Mijn ervaring is dat je dan boos wordt en gaat scheldenquote:Op maandag 7 mei 2018 16:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Doe ik ook altijd. Als iemand dan iets zegt waar ik het niet mee eens ben dan doe ik alsof ik wat anders gehoord heb, als dat dan fout gaat kan ik diegene de schuld geven dat die het verkeerd verteld heb
Je kent me niet eens man, ik ga niet om met VVD-stemmers.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je dan boos wordt en gaat schelden
Je zusje vertelde me gisteravond dat je wel gaat schreeuwen en stampen als je boos word om zulke dingen.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je kent me niet eens man, ik ga niet om met VVD-stemmers.
Bah, hollandse pedofiel gespot!!!quote:Op maandag 7 mei 2018 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zusje vertelde me gisteravond dat je wel gaat schreeuwen en stampen als je boos word om zulke dingen.
Zijn buitenlandse niet zo erg dan?quote:Op maandag 7 mei 2018 17:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bah, hollandse pedofiel gespot!!!
Ja, komt zelden voor hè.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bah, hollandse pedofiel gespot!!!
Dit is wel heel naïefquote:Op maandag 7 mei 2018 17:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die trouwens teminste eerst, dan is het allemaal iets duidelijker
Pas nou maar op, dalijk ben je een racistquote:Op maandag 7 mei 2018 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is wel heel naïef![]()
Die trekken je zusje helemaal uit elkaar en trouwen daarna een meisje uit hun eigen land
Begrijp ik. Die hebben geld en statusquote:Op maandag 7 mei 2018 16:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je kent me niet eens man, ik ga niet om met VVD-stemmers.
Als je status hebt zit je niet op FOK! leuk te doenquote:Op maandag 7 mei 2018 20:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Begrijp ik. Die hebben geld en status
Natuurlijk wel. En ik ben niet de enige, zie bijvoorbeeld Iwanius of vogeltjesdansquote:Op maandag 7 mei 2018 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je status hebt zit je niet op FOK! leuk te doen
Dan zeg je toch gewoon "Dat is een goed idee ja, misschien dat ik die wel even bel", en dan bel je alsnog gewoon even Piet.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:11 schreef Leandra het volgende:
Je belt Piet en Piet denkt "ach, ik vraag m'n zoon wel even hem te matsen" en Piet regelt dat leuk voor je.
Je belt de zoon van Piet en de zoon van Piet denkt "een klant" en je betaalt de volle mep en BTW.
Dat selectief doof zijn is zo dom nog niet.
Het grootste deel niet, maar ik wil gewoon even m'n klacht kwijtquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:34 schreef Mojo.jojo het volgende:
Als je denkt dat men op dit forum beter luistert/leest...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |