Jukkk zwijnquote:Op zondag 6 mei 2018 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende: [..] Maar goed ook, anders gaat het zo schuren.
Knorknor!quote:
Ja geil he. Even balen voor Ruben Koet als hij naar z'n partner kijktquote:
Knorknor!quote:
nee had boete gekregen in den haag paar jaartjes terugquote:
GRRRRR VERPEST MN AVONDSEX NIET JAH! Ik heb het nodig om van Mn koppijn af te komen!quote:
Dokter Grrrrrrrrr zei nog wel dat je het kalmpjes aan moest doen!quote:Op zondag 6 mei 2018 23:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
GRRRRR VERPEST MN AVONDSEX NIET JAH! Ik heb het nodig om van Mn koppijn af te komen!![]()
ja ik was niet van plan de hele kamasutra te doen... dus rustig aan.. de standaard dingen klein uurtje.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dokter Grrrrrrrrr zei nog wel dat je het kalmpjes aan moest doen!
3 minuten bedoel je toch?quote:Op zondag 6 mei 2018 23:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ja ik was niet van plan de hele kamasutra te doen... dus rustig aan.. de standaard dingen klein uurtje.
dat maakt 99 euquote:
Als dat de enige reden is valt er wel een mouw aan te passen.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha daarom zullen wij nooit geen sex hebben !
Ah jij bent makkelijk te overtuigen!quote:Op zondag 6 mei 2018 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is valt er wel een mouw aan te passen.
Niet gegeten?quote:Op zondag 6 mei 2018 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb gek gedaan vandaag
in de ochtend kopje koffie en glas water gedronken
de rest van de dag BIEREN NIKS ANDERS
Zo zit grrrrr erbij als ik over sex beginquote:Op zondag 6 mei 2018 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Zo zit lexy er bij als ik over hopen begin.
Kan ik je een hand geven.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb het qua drinken
Dan heb jij of geen doorzettingsvermogen of je word nooit dronken!quote:Op zondag 6 mei 2018 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is wel lang ja, een uur raggen...quote:Op zondag 6 mei 2018 23:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zo zit grrrrr erbij als ik over sex begineen uur
hoe dan...
ok, baas boven baasquote:Op zondag 6 mei 2018 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ik je een hand geven.
Half twaalf met de eerste halve liter begonnen, daarna tot ik hier binnen kwam vallen niks anders dan bier
Ja, het moet wel leuk blijven hè. Daar heb je toch geen zin, een uur lang.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Serieus ...??? Dankt de Here voor haar man!![]()
![]()
godverdommequote:Op zondag 6 mei 2018 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was niet helemaal de bedoeling, maar ja, soms loopt zo'n dag zo. Komende dagen alcoholfrei.quote:
nee joh gewoon doorzuipenquote:Op zondag 6 mei 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was niet helemaal de bedoeling, maar ja, soms loopt zo'n dag zo. Komende dagen alcoholfrei.
Ja, dat heb ik dus vanaf woensdag tot nu gedaan, ik vind het wel even welletjes.quote:
Tuttt tuttt en ik moet het rustig aan doen.. en goed water drinken?!quote:Op zondag 6 mei 2018 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus vanaf woensdag tot nu gedaan, ik vind het wel even welletjes.
Ja, dat kan ik je vertellen als praktijkdeskundige.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tuttt tuttt en ik moet het rustig aan doen.. en goed water drinken?!
Daar gaat je geloofwaardigheid
Dm!quote:Op zondag 6 mei 2018 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik je vertellen als praktijkdeskundige.
Kan ik niet wegkrijgen.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
over iets meer dan maandje hollandsche nieuewe
Neeeejjhh ik ben niet zo’n zuurpruim.quote:
oh lekker hema 20 harinkies in een weekje naar binnen werkenquote:Op zondag 6 mei 2018 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
over iets meer dan maandje hollandsche nieuewe
Die komen vooral van een vezelrijk(er) dieet. En dat moet van de dokter om mijn binnenwerk gezond te houden.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Neeeejjhh ik ben niet zo’n zuurpruim.
Nu snap ik wel waar die hopen vandaan komen
quote:
And gambling is for fools!quote:
Spammen als een moeder toch!quote:Op zondag 6 mei 2018 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, productief dagje vandaag
[ afbeelding ]
Grapje ...quote:Op zondag 6 mei 2018 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die komen vooral van een vezelrijk(er) dieet. En dat moet van de dokter om mijn binnenwerk gezond te houden.
lekker bezigquote:Op zondag 6 mei 2018 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Maar geen record, was vroeger toch meer een toetsenbordheld dan nuquote:
Tis maar waar je je mee bezig houdquote:Op zondag 6 mei 2018 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Maar geen record, was vroeger toch meer een toetsenbordheld dan nu
Ik ook hoor. Zit op een totaal van 26 miljoen keys ofzo nuquote:Op zondag 6 mei 2018 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Maar geen record, was vroeger toch meer een toetsenbordheld dan nu
quote:Op zondag 6 mei 2018 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
jebentzelluf!quote:
quote:
Vannacht nietquote:Op maandag 7 mei 2018 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
02. 297 Grrrrrrrr
HOE DAN?!?! Ik ben godverdomme vrijwel de hele dag pleite geweest
quote:
Ja hoorquote:Op maandag 7 mei 2018 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Denk je wel aan de etherdiscipline I. ?
Dat heet een instapquote:Op maandag 7 mei 2018 00:18 schreef I. het volgende:
Hierdoor besluiten wij per direct de deur er uit te bonken.
Nee, mevrouw was onwel. Geen toestemming nodig.quote:Op maandag 7 mei 2018 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heet een instap
Heb je wel overlegd met de hOvJ?
Geen laatste treinquote:Op maandag 7 mei 2018 00:20 schreef Nattekat het volgende:
Film kijken die om 0:10 afgelopen zou zijn... nu een reclameblok maar nog geen slot
M'n laatste trein is om 1.00quote:
Netflix beeetje beu laatste tijd.quote:Op maandag 7 mei 2018 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Netflix is nou ook weer niet zo'n goed idee als je wil slapen
Prima te doen hoor, gewoon een sitcom ofzo, val je zo bij in slaapquote:Op maandag 7 mei 2018 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Netflix is nou ook weer niet zo'n goed idee als je wil slapen
quote:
Wutquote:Op maandag 7 mei 2018 00:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou, 40 minuten later dan de gids aangeeft
dat word genieten!!! 👻quote:Op maandag 7 mei 2018 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Da's toevallig, heb net een schaaltje van jou gepakt.
Heb al een paar uur niks meer opquote:
Hele dag het raam open gehad, in de avond ook. Lekker door laten waaienquote:Op maandag 7 mei 2018 01:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hebben jullie het warm? Morgen weer hetzelfde weer. Ik moet slapen eigenlijk maar pffff heet
quote:
o slim ja . Maar waarschijnlijk heb je gezelschap nachts, de muggen zijn weer actiefquote:Op maandag 7 mei 2018 01:12 schreef I. het volgende:
[..]
Hele dag het raam open gehad, in de avond ook. Lekker door laten waaien
jij bent nacht braker pur sang (ik ook eigenlijk) maar ga je niet stiekem luisteren? Zoiets zou ik doen 👻quote:Op maandag 7 mei 2018 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
Zitten nu mensen aan het chillen in de tuin beneden en te praten dus slapen gaat nu niet lukken
Niet dat ik zo vroeg slaap ofzo![]()
Vorig jaar geen enkele vlieg in huis gehad.quote:Op maandag 7 mei 2018 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o slim ja . Maar waarschijnlijk heb je gezelschap nachts, de muggen zijn weer actief
geluk voor jou danquote:Op maandag 7 mei 2018 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Vorig jaar geen enkele vlieg in huis gehad.Vanmiddag de eerste gespot, maar die vloog zelf weer naar buiten.
Ze vinden het hier vast stinken.
hoe voel je je nu?quote:Op zondag 6 mei 2018 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb gek gedaan vandaag
in de ochtend kopje koffie en glas water gedronken
de rest van de dag BIEREN NIKS ANDERS
spreken geen Nederlandsquote:Op maandag 7 mei 2018 01:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij bent nacht braker pur sang (ik ook eigenlijk) maar ga je niet stiekem luisteren? Zoiets zou ik doen 👻
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 01:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Oooo het was in dit topic laat maar ik dacht ik space hem opeens wat is dit #niksaandehand
Mwah die Amsterdamse dude was erg vervelend.quote:Op maandag 7 mei 2018 01:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat vond je van ex on the beach?
jupquote:
goudlokjequote:Op maandag 7 mei 2018 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah die Amsterdamse dude was erg vervelend.
ja ligt eraan wat voor Nederlandse wijkquote:Op maandag 7 mei 2018 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jup
in een blanke wijk zal het niet zo leven op dit tijdstip
bij jou dan?quote:Op maandag 7 mei 2018 01:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja ligt eraan wat voor Nederlandse wijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |