klb krijgt dit soort quality meteen een slotje vanwege haags en amaquote:Op maandag 7 mei 2018 19:52 schreef LurkJeRot het volgende:
Had je deze geopend in onz of hebben ze hem hierheen geschopt
Netjes in ONZ geopend uiteraardquote:Op maandag 7 mei 2018 19:52 schreef LurkJeRot het volgende:
Had je deze geopend in onz of hebben ze hem hierheen geschopt
Je moet ze dan bij de clique inlijven, dan kun je straffen door ze uit de clique te schoppen als ze het weer doen.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
klb krijgt dit door quality meteen een slotje vanwege haags en ama
zit jij in een psychose ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:05 schreef tailfox het volgende:
De naam zegt het al jullie zijn restanten van een goede maaltijd.
Nu niks meer van over en alle vitamines verbrand.
Userbash, TR.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:05 schreef tailfox het volgende:
Zijn het negers?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:05 schreef tailfox het volgende:
Ah jammer.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 19:43 schreef Mozy het volgende:
De functie vereist het volgende:
- Woont in het midden van het land, of bent bereid te verhuizen voor deze functie;
Ik ben wel bereid om binnen een tijdsbestek van 5 maanden te verhuizen naar het midden van het land, maar ik ben als persoon best wel gevoelig. Kom ik nog in aanmerking?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:43 schreef Mozy het volgende:
Beste leden van het FOK! forum,
Zoals jullie allen weten, is er in de KLB SC een zeer hechte kliek ontstaan tussen een viertal uitmuntende users.
Heden zien wij ruimte tot expansie van deze kliek.
De werving is inmiddels gestart. Om in aanmerking te komen voor een plaats binnen deze hechte gemeenschap (haha gemeenschap) wordt bij deze een vacature uitgezet.
De functie vereist het volgende:
- Woont in het midden van het land, of bent bereid te verhuizen voor deze functie;
- Minimaal 3 avonden per week beschikbaar;
- In het bezit van voldoende incasseringsvermogen;
- Flexibiliteit is een vereiste, evenals oplossingsgerichtheid;
- Een pro-actieve houding;
- Minimaal 8/10
Bij interesse voor deze functie kun je je motivatie en cv sturen naar Mozy.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst. De vacature zal tevens intern worden uitgezet.
Met veel plezier gelezen. Hoop dat je wordt uitgenodigd.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:05 schreef SideEffect het volgende:
Fok!, 07 mei 2018
Betreft: vacature kliekje
Geachte meneer Mozy,
Op forum.fok.nl zag ik uw vacature staan. Hierin schrijft u dat u op zoek bent naar een nieuw lid voor uw kliekje. Middels deze brief wil ik mijn interesse voor deze functie laten blijken.
Uw kliekje spreekt mij ontzettend aan vanwege het multidisciplinaire karakter ervan en de professionele en gemoedelijke sfeer. Uw kliekje sluit precies aan bij de werkervaring die ik als Fok!ster in de afgelopen 4 jaren heb opgedaan bij verschillende kliekjes.
Ik heb ervaren dat ik een echte teamplayer ben, maar ook goed zelfstandig kan werken. Bovendien ben ik zeer flexibel en wil ik mij graag verder ontwikkelen. Tact, hulpvaardigheid en stressbestendigheid zijn tevens aspecten die mij typeren. Met mijn ervaring, kennis en vaardigheden wil ik graag iets toevoegen aan uw prettige, deskundige en professionele kliekje.
In uw advertentie staat vermeld dat u op zoek bent naar iemand die minimaal 3 avonden per week beschikbaar is. Dat is voor mij geen enkel probleem, ik ben beschikbaar per 7 mei.
Voor meer informatie over mijn opleidingen en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Graag zou ik deze sollicitatie verder willen toelichten tijdens een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw antwoord tegemoet.
Met vriendelijke groet,
SideEffect
Bijlage: curriculum vitae
Haha dit.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:08 schreef Pharkus het volgende:
Sinds wanneer lopen er 4 uitmuntende users in het wild rond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |