Goed idee!quote:Op maandag 7 mei 2018 09:07 schreef VarkensHart het volgende:
Doorslikken en uitpoepen als je ze nodig bent
En nu weten we dus waarom. Komt door al die sleutels.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:59 schreef -river- het volgende:
Alle FOK! mannen hebben toch al sws een grote bobbel in hun broek?
Waarom jat TS condooms?quote:Op maandag 7 mei 2018 09:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
sleutel 13 voor het jatten van verkeersborden en condooms die ik nergens kwijt kan![]()
quote:Op maandag 7 mei 2018 10:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En nu weten we dus waarom. Komt door al die sleutels.
Bedankt dat je m'n grap uitlegt, vrouwquote:Op maandag 7 mei 2018 10:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En nu weten we dus waarom. Komt door al die sleutels.
Anthonie1 reactie, niet gelezen.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:23 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
En ook zo lekker praktisch zo'n sleepnet op je heup...
Ik heb deze:quote:Op maandag 7 mei 2018 09:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hoi kameraden en kameradinnen,
Omdat ik een grote bobbel in m'n broek vervelend vind, heb ik een flap wallet aangeschaft (zie afbeelding 1: Flap wallet)
[ afbeelding ]
Afbeelding 1: Flap wallet
Nu zit ik met een autosleutel, huissleutel, fietssleutels, schuursleutel, werk sleutel, sleutel 13 voor het jatten van verkeersborden en condooms die ik nergens kwijt kan![]()
Hoe pakken jullie dit aan?
Dat ziet er handig uit! Maar alsnog heb je er een bobbel door in je broek.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt een bobbel hoor, ik merk niet eens dat ik ze bij me heb, eerder had ik een sleutelbos en die voelde ik wel de hele dag zitten.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:52 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat ziet er handig uit! Maar alsnog heb je er een bobbel door in je broek.
Wat iemand anders eerder al zei, cijfersloten of dingen met pasjes. Hopelijk wordt dat snel betaalbaar
Wtf kan het een man nu schelen dat ie een bobbel in zijn broek heeft!! HOMOquote:Op maandag 7 mei 2018 15:52 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat ziet er handig uit! Maar alsnog heb je er een bobbel door in je broek.
Wat iemand anders eerder al zei, cijfersloten of dingen met pasjes. Hopelijk wordt dat snel betaalbaar
Twee dikke bobbels roept vragen op.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Wtf kan het een man nu schelen dat ie een bobbel in zijn broek heeft!! HOMO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |