Klachtquote:
Marc-Marie Huijbregts voelt zich door uitspraken zoals die van Youp van ‘t Hek of de mannen van Voetbal Inside soms minderwaardig als homoseksueel zijnde.
“Als Youp van ’t Hek in zijn column schrijft dat hij sommige homo’s ‘pisnichten’ blijft noemen, omdat hij vindt dat dat gewoon moet kunnen. Of als in Voetbal Inside homo’s en transseksuelen worden bespot. Ergens denk ik dan: zie je wel, je móét je er ook voor schamen.”
Mediacourant 2018.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je lijkt wel een mietje die klagen ook over alles. Laat mij raden: Z-Millennial generatie. Mijn generatie zegt:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij dat dan weer niet doet.quote:Ergens denk ik dan: zie je wel, je móét je er ook voor schamen.”
Hier is hij gast maar hij heeft ook een tijdje als vast panellid er gezeten.quote:
En dat is dus vaak de basis waarom men een aversie heeft tegen homo's. Niet omdat ze homo zijn, maar omdat ze zich als een opgewonden standje vaak gedragen i.c.m. die kuikenstem, alsof het een wijf is dat behoeftig is.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:06 schreef Maikuuul het volgende:
Die stem van die kerel
En mensen maken grappen over zijn opzettelijk verwijfde voorkomen. Niet wat hij in zijn slaapkamer doet, dat moet iedereen zelf wete.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |