
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:49 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat Ivan de eindfinale niet haalt? Zelf heb ik geen idee wie er in de eindfinale komen te staan.
Ik hoop zo dat je gelijk hebt maar tegelijkertijd vrees ik het ergste. Als de twins idd een pact aangaan met Romy en Bahs dan is het een verloren zaak.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen denkfout om de twee er in te laten. Bas is niet achterlijk. Fay en Demie zitten daar nog omdat ze de zwakste schakel zijn. Héél makkelijk gaat er één uit is de tweede kansloos. Het is net schaken
Ja dan was het een ander vehaalquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een denkfout van de anderen, dat ze daar niet eerder korte metten mee hebben gemaakt.
Maar natuurlijk. Waar Bas dan wel bang voor is, is de blakka envelop, want dan kan zijn plan in rook opgaan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:54 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk ook niks. Maar ik zie wel dat Ivan en Linda in de minderheid zijn straks. Bas manipuleert de 3 dames waarschijnlijk wel, om zo Ivan en Linda eruit te stemmen. We zullen het zien over een paar weken
Hij kan de prijs niet winnen, dus dit flauwe spel mag hij dan ook niet spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Rienk als eerste bij het geld, je kon erop wachten.Er staat nergens ingebouwd dat Rienk niet mee mag doen ?
Die twee meiden zijn niet achterlijk he? Ze bonden niet voor niets met Romy die hun als achterbaks neerzet. Rienk is ook een projectje. Bas wil winnen en dat kan makkelijk als hij de twee als tegenstander erin houdtquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:54 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je gelijk hebt maar tegelijkertijd vrees ik het ergste. Als de twins idd een pact aangaan met Romy en Bahs dan is het een verloren zaak.
Dat was juist het plan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Kistje wordt op de bar gezet terwijl Ivan en Bas achter de PC zitten, hebben Mehmet dat dus neer zien zetten...dat gaat niet helemaal volgens plan.
Dat zit er zelfs dik in, maar als het verbond dan al bestaat gaat degene die naast haar zit (bijvoorbeeld Ivan) er dinsdag uitquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat wel ja. Daar hoop ik wel op.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Waar Bas dan wel bang voor is, is de blakka envelop, want dan kan zijn plan in rook opgaan.
Ik hoop zo op een twist. Want zoals het er nu naaruit ziet is het somber gesteld voor Ivan en Linda. Alleen die twee gun ik op dit moment nog de hoofdprijs.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:54 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk ook niks. Maar ik zie wel dat Ivan en Linda in de minderheid zijn straks. Bas manipuleert de 3 dames waarschijnlijk wel, om zo Ivan en Linda eruit te stemmen. We zullen het zien over een paar weken
ik ook , maar vrees dat achterbaks en slinks weer gaat winnenquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:58 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik hoop zo op een twist. Want zoals het er nu naaruit ziet is het somber gesteld voor Ivan en Linda. Alleen die twee gun ik op dit moment nog de hoofdprijs.
De twins spelen het slim, dat moet ik ze nagevenquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die twee meiden zijn niet achterlijk he? Ze bonden niet voor niets met Romy die hun als achterbaks neerzet. Rienk is ook een projectje. Bas wil winnen en dat kan makkelijk als hij de twee als tegenstander erin houdt
quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:58 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik hoop zo op een twist. Want zoals het er nu naaruit ziet is het somber gesteld voor Ivan en Linda. Alleen die twee gun ik op dit moment nog de hoofdprijs.
Snap sowieso niet dat men daar al niet veel eerder gezien is waar Bas mee bezig was. Al in de tijd dat Chipp er nog was. Dat was zijn plan, en natuurlijk Romy (ook met Cemal).quote:
Ja, anders kunnen ze er meteen mee stoppen, dan slaat het echt nergens op, als je met zo weinig mensen bent.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zit er zelfs dik in, maar als het verbond dan al bestaat gaat degene die naast haar zit (bijvoorbeeld Ivan) er dinsdag uit
Okquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Bas speelt het net als Memeth heel slim al baal ik ervan steek kop niet boven mais veld uit..
Houd zich vaak stil als een muis. sluipt er zo langzaam door
't Is ook nog maar een paar weken. Uit hoeveel mensen zal de winnaar gekozen worden?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, anders kunnen ze er meteen mee stoppen, dan slaat het echt nergens op, als je met zo weinig mensen bent.
Nee Bas speelt het slim. Fay had er normaal gesproken al lang uitgedonderd zijn. Bas wil geen Linda Romy of Ivan daarquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
De twins spelen het slim, dat moet ik ze nageven
Nee, natuurlijk niet. Fay en Romy zitten in hetzelfde verbond. Nee, het wordt Fay tegen Ivan, Linda of Mehmet en dinsdag wint Fay dus.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]denk dan romy en fay op de bank
Denk dan dat ze eerder Op linda zullen gaanquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Fay en Romy zitten in hetzelfde verbond. Nee, het wordt Fay tegen Ivan, Linda of Mehmet en dinsdag wint Fay dus.
Je hebt nu twee kampen;kamp vide en kamp Bas.Van beide komt er iemand op de bank.En dan wint kamp Bas altijd.Simpel reken sommetje.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]denk dan romy en fay op de bank
ik hoop nog op een wonder hoorquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hebt nu twee kampen;kamp vide en kamp Bas.Van beide komt er iemand op de bank.En dan wint kamp Bas altijd.Simpel reken sommetje.
hoezo ?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Cemal geniet zo te zien is heerlijk gaan winkelen vandaag
Ik denk Mehmet. Makkelijke keuze.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk dan dat ze eerder Op linda zullen gaan
Heeft een filmpje gepostquote:
Nope, Linda moet nog teveel boodschappen regelen en koken voor dat zooitje gemakzucht, de laatste week mag ze oprottenquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk dan dat ze eerder Op linda zullen gaan
Dat zou mooi zijn.Maar hoe het nu gaat,vertrekt iemand van kamp vide.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop nog op een wonder hoor
En Ivan moet kapot van Romy.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, Linda moet nog teveel boodschappen regelen en koken voor dat zooitje gemakzucht, de laatste week mag ze oprotten
Romy zou achter Cemal aan moeten gaanquote:
Mogen ze wel uitkijken dat die lelijke heks ze niet vergiftigdquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, Linda moet nog teveel boodschappen regelen en koken voor dat zooitje gemakzucht, de laatste week mag ze oprotten
quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Mogen ze wel uitkijken dat die lelijke heks ze niet vergiftigd
Het is een strategie, de strategie van denken onmisbaar te zijn als ze maar blijft wassen plassen poetsen en 3x p/d eten regelen en koken en boodschappen doen.. heel zielig eigenlijkquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Mogen ze wel uitkijken dat die lelijke heks ze niet vergiftigd
Datquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:14 schreef Jian het volgende:
Als ik Mehmet was pakte ik straks de poen van dat kistje en liep ik de deur uit. Hij gaat toch never, nooit winnen.
Beter lekker bezig blijven dan maar wat lusteloos rondlummelen. Ik zie er niks zieligs aan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een strategie, de strategie van denken onmisbaar te zijn als ze maar blijft wassen plassen poetsen en 3x p/d eten regelen en koken en boodschappen doen.. heel zielig eigenlijk
Geduld,het idee moet er nog even doorgedrukt worden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:14 schreef Jian het volgende:
Als ik Mehmet was pakte ik straks de poen van dat kistje en liep ik de deur uit. Hij gaat toch never, nooit winnen.
Nou ja zeg.quote:
Mogen ze wel opschieten voordat Rienk het verstopt weggehaald of wat dan ook.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geduld,het idee moet er nog even doorgedrukt worden.
Als iemand het geld wil pakken, moet iedereen akkoord zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
W'rom nie? Als ze accoord gaan mag hij toch ook meespelen?
Hij verbrand hetquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mogen ze wel opschieten voordat Rienk het verstopt weggehaald of wat dan ook.
Netjes van Rienk.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Net ook aan het stofzuigen, waarschijnlijk de badkamer gedaan.
Hij hoort je niet hoorquote:
zou mijn idee ook zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter lekker bezig blijven dan maar wat lusteloos rondlummelen. Ik zie er niks zieligs aan.
Ja, dan is het dus een wassen neus. Waarom zou je het ermee eens zijn als iemand de poen uit het kistje wil pakken?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Als iemand het geld wil pakken, moet iedereen akkoord zijn.
Rob heeft dat gebracht.quote:
Tsjaquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan is het dus een wassen neus. Waarom zou je het ermee eens zijn als iemand de poen uit het kistje wil pakken?
Hij heeft het gewoon even op papier gezet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:25 schreef sjampoeh het volgende:
hij leest een brief voor. zelf bedacht hm ?
ja zonder overleg met de redactie ? i don't think soquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon even op papier gezet.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:28 schreef mazaru het volgende:
Ivan heeft wel gelijk. Als je dit wil doordrukken moet het unaniem zijn
quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Rienk vraagt doe ik er ook aan mee, nee zegt linda je houdt niet van geld. Ivan en Bas willen niet dat het van de pot afgaat.
en wie bepaalt dat? Slaat helemaal nergens op ditquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
En wat is een willekeurig bedrag?
ik vind het ook helemaaaaaaaaaaaaal niksquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
en wie bepaalt dat? Slaat helemaal nergens op dit
Miereneukers...quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Linda zegt er moet een max inzitten vind ze, bas is het met haar eens.Rienk bemoeit zich er ook mee.
de vraag van hem slaat kant nog wal houd niet van held toch wat een oenquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Rienk vraagt doe ik er ook aan mee, nee zegt linda je houdt niet van geld. Ivan en Bas willen niet dat het van de pot afgaat.
Kun je dat onderbouwen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:28 schreef mazaru het volgende:
Ivan heeft wel gelijk. Als je dit wil doordrukken moet het unaniem zijn
rienk wilde ook meedoenquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Linda zegt er moet een max inzitten vind ze, bas is het met haar eens.Rienk bemoeit zich er ook mee.
vind toch ook dat het unaniem moet zijn hoor... heb niets met dictatuur te makenquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen?
Democratisch stemmen en de meerderheid wint is namelijk redelijk normaal in Nederland.
Het is hier geen dictatuur.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen?
Democratisch stemmen en de meerderheid wint is namelijk redelijk normaal in Nederland.
Wie zegt dat het een democratie is in Utopia? De pot is voor de winnaar. Ben je kansloos dan pak je gewoon die pot. Ik vind het gewoon een rare sprong om geld uit de pot te halenquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen?
Eensquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een democratie is in Utopia? De pot is voor de winnaar. Ben je kansloos dan pak je gewoon die pot. Ik vind het gewoon een rare sprong om geld uit de pot te halen
Gaat wel van de eindpot af........quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen?
volgens mij zei Mehm ook in z'n betoog....10% van de pot...zou dus een max van pakweg 5200 zijn... Als ik Mehm was, zou ik t doenquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een democratie is in Utopia? De pot is voor de winnaar. Ben je kansloos dan pak je gewoon die pot. Ik vind het gewoon een rare sprong om geld uit de pot te halen
ik ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
Ik snap er geen zak van. Updates zijn welkom (in het topic)
Ja die bemoeit zich weer heel nadrukkelijk hiermee terwijl hij er niet aan mee kan doen. Hij vroeg er wel om of hij ook mocht aangeven dat hij het wilde.quote:
ja datquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ivan denkt mee
zoals Ivan het wil
NeeN...
einde idee
sukkels![]()
Ja en een zielig stemmetje opzetten. Bah wat een klaploper.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
Rienk doet alsof hij dat zelf beslist
Oh hij wil zo graag mee beslissen......quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Rienk iedereen kan mee doen behalve ik, want ik mag niet meedoen. Fay zegt je wil niet meedoen het is geld tenslotte.
Waarop ?quote:
Hier ergeren de anderen zich vreselijk aan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:39 schreef krabje het volgende:
wat zit die rienk een partij zielig te doen van dat hij niet mee mag doen,hij snapt het dus echt niet dat hij alleen maar gast is.
Oh ja joh?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:39 schreef chufi het volgende:
Ivan en Bas gaan er voor... Omdat ze toch geen aanspraak op de eindpot mogen magen als oud bewoners ...
Het eindfeest brengt wel weer genoeg extra in het laatje om aan te vullen tot de 50K
Die gozer is tenenkrommend irritant.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:39 schreef krabje het volgende:
wat zit die rienk een partij zielig te doen van dat hij niet mee mag doen,hij snapt het dus echt niet dat hij alleen maar gast is.
Mooi, die theorie ook weer ontkracht.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mehmet sluit zichzelf uit van deelname.
vreselijkquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:41 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Die gozer is tenenkrommend irritant.
in t betoog van Mehm werd toch ook al het woord discreet genoemd....luisteren die mensen niet?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
Linda als enige : waarom kan men niet melden bij Mehmet
quote:
rienk heeft geldingsdrang ....had z'n vriend Jezus een stukkie minderquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
Rienk wil wel verantwoordelijk ervoor zijn. Wat een giga idioot is het toch. Hij blijft maar doorgaan. Rot op geloofswaanzinnige dat je bent.
nee dus,en linda is echt helemaal klaar met rienk en laat dat ook steeds blijken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:43 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
in t betoog van Mehm werd toch ook al het woord discreet genoemd....luisteren die mensen niet?
Graag. Wat een ergernis. Maar ja, daarvoor zullen ze er hem wel in houdenquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
Rienk wil wel verantwoordelijk ervoor zijn. Wat een giga idioot is het toch. Hij blijft maar doorgaan. Rot op geloofswaanzinnige dat je bent.
Hij zou het niet eens moeten vragen of willen. Hij is gast geen inwoner. Ergens klopt dat verhaal van geen kant.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:42 schreef krabje het volgende:
goed zo linda,ook ik vind niet dat die nepzwerver moet meedoen.
En daar durft hij zich mee te vergelijken. Hopelijk vaart hij ook morgen ten hemelquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:44 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
rienk heeft geldingsdrang ....had z'n vriend Jezus een stukkie minder
vind ik ook hoor,en hoop dan ook echt niet dat dit een aanloop is naar utopia 2 met rienk in de hoofdrol.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:45 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Hij zou het niet eens moeten vragen of willen. Hij is gast geen inwoner. Ergens klopt dat verhaal van geen kant.
Moet er wel een bayliner voor de deur komenquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar durft hij zich mee te vergelijken. Hopelijk vaart hij ook morgen ten hemel
Dat zou echt walgelijk zijn. Dan haken er veel mensen af. Dat is schieten in je eigen voet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:46 schreef krabje het volgende:
[..]
vind ik ook hoor,en hoop dan ook echt niet dat dit een aanloop is naar utopia 2 met rienk in de hoofdrol.
Zou Lavenderr weten dat dat een speedboot is?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet er wel een bayliner voor de deur komen
quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet er wel een bayliner voor de deur komen
quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:46 schreef krabje het volgende:
[..]
vind ik ook hoor,en hoop dan ook echt niet dat dit een aanloop is naar utopia 2 met rienk in de hoofdrol.
En wat als het wel zo zou zijn dan is Rienk binnen 24 pleite.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou echt walgelijk zijn. Dan haken er veel mensen af. Dat is schieten in je eigen voet.
Ik neem aan dat Lavenderr een abo heeft met Googelquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zou Lavenderr weten dat dat een speedboot is?
Ja, omdat er geen roomboter, kaas en puntpaprika's zijnquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat als het wel zo zou zijn dan is Rienk binnen 24 pleite.
rienk is zo'n type die z'n voeten onder de tafel van een ander stopt...hij voelt zich thuis!quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:46 schreef magnaal het volgende:
Rienk vindt zichzelf geen gast, ik zei vanmiddag voor de grap: en mag Rienk ook dat kistje pakken?
quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, omdat er geen roomboter, kaas en puntpaprika's zijn
Ja het is allemaal niks die gastquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Toen Mehmet met dat idee kwam, was het Romy die over een kistje begon. Mehmet wilde toen ook alleen kijken over er iemand voor het geld wat hij toen in handen had, naar huis zou gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:21 schreef yaello het volgende:
Dat plannetje van Mehmet klinkt zo als een plan van de regie. Mehmet kwam voor de grap op het idee, en toen zag de regie daar wel wat in. Ze mogen namelijk niet zomaar meer weg. Romy wilde gisteren haar spullen pakken en naar huis zodat Cemal kon blijven, maar dat mocht niet. Dus lijkt mij sterk dat dit idee zomaar kan zonder instemming van de regie.
hij krijgt dat gratis bij de kerk....waarom is ie dan hierrrrr???quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Edit: ik vergat nog zijn eigen koffie!
ze hebben toch net gegeten ?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:52 schreef cobain1994 het volgende:
Ja kijk maar goed uitvreter..
[ afbeelding ]
Hij vertelde: als hij bij mensen op bezoek gaat, dan neemt hij zelf zijn eigen koffie mee...quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:51 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
hij krijgt dat gratis bij de kerk....waarom is ie dan hierrrrr???
Het lijkt echt of hij een topje/tuniekje aanheeft.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:52 schreef cobain1994 het volgende:
Ja kijk maar goed uitvreter..
[ afbeelding ]
De zwerver is gewend om luxe te eten. Hij gaat nu even kijken wanneer het Hemelvaartsdag isquote:
Ik dacht dat ze zei niemand gaat hem pakken....quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:51 schreef sjampoeh het volgende:
lin: we weten wel wie t zou pakken
wie dan ??
3
Mannen die tuniekje schrijvenquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het lijkt echt of hij een topje/tuniekje aanheeft.
Die zit in zijn voorhoofd.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:56 schreef magnaal het volgende:
Zo christelijk en dan moeten opzoeken wanneer het Hemelvaartsdag is? Heeft hij wel een bijbel?
Rienk verzint zijn eigen bijbel bij elkaar.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:56 schreef magnaal het volgende:
Zo christelijk en dan moeten opzoeken wanneer het Hemelvaartsdag is? Heeft hij wel een bijbel?
Goffer,tuniek natuurlijk.Stupid me.quote:
omg seriejeusquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:56 schreef magnaal het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goffer,tuniek natuurlijk.Stupid me.
3?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:51 schreef sjampoeh het volgende:
lin: we weten wel wie t zou pakken
wie dan ??
3
Dat is ook wat ze zei.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei niemand gaat hem pakken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |