Voor die 3 keer per jaar dat ik het gebruik is dat de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Visiowat een koningsprogramma.
Misschien eens een cursusje volgen?
Ja maar dan is de klacht toch meer je eigen onkunde, en minder het programma zelfquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor die 3 keer per jaar dat ik het gebruik is dat de moeite niet waard.
Zeker niet waar.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar dan is de klacht toch meer je eigen onkunde, en minder het programma zelf
Je kunt gewoon op een pijltje drukken bij het voorgaande blokje en hij maakt er 1 naast boven of onder met een recht lijntje.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zeker niet waar.
Van een simpel blokjes en lijntjes tekenprogramma verwacht ik gewoon dat het zonder al teveel gedoe gewoon rechte lijntjes kan trekken.
En wat als je 2 of meer blokjes aan dezelfde kant wil vanaf een ander blokje? Totale chaosquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:46 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Je kunt gewoon op een pijltje drukken bij het voorgaande blokje en hij maakt er 1 naast boven of onder met een recht lijntje.
zo?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En wat als je 2 of meer blokjes aan dezelfde kant wil vanaf een ander blokje? Totale chaos
En wanneer je het linkerblok groter wil met 3 afzonderlijke horizontale lijntjes naar kleine blokjes?quote:
Lukt best makkelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En wanneer je het linkerblok groter wil met 3 afzonderlijke horizontale lijntjes naar kleine blokjes?
Dat lukt uiteindelijk ook wel, alleen is het teveel gekloot voor wat het resultaat waard is
Kun je Milktea niet beter een Fok!abbo gunnen en een kauwgombal? Dan kan hij het voor je doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:59 schreef Plompzakker het volgende:
Volgende uitdaging: een los pijltje laten uitkomen op het hoekpunt van een ander pijltje
De klacht is niet dat het niet lukt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:04 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Kun je Milktea niet beter een Fok!abbo gunnen en een kauwgombal? Dan kan hij het voor je doen.
Goede post weer Iwaniusquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:11 schreef squatt3r het volgende:
Zoals gezegd gaat deze klacht over de onkunde van TS. Zeer terechte klacht weer!
Oké.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De klacht is niet dat het niet lukt.
De klacht is dat visio niet gebruikersvriendelijk en het onnodig frustrerend maakt.
Bedoel je dit?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:59 schreef Plompzakker het volgende:
Volgende uitdaging: een los pijltje laten uitkomen op het hoekpunt van een ander pijltje
Als je inzoomt zie je exact mijn bezwaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:25 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
[ afbeelding ]
ik snap serieus niet wat je echt kut vind aan visio. bij mij "plakken" al die dingetjes gewoon lekker aan elkaar als ik in de buurt kom.
Ik vind dat sowieso een hele aparte manier van schema's maken maar okequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je inzoomt zie je exact mijn bezwaar.
Die beide lijntjes zitten niet op dezelfde y coördinaat vanwege het magische visio grid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
Ik doe het ook liever niet maar soms is een dergelijke oplossing nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:43 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso een hele aparte manier van schema's maken maar oke
Voorbeeld? Kan me het niet voorstellen namelijk, je kan die pijl toch net zo goed door laten lopen tot het blokje?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever niet maar soms is een dergelijke oplossing nodig
Bijvoorbeeld een flowchart waarbij je vanaf meerdere plekken terug naar begin kuntquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:55 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Voorbeeld? Kan me het niet voorstellen namelijk, je kan die pijl toch net zo goed door laten lopen tot het blokje?
Het is: FOK!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:04 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Kun je Milktea niet beter een Fok!abbo gunnen en een kauwgombal? Dan kan hij het voor je doen.
Dat doe ik ook. Ik ben een flowchart aan het maken voor een topic over een masterclass toiletfriturenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar waarom zet je geen bitterballen in visio TS?
Daar kan je dan beter microsoft bitterballio voor gebruiken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik ben een flowchart aan het maken voor een topic over een masterclass toiletfrituren
Is dat gratis?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar kan je dan beter microsoft bitterballio voor gebruiken.
Het is shareware, moet je het wel met minimaal 25 mensen delen.quote:
Ik herken de klacht totaal niet. Kan er prima schema's mee maken. Het enige wat wel een probleem is dat niet altijd alle symbolen erin staan en je eindeloos dingen erin moet sleurenl Verder geweldig programma.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:35 schreef Plompzakker het volgende:
Iedereen die dit ooit gebruikt heeft zal deze klacht direct herkennen.
Wat een ongelofelijk kutprogramma als je meer dan 3 blokjes in een schema wil.
Gebruikersinterface is ook om acute RSI van op te lopen.
Zelfs paint werkt efficiënter.
Klacht: Visio
doe eens een link dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is shareware, moet je het wel met minimaal 25 mensen delen.
Welk programma dat minder "nerd" is moet ik dan gebruiken om een SOP te maken zodat de aapjes die hier werken het snappen?quote:
Geen krijtbord van 4 bij 10 meter hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:38 schreef Basutei het volgende:
[..]
Welk programma dat minder "nerd" is moet ik dan gebruiken om een SOP te maken zodat de aapjes die hier werken het snappen?
Goed idee, dat scheelt een boel printen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen krijtbord van 4 bij 10 meter hebben
Ik verf al mijn orders op de muur en laat wekelijks een schilder komen om alles opnieuw te wittenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen krijtbord van 4 bij 10 meter hebben
Ik wit sowieso drie keer per dag het plafond.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik verf al mijn orders op de muur en laat wekelijks een schilder komen om alles opnieuw te witten
Dan nog kan die pijn gewoon doorlopen i.p.v. op de lijn van een andere pijl uitkomen?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een flowchart waarbij je vanaf meerdere plekken terug naar begin kunt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |