Godver wat een geschift wijfquote:Op maandag 7 mei 2018 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
Gewoon zo reageren.
Maar dan ietsje minder, anders
Ik denk dat er duidelijk in de huisregels staat dat er niet gebarbecued mag worden op het balkon.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:28 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Op de gallerij? Bedoel je niet het balkon?
Gallerijquote:Op maandag 7 mei 2018 18:28 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Op de gallerij? Bedoel je niet het balkon?
Ik BBQ wel bij me ouders in de tuinquote:Op maandag 7 mei 2018 18:40 schreef Geralt het volgende:
HAHAHAA TS IS NIET UITGENODIGD VOOR DE BBQ HAHAHAAAHA
IK ? GODVERDOMME NOOIT UIT DIE STANK VAN JULLIEquote:Op maandag 7 mei 2018 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
Gewoon zo reageren.
Maar dan ietsje minder, anders
Vakkundig opgelost, me dunkt.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik denk dat er duidelijk in de huisregels staat dat er niet gebarbecued mag worden op het balkon.
Hoe kan je erop haten? BBQ'en is mega chill, is toch logisch dat je dat niet doet als het grijs bewolkt en 10 graden is?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:52 schreef dick_laurent het volgende:
Valt wel op dat half Nederland massaal hysterisch aan de bbq moet zodra er wat warmte en zon is ja. Hier in de buurt ruik ik ook al 3 dagen achter elkaar non stop bbq rook.
Maar ja, ik hou van mn stembanden dus ik ga maar niet de schreeuwmevrouw nadoen...
lekker man, bourgondisch de hele avond dat ding aan. Kop in de zon, desperadosje in de hand, deern op de knie.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:52 schreef dick_laurent het volgende:
Valt wel op dat half Nederland massaal hysterisch aan de bbq moet zodra er wat warmte en zon is ja. Hier in de buurt ruik ik ook al 3 dagen achter elkaar non stop bbq rook.
Maar ja, ik hou van mn stembanden dus ik ga maar niet de schreeuwmevrouw nadoen...
Dese man weetquote:Op maandag 7 mei 2018 18:11 schreef Geerd het volgende:
Gewoon paar karboos en tray schultenbrau halen en erbij gaan zitten![]()
![]()
![]()
![]()
die interviewster van powned blijft toch een verdomd lekker wijf zegquote:
Kom of kan. Het draait meer om de stank, geloof ikquote:Op maandag 7 mei 2018 18:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
IK ? GODVERDOMME NOOIT UIT DIE STANK VAN JULLIE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |