Weet wel wat een cloaca is, da's het geslachtsdeel van vogels.. Maar geen idee wat voor projecten daar van zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wilde ik net vragen. Wat is een cloaka
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een cloacka is het geslachtsorgaan bij vogels.
Nee klopt, was ook maar een kleintje. Maar het geeft zo'n troep, je staat in de zon, en je staat boven je macht te werken, geen fijn werkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:13 schreef Limoentjuh het volgende:
20 minuten is wel snel toch. Zo lang ben je er niet mee bezig geweest dan
Was een ideetje van iemand hier om met verschillende users onder 1 account te posten.quote:
Ah ik dacht gehele woning voorzien van jaloezieėnquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:14 schreef I. het volgende:
[..]
Nee klopt, was ook maar een kleintje. Maar het geeft zo'n troep, je staat in de zon, en je staat boven je macht te werken, geen fijn werk
Da's wel matig ja.. Klinkt wel grappig.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was een ideetje van iemand hier om met verschillende users onder 1 account te posten.
Account had na 3 dagen een ban.
Flauwe admins.
Nee, gelukkig niet. Ik moet er eigenlijk nog 1 doen, maar daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah ik dacht gehele woning voorzien van jaloezieėn
Morgen de andere dan maar, dan is het ook wat koeler 🙂quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:17 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik moet er eigenlijk nog 1 doen, maar daar heb ik geen zin in
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Morgen de andere dan maar, dan is het ook wat koeler 🙂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |