quote:Op maandag 7 mei 2018 11:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is veel te mooi weer om te werken en ik wil nu in mijn nieuwe hangstoel liggen terwijl mijn vriendin me drankjes brengt en af en toe lekker tussendoor pijpt.
Maar ik moet werkenIets met brood op de plank enzo, kan ik niet gewoon geld verdienen met chillen?
Klacht: werk ipv chillen in mijn hangstoel en tussendoor gepijpt worden.
Vraag anders fellatio aan je baas terwijl je automaten koffie drinkt.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is veel te mooi weer om te werken en ik wil nu in mijn nieuwe hangstoel liggen terwijl mijn vriendin me drankjes brengt en af en toe lekker tussendoor pijpt.
Maar ik moet werkenIets met brood op de plank enzo, kan ik niet gewoon geld verdienen met chillen?
Zet je vriendin dan min 60 uur per week aan het werk terwijl jij met je minnares .... oh wacht!!quote:Op maandag 7 mei 2018 11:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Min 60 uur? Hoeveel houd ik dan over?quote:Op maandag 7 mei 2018 16:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Zet je vriendin dan min 60 uur per week aan het werk terwijl jij met je minnares .... oh wacht!!
quote:Op maandag 7 mei 2018 18:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Min 60 uur? Hoeveel houd ik dan over?
Geen Kunta Kinte hebben om in de tuin te werkenquote:Op maandag 7 mei 2018 18:58 schreef epicbeardman het volgende:
Gewoon in de tuin werken met laptop aan, vogeltjes vluiten, vogeltjes doen dansjes.
Vandaag ook weer gedaan.
Jaja..heerlijk he al die mythes geloven over:quote:Op maandag 7 mei 2018 18:58 schreef epicbeardman het volgende:
Gewoon in de tuin werken met laptop aan, vogeltjes vluiten, vogeltjes doen dansjes.
Vandaag ook weer gedaan.
Door die zon kijk ik wel heen, als je scherm zo positioneert dat zon tegen de achterkant van het scherm aankomt is het best te doen.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jaja..heerlijk he al die mythes geloven over:
• Werken in je eigen tuin op je laptop is zoooooo heerlijk
• Werken op je vakantie aan het strand is zooooo heerlijk
• Werken in het zwembad op je laptop is zoooo heerlijk
Feit:
[*]Het lijkt fijn maar in je tuin werken op je laptop is kut vanwege de zon op je scherm.
[*]Het lijkt fijn maar op je vakantie werken aan het strand, zonder stroom en je kan je laptop niet alleen laten want....diefstal. Dus hoezo lekker het water in zonder dat je spullen gejat worden.
[*]Het lijkt fijn in een zwembad lekker werken op je laptop maar naast de lichtval op je scherm waardoor je haast niets ziet, is de kans dat je het water in mietert met je laptop wel 90%.
Hee kijk een indiaan!quote:Op maandag 7 mei 2018 21:34 schreef Iwanius het volgende:
Grappig dat je het zegt.
[ afbeelding ]
Ik was gisteren eventjes in de super om wat te halen komt er een moeder met haar dochter voorbij snellen op weg naar de kassa, helemaal rood. En dan echt van: " Zo...die heeft te lang in de zon gezeten zonder zich van te voren goed in te smeren." Hollands stel trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |