Waarom kijk je naar de borsten van een 13jarig meisjequote:Op maandag 7 mei 2018 13:55 schreef Sanddr het volgende:
tot ik ineens een blik werp op het t-shirt van de dochter (naar schatting maximaal 13 á 14 jaar oud).
Hierop was de volgende inspirerende tekst te lezen:
"I have no tits".
Het zou me niks verbazen als het betreffende meisje zo'n truitje voor haar 16e verjaardag krijgt.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik vind meisjes van 14 die wel tieten hebben en dan 'i got game' oid op hun truitje hebben klachtwaardiger.
Zonder die tekst had ik niet eens gekeken. Ik lees graag.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar de borsten van een 13jarig meisje![]()
Zonder die tekst was je waarschijnlijk blijven staren.
Als ze pech heeft past ze het betreffende shirt tegen die tijd nog zoals nuquote:Op maandag 7 mei 2018 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoop voor haar dat ze op haar 18e dat shirt niet hoeft te dragen .
je OP doorgestuurd naar de zedenpolitie.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:19 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Zonder die tekst had ik niet eens gekeken. Ik lees graag.
Ik heb geen kinderen nee. En een spuuglelijk t-shirt is wat anders. Als je kind dat mooi vindt, soit. Maar bij een t-shirt zoals deze, waarbij de kans bestaat dat er ongewenste en ongepaste reacties op komen (zeker in de wijk waarin ik woon), lijkt het me niet raar om zoiets gewoon te verbieden. Dat geldt wat mij betreft ook voor een te kort rokje, wat ik inderdaad ook minder chill zou vinden dan zo'n t-shirt.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:45 schreef Hallmark het volgende:
Volgens mij heb jij geen kinderen. Je kunt namelijk niet over alles een strijd voeren. Dus als ze een achterlijk en spuuglelijk t-shirt wil dragen, dan maak ik daar voor de vorm een probleem van. Maar dat heb ik liever dan dat ze een achterlijk kort rokje draagt.
Welke gedachten?quote:Op maandag 7 mei 2018 14:53 schreef Mojo.jojo het volgende:
T is een constatering waarschijnlijk. Het zijn de gedachte van TS die het echt schunnig maken![]()
![]()
Tja en verbieden bij een 14 jarige dochter.... Zie Hallmark zijn post. En maak als ouder je afweging.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:07 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen nee. En een spuuglelijk t-shirt is wat anders. Als je kind dat mooi vindt, soit. Maar bij een t-shirt zoals deze, waarbij de kans bestaat dat er ongewenste en ongepaste reacties op komen (zeker in de wijk waarin ik woon), lijkt het me niet raar om zoiets gewoon te verbieden. Dat geldt wat mij betreft ook voor een te kort rokje, wat ik inderdaad ook minder chill zou vinden dan zo'n t-shirt.
Maar goed, ik heb nog geen kinderen zoals ik al zei. Dus misschien ben ik weel heel naïef.
[..]
Welke gedachten?
Die van 13 hier krijgt gewoon kledinggeld en zoekt het zich maar uit. Als hij voor lul wil lopen is dat zijn zaak.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:08 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Tja en verbieden bij een 14 jarige dochter.... Zie Hallmark zijn post. En maak als ouder je afweging.
ja precies. Verbieden werkt alleen maar tegen.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die van 13 hier krijgt gewoon kledinggeld en zoekt het zich maar uit. Als hij voor lul wil lopen is dat zijn zaak.
Je bent toch zelf ook 14 geweest?quote:Op maandag 7 mei 2018 15:27 schreef Sanddr het volgende:
Waarschijnlijk kom ik daar dan wel achter als ik zelf kinderen heb.
En misschien kan ik de schuld beter neerleggen bij de huidige maatschappij, die ervoor zorgt dat meisjes van die leeftijd in dat soort kleding willen lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |