Karbonkel maakt gehakt van de plaaggeest, echt waar... je kent hem niet...echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:44 schreef NoXia het volgende:
Hoe oud ben je? 13? Deze was in mijn tijd pas eng:
[ afbeelding ]
volgende week pasquote:Op maandag 7 mei 2018 16:45 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, gezien de weerzinwekkende taalfout in de TT.
Welk sprookje dan?quote:Op maandag 7 mei 2018 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Ken het niet.
Mijn 'jeugdtrauma' komt door een verhaal uit een sprookjesboek, Ik las altijd stiekem in bed, en nadat ik dit sprookje gelezen had, ben ik huilend naar beneden gerend.
Het duurde ruim een jaar voordat ik weer in het donker durfde te gaan slapen.
[ afbeelding ]
Waar was je bang voor?quote:Op maandag 7 mei 2018 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Klacht zegt genoeg denk ik. Na aanleiding van: https://www.telegraaf.nl/(...)st-geld-terug-van-k3 hoorde ik zojuist op de radio de naam der namen vallen. Hem die je niet mag noemen, K-A-R-B-O-N-K-E-L.
Ik was bijna genezen van mijn Karbonkel trauma, maar weer weet hij me te achterhalen. Ik ga weer nachten lang wakker liggen uit angst voor Karbonkel.
Klacht: Karbonkel
[ afbeelding ]
De jongen die katten tekende. Was een Japans sprookje over een boerenzoon die te gevoelig was om als boer te werken, daarom mocht hij een opleiding tot priester volgen.quote:
Die was eng jaquote:Op maandag 7 mei 2018 16:44 schreef NoXia het volgende:
Hoe oud ben je? 13? Deze was in mijn tijd pas eng:
[ afbeelding ]
Euh nee.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Karbonkel maakt gehakt van de plaaggeest, echt waar... je kent hem niet...echt verschrikkelijk.
Neequote:Op maandag 7 mei 2018 17:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Werden jullie ook als kind bang gemaakt door met Sint te dreigen of Oom Agent die je zou ophalen om in het spinnenhok te gooien?
Waar je alleen boterhammen met spinnen te eten kreeg?
Jaaaaa, ik ken dit sprookje, serieus! Zal dus wel een heel beroemd verhaal zijn.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De jongen die katten tekende. Was een Japans sprookje over een boerenzoon die te gevoelig was om als boer te werken, daarom mocht hij een opleiding tot priester volgen.
In de tempel leerde hij van alles maar bleef katten tekenen.
Toen hij zichzelf eens had opgesloten in een kast, werd hij 's nachts wakker door een vreselijk lawaai.
De dag daarna klom hij uit de kast en zag overal gigantische dode ratten liggen.
Daarna zag hij de katten die hij zelf had getekend op de muren. De katten hadden allemaal bloederige bekken.
Echt, ik was 7 of 8 jaar en ik kreeg mijn allereerste hartverzakking en heb het hele huis bij elkaar gekrijst.
Nee wel voor hasjkikkers op het station en flikkers in het bos.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Werden jullie ook als kind bang gemaakt door met Sint te dreigen of Oom Agent die je zou ophalen om in het spinnenhok te gooien?
Waar je alleen boterhammen met spinnen te eten kreeg?
Raar maar waar. Wij werden als kind gewaarschuwd door onze moeders dat er een rare man in de buurt rondliep. We kregen slechts te horen dat we geen snoepjes van hem moesten aannemen en niet met hem mee moesten gaan.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee wel voor hasjkikkers op het station en flikkers in het bos.
No joke die laatste..
En jullie maar gluren naar neukende homo's?quote:Op maandag 7 mei 2018 17:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee wel voor hasjkikkers op het station en flikkers in het bos.
No joke die laatste..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |