abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2018 @ 11:10:29 #1
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_178985510
Het is veel te mooi weer om te werken en ik wil nu in mijn nieuwe hangstoel liggen terwijl mijn vriendin me drankjes brengt en af en toe lekker tussendoor pijpt.

Maar ik moet werken :( Iets met brood op de plank enzo, kan ik niet gewoon geld verdienen met chillen?

Klacht: werk ipv chillen in mijn hangstoel en tussendoor gepijpt worden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 11:12:06 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178985541
Ze kan toch onder het bureau?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178985616
Jij had toch een uitkering?
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 11:17:56 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178985648
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:16 schreef Anthonie1 het volgende:
Jij had toch een uitkering?
Jij bent toch tdotp?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178985654
Geen leuke koffiejuffrouw of secretaresse?
pi_178985679
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:17 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Jij bent toch tdotp?
Blijkbaar krijg je diploma's dan tegenwoordig tijdens het free pooping...?
pi_178985801
ga drugs dealen dan kun je de hele dag chillen met je boiissss
HUH
pi_178986005
quote:
8s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is veel te mooi weer om te werken en ik wil nu in mijn nieuwe hangstoel liggen terwijl mijn vriendin me drankjes brengt en af en toe lekker tussendoor pijpt.

Maar ik moet werken :( Iets met brood op de plank enzo, kan ik niet gewoon geld verdienen met chillen?

quote:

Vraag anders fellatio aan je baas terwijl je automaten koffie drinkt.
pi_178992208
quote:

Zet je vriendin dan min 60 uur per week aan het werk terwijl jij met je minnares .... oh wacht!! -O-
  maandag 7 mei 2018 @ 18:51:34 #10
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_178995813
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:09 schreef -river- het volgende:

[..]

Zet je vriendin dan min 60 uur per week aan het werk terwijl jij met je minnares .... oh wacht!! -O-
Min 60 uur? Hoeveel houd ik dan over? :o
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_178995835
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Min 60 uur? Hoeveel houd ik dan over? :o
_O- Minimaal!
pi_178995977
Gewoon in de tuin werken met laptop aan, vogeltjes vluiten, vogeltjes doen dansjes.
Vandaag ook weer gedaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_178996117
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:58 schreef epicbeardman het volgende:
Gewoon in de tuin werken met laptop aan, vogeltjes vluiten, vogeltjes doen dansjes.
Vandaag ook weer gedaan.
Geen Kunta Kinte hebben om in de tuin te werken :')
pi_178998988
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:58 schreef epicbeardman het volgende:

Vandaag ook weer gedaan.
Jaja..heerlijk he al die mythes geloven over:

• Werken in je eigen tuin op je laptop is zoooooo heerlijk
• Werken op je vakantie aan het strand is zooooo heerlijk
• Werken in het zwembad op je laptop is zoooo heerlijk

Feit:

[*]Het lijkt fijn maar in je tuin werken op je laptop is kut vanwege de zon op je scherm.
[*]Het lijkt fijn maar op je vakantie werken aan het strand, zonder stroom en je kan je laptop niet alleen laten want....diefstal. Dus hoezo lekker het water in zonder dat je spullen gejat worden.
[*]Het lijkt fijn in een zwembad lekker werken op je laptop maar naast de lichtval op je scherm waardoor je haast niets ziet, is de kans dat je het water in mietert met je laptop wel 90%.
pi_178999112
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jaja..heerlijk he al die mythes geloven over:

• Werken in je eigen tuin op je laptop is zoooooo heerlijk
• Werken op je vakantie aan het strand is zooooo heerlijk
• Werken in het zwembad op je laptop is zoooo heerlijk

Feit:

[*]Het lijkt fijn maar in je tuin werken op je laptop is kut vanwege de zon op je scherm.
[*]Het lijkt fijn maar op je vakantie werken aan het strand, zonder stroom en je kan je laptop niet alleen laten want....diefstal. Dus hoezo lekker het water in zonder dat je spullen gejat worden.
[*]Het lijkt fijn in een zwembad lekker werken op je laptop maar naast de lichtval op je scherm waardoor je haast niets ziet, is de kans dat je het water in mietert met je laptop wel 90%.

Door die zon kijk ik wel heen, als je scherm zo positioneert dat zon tegen de achterkant van het scherm aankomt is het best te doen.

Anyway op vakantie heb ik laptop niet mee van werk.
Plus mocht willen dat ik zwembad had.

De echte klacht is dat als je deze dagen 5/6uur buiten gaat zitten tijdens werktijd dat je de volgende dag erg rood bent. Heb vandaag ook deels in schaduw gezeten.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_178999892
Grappig dat je het zegt.

Ik was gisteren eventjes in de super om wat te halen komt er een moeder met haar dochter voorbij snellen op weg naar de kassa, helemaal rood. En dan echt van: " Zo...die heeft te lang in de zon gezeten zonder zich van te voren goed in te smeren." Hollands stel trouwens.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:19:00 #17
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179013136
quote:
6s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:34 schreef Iwanius het volgende:
Grappig dat je het zegt.

[ afbeelding ]

Ik was gisteren eventjes in de super om wat te halen komt er een moeder met haar dochter voorbij snellen op weg naar de kassa, helemaal rood. En dan echt van: " Zo...die heeft te lang in de zon gezeten zonder zich van te voren goed in te smeren." Hollands stel trouwens.
Hee kijk een indiaan!
pi_179037552
keen kelt keen stress
HUH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')