Wil je nu zeggen dat vogeltjesdans wederom een topic van sublieme kwaliteit heeft geopend? Dat klopt.quote:
Omdat de film niet klopt met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:11 schreef Azpilicueta het volgende:
Je bent waarschijnlijk te simpel om zo'n film te kunnen begrijpen. Probeer Mission Impossible eens dat is misschien leuker voor je
Wat valt er te begrijpen behalve dat hij achter de boekenkast eindigt, eerder daar wat dacht te zien etc? Het is niet bepaald ingewikkeld, verder vrij klote film maar hoog gewaardeerd omdat alle simpele zielen al bij zoiets simpels een hele mindfuck ervaren.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:11 schreef Azpilicueta het volgende:
Je bent waarschijnlijk te simpel om zo'n film te kunnen begrijpen. Probeer Mission Impossible eens dat is misschien leuker voor je
Ninja-edit gespot.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:14 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Wat valt er te begrijpen behalve dat hij achter de boekenkast eindigt, eerder daar wat dacht te zien etc? Het is niet bepaald ingewikkeld, verder vrij klote film maar hoog gewaardeerd omdat alle simpele zielen al bij zoiets simpels een hele mindfuck ervaren.
Of om het voor jou begrijpelijk te maken, wat is logischer dat de meerderheid van de mensen denken iets heel slims te zien in een film terwijl ze allemaal gemiddeld zijn wat betreft intelligentie of dat een paar mensen beseffen hoe simpel en kut het wel niet is?
Ook leukquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Verkeerd gelezen. Dacht de interstella van daft punk 😅
Lees de naam van de TS nog eens...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, ontzettend moeilijke verhaallijn...
Die persoon zegt juist dat het geen moeilijke verhaallijn is net als TS indirect. 96% van de mensen denkt dat ie bovengemiddeld intelligent is terwijl slechts 48% dat is. Was een dis naar jou vriend en je snapt dat ook weer nietquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lees de naam van de TS nog eens...
Verschil is dat ik niet denk dat ik bovengemiddeld intelligent ben, ik weet het.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Die persoon zegt juist dat het geen moeilijke verhaallijn is net als TS indirect. 96% van de mensen denkt dat ie bovengemiddeld intelligent is terwijl slechts 48% dat is. Was een dis naar jou vriend en je snapt dat ook weer niet
Oke nou ja dat is fijn om te horen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Verschil is dat ik niet denk dat ik bovengemiddeld intelligent ben, ik weet het.
Zou wat zijn als gymnasium ondergemiddeld wasquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke nou ja dat is fijn om te horen.
Heb de film nooit gezien. Weet dat vd simpel is dus was het een makkelijke conclusie om te trekkenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:14 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Wat valt er te begrijpen behalve dat hij achter de boekenkast eindigt, eerder daar wat dacht te zien etc? Het is niet bepaald ingewikkeld, verder vrij klote film maar hoog gewaardeerd omdat alle simpele zielen al bij zoiets simpels een hele mindfuck ervaren.
Of om het voor jou begrijpelijk te maken, wat is logischer: dat de meerderheid van de mensen denken iets heel slims te zien in een film terwijl ze allemaal gemiddeld zijn wat betreft intelligentie of dat een paar mensen beseffen hoe simpel en kut het wel niet is?
De dag dat dat zal gebeuren eet ik mijn sokken opquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zou wat zijn als gymnasium ondergemiddeld was
nou ja vd begrijpt de film wel geloof me, is een prutsfilm, hoop dat je hem nooit te zien krijgt. Als je hem een keer wel ziet dan accepteert hij je excusesquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb de film nooit gezien. Weet dat vd simpel is dus was het een makkelijke conclusie om te trekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |