SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:44 schreef Koos1958 het volgende:
Mehmet zegt zo dat was ff een gesprekje van een ander niveau he. Ja lekker zegt bas.
Nou ik heb dat nog nooit so expliciet iemand horen zeggen. Weet je zeker dat dat de letterlijke woorden waren? Er is wel meerdere malen in de cos gezegd dat ze hun stem al doorgegeven zouden hebben waarna er alsnog iemand zijn voorgenomen stem veranderd.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is een paar keer tijdens stemmingen gezegd: Het is jammer dat ik mijn stem niet meer kan veranderen.
Isa heeft het sowieso een keer gezegd, toen ze erachter kwam dat Lot en LauA ook hadden geblowd.
Die van Isa weet ik zeker, die heb ik zelf gehoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:49 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou ik heb dat nog nooit so expliciet iemand horen zeggen. Weet je zeker dat dat de letterlijke woorden waren? Er is wel meerdere malen in de cos gezegd dat ze hun stem al doorgegeven zouden hebben waarna er alsnog iemand zijn voorgenomen stem veranderd.
Nee en nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:50 schreef Angel79 het volgende:
Nog geen streams aan.Heb ik wat gemist? Is rienk al weg?
Rienk gaat nergens heen. Je weet tog....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:50 schreef Angel79 het volgende:
Nog geen streams aan.Heb ik wat gemist? Is rienk al weg?
Zo te zien is het haar gelukt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:50 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ze blijft net zolang om hem heen hangen totdat ze zijn tranen eruit heeft geperst...
lieffie.....lieffie....lieffie
smerig wijf!
Die twee hadden/hebben daar toch niets te zoeken in utopia............Nadia typetjes.........quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zaten ze op kindergarten
pottie training
Wat zei ze dan precies?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die van Isa weet ik zeker, die heb ik zelf gehoord.
Ze had op Hakim en Paul gestemd omdat ze blowen niet haar Utopia is en hoorde toen tijdens de stemming dat Lot en LauA ook hadden geblowd.
Toen zei ze dat.
Das waar hahahquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rienk gaat nergens heen. Je weet tog....
En familie en kennissen worden ook pas na de stemming gebeld, maar staan er dan binnen een kwartier te wachten.op hun geliefde.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:49 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou ik heb dat nog nooit so expliciet iemand horen zeggen. Weet je zeker dat dat de letterlijke woorden waren? Er is wel meerdere malen in de cos gezegd dat ze hun stem al doorgegeven zouden hebben waarna er alsnog iemand zijn voorgenomen stem veranderd.
Volgens mij hebben Ruud en Johan hun stemmen een keer gewijzigd n.a.v. Het verloop.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:49 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
ben daar maar niet zo zeker vanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rienk gaat nergens heen. Je weet tog....
Als er twee mensen op de bank zitten dan staan er misschien wel van twee mensen familie en kennissen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
En familie en kennissen worden ook pas na de stemming gebeld, maar staan er dan binnen een kwartier te wachten.op hun geliefde.
Vorige week was Billy in no time de poort uit, maar ze stonden er hoor.
Jammer dat ik er nu pas achter kom dat jullie ook hebben geblowd en ik niet meer kan veranderen.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die twee hadden/hebben daar toch niets te zoeken in utopia............Nadia typetjes.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hylarisch .. was dat
nog steeds eigenlijk
Die prijs zal hij volgende week moeten betalen....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:53 schreef schizolientje het volgende:
ik denk Cemal gaat, die smerige Bas is zoooooo bezig
Jah dat vind ik nog niet zoveel zeggen tijdens de stemmingen zelf. Je kunt dan inderdaad nog moeilijk hemaal gaan nadenken op wie je anders gaat stemmen terwijl je daar staat.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer dat ik er nu pas achter kom dat jullie ook hebben geblowd en ik niet meer kan veranderen.
Zoiets, de preciese woorden weet ik niet meer, ze was boos in elk geval.
Het kan aan mijn geestelijke tekortkoming liggen, maar waarom die haat naar deze twee.......Ik heb dat meer naar die smerige valse tweeling en die lamme als een ouwe lul gedragende Bas........Romy is nog te dom om na te denken en Cemal is één van de eerlijkste personen daar......Ivan 6 stemmen op Cemal.............Ivan speelt geen spel.............Kom op zeg een ezel ziet het nog...........quote:
Bas wil Cemal weg?? Ik dacht Romy...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:53 schreef schizolientje het volgende:
ik denk Cemal gaat, die smerige Bas is zoooooo bezig
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:56 schreef zodeju het volgende:
Rienk gaat niet in op Ivan dreiging als hij hem weg wil sturen....dan denkt hij zak in de stront.
Meneer de zwervert blijft dus.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |