Drie op een rij voor Selby? Van 11 t/m 18 april is het kwalificatietoernooi en van 21 april t/m 7 mei het hoofdtoernooi.quote:1 Ryan Day v Igor Figueiredo
2 Mitchell Mann v Peter Lines
3 Robbie Williams v Jak Jones
4 Peter Ebdon v James Wattana
5 Zhou Yuelong v Ian Preece
6 Daniel Wells v Kurt Dunham
7 Tom Ford v Leo Fernandez
8 Liam Highfield v Chen Zhe
9 Matthew Selt v Ng On Yee
10 Mark Joyce v Adam Duffy
11 Mei Xi Wen v Basem Eltahhan
12 Xiao Guodong v Chris Totten
13 Stuart Carrington v Nigel Bond
14 Ben Woollaston v Kacper Filipiak
15 Zhang Anda v Zhang Yong
16 Martin Gould v Paul S Davison
17 Graeme Dott v Adrian Justin Ridley
18 Akani Songsermsawad v Lukas Kleckers
19 Dominic Dale v Reanne Evans
20 Mike Dunn v Duane Jones
21 Michael Holt v Thor Chuan Leong
22 Elliot Slessor v Eden Sharav
23 Robert Milkins v Aaron Canavan
24 Scott Donaldson v Tyler Rees
25 Rory McLeod v Ian Burns
26 Li Hang v Ashley Hugill
27 Lyu Haotian v Fang Xiongman
28 Anthony Hamilton v Martin O'Donnell
29 Matthew Stevens v Ryan Thomerson
30 Fergal O'Brien v Yuan SiJun
31 Ken Doherty v Josh Boileau
32 Mark King v Gerard Greene
33 Liang Wenbo v Rod Lawler
34 Zhao Xintong v Aditya Mehta
35 Yu De Lu v Sean O'Sullivan
36 Jamie Jones v Craig Steadman
37 Jack Lisowski v Christopher Keogan
38 David Grace v Wang Yuchen
39 Alan McManus v Rhys Clark
40 Oliver Lines v Harvey Chandler
41 Andrew Higginson v David John
42 Cao Yupeng v Robin Hull
43 Lee Walker v Kristjan Helgason
44 Ricky Walden v Joe Swail
45 Michael Georgiou v Matthew Bolton
46 Mark Davis v Sanderson Lam
47 Sam Craigie v Jimmy White
48 Joe Perry v Ross Muir
49 Yan Bingtao v Jackson Page
50 Tian Pengfei v Li Yuan
51 Kurt Maflin v Hamza Akbar
52 Chris Wakelin v Xu Si
53 David Gilbert v Billy Joe Castle
54 Alfie Burden v Jamie Curtis-Barrett
55 Gary Wilson v Adam Stefanow
56 Thepchaiya Un-Nooh v Alexander Ursenbacher
57 Sam Baird v Soheil Vahedi
58 Jimmy Robertson v Alex Borg
59 John J Astley v Marvin Lim
60 Michael White v Niu Zhuang
61 Noppon Saengkham v Chen Zifan
62 Hossein Vafaei v Jamie Cope
63 Hammad Miah v Jordan Brown
64 Stephen Maguire v Allan Taylor
Het is ook wel treurig. Higgins maakt een flatershot in de safety en kon heel makkelijke bal weggeven. Maar nee, die wordt dan net geblocked door de gele. Dus een moeilijke voor Williams blijft over. Mist ie NET. En dan rolt het zo dat Higgins het weer bijna kado krijgt.quote:
Grapjasquote:Op maandag 7 mei 2018 20:52 schreef DrNick het volgende:
Nee ben voor Higgins. Hij heeft een prettige uitstraling.
Echt hequote:Op maandag 7 mei 2018 21:15 schreef EP3 het volgende:
Zo dan, 4 frames op rij voor Higgins. De spanning is weer helemaal terug.
Williams heeft ook wel een fase gehad waarin dat soort dingen zijn kant op vielen.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is ook wel treurig. Higgins maakt een flatershot in de safety en kon heel makkelijke bal weggeven. Maar nee, die wordt dan net geblocked door de gele. Dus een moeilijke voor Williams blijft over. Mist ie NET. En dan rolt het zo dat Higgins het weer bijna kado krijgt.
Dat, of ze doen een trainingspartijtje tussendoor.quote:
WHERESTHECUEBALLGOING!!?quote:Op maandag 7 mei 2018 21:40 schreef Zorro het volgende:
John Virgo in de commentaarbox voor de laatste sessie
Kans, roze en zwart liggen lekker vervelend anders.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:43 schreef Szura het volgende:
Nou, deze kans moet je nu eens niet laten liggen Williams...
Jij moet echt je Williams-brilletje afzetten, hoor.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef Zorro het volgende:
ik zie het al, rose en zwart liggen weer speelbaar. Dus krijgt Higgins precies dan weer een kans.
Ik heb mijn Ronnie brilletje op. Je moet er toch niet aan denken dat Higgins op gelijke hoogte komt met Ronnie? Lachwekkend.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:53 schreef EP3 het volgende:
[..]
Jij moet echt je Williams-brilletje afzetten, hoor.
Wat je ook van Higgins vindt, hij speelt vanavond ijzersterk op het moment dat het moet.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb mijn Ronnie brilletje op. Je moet er toch niet aan denken dat Higgins op gelijke hoogte komt met Ronnie? Lachwekkend.
Hij en Selby. Daarom ook zo mooi dat Selby m vorig jaar klopte.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:57 schreef EP3 het volgende:
Higgins moet je idd wel diep onder de grond schoffelen voordat je er zeker van bent dat je echt van m af bent. Da's wel n kwaliteit die er maar weinig hebben.
Hmm, bij Higgins heb ik dat ik niet wil dat hij gelijk komt met Ronnie, en in deze wedstrijd ben ik sowieso voor Williams omdat dat gewoon een geweldige kerel is.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij en Selby. Daarom ook zo mooi dat Selby m vorig jaar klopte.
Had Ronnie zijn talent maar beter moeten benutten.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb mijn Ronnie brilletje op. Je moet er toch niet aan denken dat Higgins op gelijke hoogte komt met Ronnie? Lachwekkend.
Klopt ook.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had Ronnie zijn talent maar beter moeten benutten.
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef EP3 het volgende:
[..]
https://www.express.co.uk(...)r-John-Higgins-final
En dat is matchplay.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat je ook van Higgins vindt, hij speelt vanavond ijzersterk op het moment dat het moet.
deze finale levert welquote:Op maandag 7 mei 2018 22:19 schreef wdn het volgende:
[..]
En dat is matchplay.
16-16 zou wel leuk zijn
Neequote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:35 schreef wdn het volgende:
"Nou dit kan niet meer fout gaan"
Dat zei ik toen White voor de zwarte aanlegde
Nu net ook en Higgins is weer aan de tafel
Neequote:
Beetje achteloos Higgins het idee geven dat ie kan winnen en dan het toch gewoon afmaken.quote:
Volgens Ronnie is Higgins de beste speler van de wereld. Geen andere speler die zo allround is als hij.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
3quote:
3quote:
Ik deed het er omquote:
Watquote:Op maandag 7 mei 2018 22:52 schreef EP3 het volgende:
Wel n mooie finale. Beetje jammer dat Higgins nooit zijn achterstand goed heeft weten te maken.
Wordt jouw volgende naam FQ4 trouwensquote:Op maandag 7 mei 2018 22:52 schreef EP3 het volgende:
Wel n mooie finale. Beetje jammer dat Higgins nooit zijn achterstand goed heeft weten te maken.
heb je wel gekekenquote:Op maandag 7 mei 2018 22:52 schreef EP3 het volgende:
paar keu's voor zijn keuquote:Op maandag 7 mei 2018 22:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja die denkt, kut nu moet ik echt naakt bij die persco
IJsemmer had ie toch gezegdquote:
Die gaat nu of afscheid nemen of nog heel wat jaren door.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:52 schreef Szura het volgende:
Echt niet gedacht dat hij ooit nog wereldkampioen zou worden
Touching ball!quote:Op maandag 7 mei 2018 22:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja die denkt, kut nu moet ik echt naakt bij die persco
Wie zegt dat ie dat niet gedaan heeft?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:59 schreef Szura het volgende:
Sjon had beter kunnen metsjfiksen, had ie 3 ton gehad
quote:
Ja als commentator dan toch.quote:Op maandag 7 mei 2018 23:01 schreef wdn het volgende:
Het is toch wel een bizar WK geweest
Straks zien we Jimmy White nog eens terug![]()
Hij houdt zich aan zijn woordtwitter:ProSnookerBlog twitterde op maandag 07-05-2018 om 23:16:40I can confirm that Mark Williams is currently in his presser naked (with a Betfred flag/towel) reageer retweet
Min of meer. Zoals ik het lees zou een vrouw het een rok noemenquote:Op maandag 7 mei 2018 23:17 schreef borisz het volgende:
Hij houdt zich aan zijn woordtwitter:ProSnookerBlog twitterde op maandag 07-05-2018 om 23:16:40I can confirm that Mark Williams is currently in his presser naked (with a Betfred flag/towel) reageer retweet
Nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:12 schreef Leatherface het volgende:
Heeft er ooit eerder vijftien jaar tussen twee wereldtitels van één speler gezeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |