Het kan best dat hij geen zin heeft in de peuter, maar hij blijft wel mijn eigendom en dus komt die klootviool gewoon naar huis tot ik besluit dat hij een spuitje krijgt.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:25 schreef Klaploper het volgende:
Die kat haat je. Laat hem los.
Je bent gewoon een slecht baasje.
Ja, super kut. Vooral als ze niet gewoon naar huis komen als ze na twee/ drie dagen uitgespeeld zijn.quote:
Mijne mogen de tuin echt niet uit. Ooit een kat dat wel laten doen en die heb ik nooit meer terug gezienquote:Op maandag 7 mei 2018 02:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, super kut. Vooral als ze niet gewoon naar huis komen als ze na twee/ drie dagen uitgespeeld zijn.
Hier lukt het niet de terrassen volledig dicht te bouwen, woon tussen allemaal daken, hekjes, muurtjes. Walhalla voor hen.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijne mogen de tuin echt niet uit. Ooit een kat dat wel laten doen en die heb ik nooit meer terug gezien
Ja circle of life. zo denk ik er soms ook wel eens over hoorquote:Op maandag 7 mei 2018 02:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hier lukt het niet de terrassen volledig dicht te bouwen, woon tussen allemaal daken, hekjes, muurtjes. Walhalla voor hen.
Dat laatste was ook mijn reden nooit meer katten te nemen maar ben toch overstag gegaan. Ze verdwijnen en worden plat gereden.
True, plat rijden is geen ramp maar verdwijnen is kut. Moet wel weten hoe en wat, anders blijft het zo knagen.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja circle of life. zo denk ik er soms ook wel eens over hoor
Ja precies, dat heb ik 7 naar na dato nog steeds. Heel irritant.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
True, plat rijden is geen ramp maar verdwijnen is kut. Moet wel weten hoe en wat, anders blijft het zo knagen.
quote:Op maandag 7 mei 2018 02:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik 7 naar na dato nog steeds. Heel irritant.
Mogen ze wel naar buiten?quote:Op maandag 7 mei 2018 02:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijne mogen de tuin echt niet uit. Ooit een kat dat wel laten doen en die heb ik nooit meer terug gezien
Als dat Woerden is dan weet zo'n beetje heel Fok nu je naam en tel.nummer wel vermoed ik.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:23 schreef Myrr het volgende:
Mensen die in mijn woonplaats wonen, onlangs in het centrum zijn geweest en dit topic lezen hebben bij deze mijn telefoonnummer
quote:Op maandag 7 mei 2018 02:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het kan best dat hij geen zin heeft in de peuter, maar hij blijft wel mijn eigendom en dus komt die klootviool gewoon naar huis tot ik besluit dat hij een spuitje krijgt.
Woerdenquote:Op maandag 7 mei 2018 04:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als dat Woerden is dan weet zo'n beetje heel Fok nu je naam en tel.nummer wel vermoed ik.
quote:Op maandag 7 mei 2018 02:28 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ga je helpen om hem te vangen.
Ik ben dol op poesjes.
er zijn mensen die dat mishandeling vinden. Ze bestaan, ja echt..quote:Op maandag 7 mei 2018 07:49 schreef -mosrednA het volgende:
Volgende keer dan ook gewoon bij nekvel pakken
quote:Op maandag 7 mei 2018 07:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er zijn mensen die dat mishandeling vinden. Ze bestaan, ja echt..
lol, dat laatste doe ik dan weer niet.quote:Op maandag 7 mei 2018 08:03 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Als ik mn kat moet optillen pak ik m altijd bij zn nekvel, en daarna onder zn buik.
Ook als ik zn nagels ga knippen doe ik een wasknijper in zn nekvel en leg ik m op zn zij, dan blijft tie gewoon liggen
Probeer maar een keer, werkt super. Geleerd van mn dierenartsquote:Op maandag 7 mei 2018 08:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol, dat laatste doe ik dan weer niet.
Dat hadden we gisteren ook nog even maar zelfs dat deed het 'm niet.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:49 schreef -mosrednA het volgende:
Volgende keer dan ook gewoon bij nekvel pakken
Alleen als heel Fok in Woerden woont.quote:Op maandag 7 mei 2018 04:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als dat Woerden is dan weet zo'n beetje heel Fok nu je naam en tel.nummer wel vermoed ik.
Gewoon goed vastpakkenquote:Op maandag 7 mei 2018 10:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat hadden we gisteren ook nog even maar zelfs dat deed het 'm niet.
Vandaag maar een handdoek om hem heen en lange mouwen aan.
Nou, ja, ze doen maar. Want dan weten ze mijn naam en telefoonnummer, zo spannend.quote:Op maandag 7 mei 2018 10:25 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ook als ze de naam van je poezenbeest googelen
Koffieprut en cacaotroep zouden ook moeten werken. En anders een bak water klaarzettenquote:Op maandag 7 mei 2018 07:31 schreef VarkensHart het volgende:
Kutkatten. Ze scheiten altijd in mijn tuin, maar rattengif werkt
Soep!quote:Op maandag 7 mei 2018 13:16 schreef Plompzakker het volgende:
Goed nieuws. Ik heb je kat gevonden.
Gr. Choi-Sung Lee
Thx ik ga ermee aan de slagquote:Op maandag 7 mei 2018 11:28 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Koffieprut en cacaotroep zouden ook moeten werken. En anders een bak water klaarzetten
Eens. Alleen Nieuwegein scoort hoger op de lijst der troosteloosheid.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:53 schreef Nobu het volgende:
Als ik in Woerden woonde zou ik ook weglopen en nooit meer terugkomen.
watquote:Op maandag 7 mei 2018 13:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Schatje, dat is de manvrouw, vrouwman van een vrouw.
Is dat hetzelfde als een betafaggot?quote:Op maandag 7 mei 2018 13:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Schatje, dat is de manvrouw, vrouwman van een vrouw.
http://www.onlineschrikdraad.nl/service/schrikdraad-katten/quote:Op maandag 7 mei 2018 14:19 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Geen probleem, hoor het graag als je nog iets anders vindt wat werkt
Moa, vind Woerden best mooi eigenlijk en ik ben vrij kritisch. Je bent hier al even niet geweest, of ken je alleen het station?quote:Op maandag 7 mei 2018 13:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eens. Alleen Nieuwegein scoort hoger op de lijst der troosteloosheid.
Molenvliet, Polanen, stadscentrum en het gedeelte achter het industrieterrein waar ik de naam niet van weet.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moa, vind Woerden best mooi eigenlijk en ik ben vrij kritisch. Je bent hier al even niet geweest, of ken je alleen het station?
Ah, ja, naja het Centrum is wel mooi en een deel van de Singel. De rest is inderdaad niet echt om aan te zien, maar daar ben ik nauwelijks.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Molenvliet, Polanen, stadscentrum en het gedeelte achter het industrieterrein waar ik de naam niet van weet.
Ben er vorig jaar denk ik voor het laatst geweest.
Goede!quote:Op maandag 7 mei 2018 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
http://www.onlineschrikdraad.nl/service/schrikdraad-katten/
Ja, maar hij is dus altijd binnen of op het dakterras en thuis is hij een schatje en schootkat. Buiten niet gewend dus heel bang, maaaaaaaarrrrr ik zit onder de krassen slakken blaadjes takken, een teek, heb een plank uit een schutting getrokken en door tuinen gebanjerd (met toestemming wel), hij is thuis.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:21 schreef kuolema het volgende:
Arme katIs dat angstige gedrag normaal voor hem? Komt hij normaliter wel als je roept?
Ah, vandaar. Wat fijn dat hij thuis is! Verwen hem maar lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 00:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar hij is dus altijd binnen of op het dakterras en thuis is hij een schatje en schootkat. Buiten niet gewend dus heel bang, maaaaaaaarrrrr ik zit onder de krassen slakken blaadjes takken, een teek, heb een plank uit een schutting getrokken en door tuinen gebanjerd (met toestemming wel), hij is thuis.En gezond. Alleen ietsje dunner.
Godver, iedereen die posters zag zal wel gedacht hebben HAHA WAT EEN DOM WIJF ER STAAT KAT IPV KADquote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Godver, iedereen die posters zag zal wel gedacht hebben HAHA WAT EEN DOM WIJF ER STAAT KAT IPV KAD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |