Lekker vochtig, warm en broeierig, dat is dus wat ze zoeken. Die plek is natuurlijk uitermate geschikt. Ik krijg meteen jeukquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:37 schreef Catkiller het volgende:
Herkenbaar, bij mij zitten ze vaak onder mijn balzak.
Een teken van zwakte. TS is een slappelingquote:iedere keer als je jeuk hebt moet controleren of er niet een teek zit.
Je stinkt zo mogelijk nog erger dan je joekels?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:40 schreef Dven het volgende:
Verbaas mezelf er ook nog over hoe het kan dat ik nog nooit een teek heb gehad terwijl ik toch dagelijks met de honden in de bergen en bossen loop en er al héél wat van hun heb moeten verwijderen.
Teken hebben een hekel aan schone en goed onderhouden tuinen. Daar kan je mijn goddelijke lijf prima mee vergelijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je stinkt zo mogelijk nog erger dan je joekels?
En de honden? Zelf heb ik eigenlijk eenzelfde ervaring met teken. Terwijl de buurman die in hetzelfde bos loopt wekelijks een teek van z'n hond moet trekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:40 schreef Dven het volgende:
Verbaas mezelf er ook nog over hoe het kan dat ik nog nooit een teek heb gehad terwijl ik toch dagelijks met de honden in de bergen en bossen loop en er al héél wat van hun heb moeten verwijderen.
Dus jeuk is een goed teken?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:34 schreef MrsDuck het volgende:
Teken voel je niet... En die tekenbeet ook niet. Dat kreng zit er dagen om zich vol te zuigen om daarna als bedankje de bacterie die lyme veroorzaakt in je bloed te spugen. Lyme is niet leuk! Been there, done that en dan ben ik er nog goed mee weggekomen.
Ik las dat gemiddeld ongeveer 1 op de 50 Lyme overbrengt. Dus kan goed kloppenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb vroeger bij een bos gewoond, iedere lente en zomer was het weer raak, heb er misschien wel 50 gehad in mn jeugd. Nog steeds geen Lyme
Neequote:
Toen waren de teken nog niet besmet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb vroeger bij een bos gewoond, iedere lente en zomer was het weer raak, heb er misschien wel 50 gehad in mn jeugd. Nog steeds geen Lyme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |