quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in die lekkende kut toch
Lekker soppen
Had je nooit honger?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:17 schreef Emisys het volgende:
[..]
Tot een maand geleden at ik vrijwel iedere ochtend een appel als ontbijt. Voor op zn minst 6 maanden.
ECHT WEL IK WORD AL DIK VAN WATER!!1!!1quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar goed, overgewicht komt niet van water of lucht. Dus het moet toch ergens vandaan komen.
Hij hoeft er niet meer goed uit te zien, hij heeft een vriendinquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vinnie sport niet meer, dus hij mag niet meer eten.
Lekker uitzakken met z'n tweeen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij hoeft er niet meer goed uit te zien, hij heeft een vriendin
Ja, als ik die ochtend dan ging shoppen/boodschappen halen, anders niet tot lunch.quote:
Wel een leuk levenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ECHT WEL IK WORD AL DIK VAN WATER!!1!!1
Goed, die jumbozak cheesies van gisteravond zal ook wel aanzetten, en die bbq, van zondag, en die 5 dagen achter elkaar borrelen, en die bbq van vanavond. En dat terrasavondje morgen, en vrijdag, en dat vrijgezellenfeest zaterdag.
Zondag balansdag: zo brak zijn dat je de hele dag niks weg krijgt. #fitleef
quote:
Ik fietsquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vinnie sport niet meer, dus hij mag niet meer eten.
Ik begin jou met de dag meer te waarderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ECHT WEL IK WORD AL DIK VAN WATER!!1!!1
Goed, die jumbozak cheesies van gisteravond zal ook wel aanzetten, en die bbq, van zondag, en die 5 dagen achter elkaar borrelen, en die bbq van vanavond. En dat terrasavondje morgen, en vrijdag, en dat vrijgezellenfeest zaterdag.
Zondag balansdag: zo brak zijn dat je de hele dag niks weg krijgt. #fitleef
Bijzonder.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:23 schreef Emisys het volgende:
[..]
Ja, als ik die ochtend dan ging shoppen/boodschappen halen, anders niet tot lunch.
Ik was huisvrouw, en als ik mijn dingen had gedaan zat ik te gamen.
Iets waar je zelf heel goed wat aan kan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:25 schreef Emisys het volgende:
Ik kan nieteens dieeten want ik ben een ontzettend moeilijke eter.
Gewoon niks eten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:25 schreef Emisys het volgende:
Nee. Juist niet. Als ik iets eet proef ik er alles in. Sommige dingen kan ik wel gemixt eten maar niet op hunzelf. Vis moet ik helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iets waar je zelf heel goed wat aan kan doen.
Je kan jezelf leren om dingen te eten. Een 'moeilijke eter' zijn is iets wat je vanuit je jeugd hebt meegekregen en waar iets aan te doen is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:28 schreef Emisys het volgende:
[..]
Nee. Juist niet. Als ik iets eet proef ik er alles in. Sommige dingen kan ik wel gemixt eten maar niet op hunzelf. Vis moet ik helemaal niet hebben.
Ik kan heel moeilijk niet eten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:25 schreef Emisys het volgende:
Klopt, maar van jongs af aan heb ik uren aan de tafel gezeten om mijn bord leeg te krijgen, maakte niet uit wat mijn ma deed, ik at het niet. Dan maar op lege maag naar bed.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan jezelf leren om dingen te eten. Een 'moeilijke eter' zijn is iets wat je vanuit je jeugd hebt meegekregen en iets aan te doen is.
Ja echt hequote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:30 schreef Emisys het volgende:
[..]
Klopt, maar van jongs af aan heb ik uren aan de tafel gezeten om mijn bord leeg te krijgen, maakte niet uit wat mijn ma deed, ik at het niet. Dan maar op lege maag naar bed.
Ik weet dat het iets is wat ik zelf moet oplossen, het is al lang niet meer zo erg als het vroeger was, maar het is ontzettend lastig.
Het leven is lastig.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:30 schreef Emisys het volgende:
[..]
Klopt, maar van jongs af aan heb ik uren aan de tafel gezeten om mijn bord leeg te krijgen, maakte niet uit wat mijn ma deed, ik at het niet. Dan maar op lege maag naar bed.
Ik weet dat het iets is wat ik zelf moet oplossen, het is al lang niet meer zo erg als het vroeger was, maar het is ontzettend lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |