Wat een held!quote:Op maandag 7 mei 2018 17:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb je gered! Je mailadres komt niet op straat te liggen nu.
Leg eerst eens uit wat die twee dingen met elkaar te maken hebben.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:33 schreef Sanddr het volgende:
Is het jullie nooit opgevallen dat FOK! niet is voorzien van een SSL-certificaat?
En dat mijn e-mailadres (weggehaald voor privacyredenen) gewoon op straat zou kunnen komen te liggen?
Wat lief! Mijn vertrouwen is hersteld. Jullie mogen al mijn gegevens verkopen.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb je gered! Je mailadres komt niet op straat te liggen nu.
Dat hep gestaan op Facebook. Moet je daar maar kijken.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:41 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Leg eerst eens uit wat die twee dingen met elkaar te maken hebben.
Ik heb geen Feestboek, dat is voor mensen die vooraf hun kringverjaardag willen plannen. Ik ben meer een diehard vogel.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:46 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat hep gestaan op Facebook. Moet je daar maar kijken.
Dat is wel een goed idee. Liefst ook een ruimte die compleet donker is, zonder geluid en zonder prikkels.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:05 schreef Fokpop het volgende:
Ze zouden hier een safe space in moeten richten, ik voel me onveilig en getriggerd.
Frontpage? Ik dacht dat KLB de frontpage was?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt zelf wel https:// voor het adres zetten. Op de frontpage werkt dat alvast, maar op het forum vinden browsers het nog niet helemaal in orde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |