Iwanius zoals we hem kennen. Alleen klagen over datgene wat hij enigszins (compleet verkeerd) begrijptquote:Op maandag 7 mei 2018 00:11 schreef maan_man het volgende:
Jij moer eruit springen tussen al die reclames en dat is schijnbaar geluk, want wel een topic starten over deze reclame en niet over al die andere reclames.
De theorie dat er niet zoiets als negatieve reclame bestaat gaat hier niet op, irritante reclame zorgt ervoor dat ik het product alleen daarom al oversla. Voor dat product 10 andere.quote:Op maandag 7 mei 2018 00:11 schreef maan_man het volgende:
Jij moer eruit springen tussen al die reclames en dat is schijnbaar geluk, want wel een topic starten over deze reclame en niet over al die andere reclames.
Juist en regelmatig is dat een product van hetzelfde bedrijf maar met een totaal andere aanpak op reclame gebied. Zie AXE - Rexona bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De theorie dat er niet zoiets als negatieve reclame bestaat gaat hier niet op, irritante reclame zorgt ervoor dat ik het product alleen daarom al oversla. Voor dat product 10 andere.
quote:Op maandag 7 mei 2018 00:18 schreef Anthonie1 het volgende:
Ze zijn blijkbaar gericht op paupers, want het is niet eens beschaafd Nederlands...
Mijn IQ daalde bij het lezen van deze tekst. Dat was echt fantastisch!quote:Op maandag 7 mei 2018 12:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Publiek van boverstand programma.
vb: " En dan nu over naar Marleen onze speciale showniews anchor. "En wat voor leuk nieuws heb je Marleen? hahahaha. Nou Vera... er is een baby op komst, je heus ,echt een baby je weet wel die altijd zo liev naar je lachen met hun bolle wangetjes." hahahaha.
Vind je? Ik vind het eigenlijk stupide reclame net zoals onderstaande.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die reclame wel geinig eigenlijk
Dit, het is immers de doelgroep.quote:Op maandag 7 mei 2018 00:18 schreef Anthonie1 het volgende:
Ze zijn blijkbaar gericht op paupers, want het is niet eens beschaafd Nederlands...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |