Niks mis met Berghuisquote:Op zondag 2 september 2018 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
Wim met z’n Berghuis, volgens mij zit zijn neus weer vol
Kon ik dat ook maar een keer over jouw 'analyses' zeggen.quote:Op zondag 2 september 2018 20:02 schreef Masterminded het volgende:
Ik lees jullie analyse van de uitzending met plezier.
Ah, daar ben je weer met je ziedende opmerkingen. Gaat het goed met je?quote:Op zondag 2 september 2018 20:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kon ik dat ook maar een keer over jouw 'analyses' zeggen.
Inderdaad. Net als 70% van het huidige Oranje.quote:Op zondag 2 september 2018 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prima Eredivisie-spelertje idd, niet voor Oranje
Muah heb liever hem erbij dan onzin zoals Ruud Vormer.quote:Op zondag 2 september 2018 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prima Eredivisie-spelertje idd, niet voor Oranje
In het geval dat je denkt dat het Nederlands Elftal stuk voor stuk UNREAL BALLER spelers moet hebben. Alleen is het geen 2008 meer dus past Berghuis gewoon in de selectie.quote:Op zondag 2 september 2018 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als 70% van het huidige Oranje.
Prima. Ik kijk nu al uit naar jouw posts rond de derby van Sevilla dus doe je best.quote:Op zondag 2 september 2018 20:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer met je ziedende opmerkingen. Gaat het goed met je?
Bedankt voor je bijdrage maar weer.quote:Op zondag 2 september 2018 20:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Prima. Ik kijk nu al uit naar jouw posts rond de derby van Sevilla dus doe je best.
Je mag overigens best vertellen wat je dwars zit in plaats van dat passief-agressieve sneue gedrag van je. Kom op, vertel het eens. Wat is er mis met me?quote:Op zondag 2 september 2018 20:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Prima. Ik kijk nu al uit naar jouw posts rond de derby van Sevilla dus doe je best.
Je mag er zijn Masterminded. Het is oké.quote:Op zondag 2 september 2018 20:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je mag overigens best vertellen wat je dwars zit in plaats van dat passief-agressieve sneue gedrag van je. Kom op, vertel het eens. Wat is er mis met me?
madquote:Op zondag 2 september 2018 20:29 schreef Masterminded het volgende:
Een actie van Alisson die verkeerd valt en hij wordt als een mongool geframed. Lololololol.
Dacht hetzelfde,heb gelijk weggezapptquote:Op zondag 16 september 2018 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
Jack: laten we beginnen met de top. AZ - Feyenoord.
Uh, oke
En daarna noemt hij Feyenoord nog eens een topclub (lol)quote:Op zondag 16 september 2018 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
Jack: laten we beginnen met de top. AZ - Feyenoord.
Uh, oke
Sjek houdt van ouwe jongens krentenbrood.quote:Op zondag 16 september 2018 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
Ja laten we het even over 30 jaar geleden hebben
Echt he.quote:Op zondag 16 september 2018 20:15 schreef Masterminded het volgende:
Gewoon weer Feyenoord noemen (lol).
Ik mis alleen nog iets als "De bal is rond" of "Het is 11 tegen 11"quote:Op zondag 16 september 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Gullit kan echt alleen maar hol gelul uitkramen over voetbal hè
"Dan moet je wat anders doen" "Je moet de wedstrijd echt willen winnen"quote:Op zondag 16 september 2018 20:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog iets als "De bal is rond" of "Het is 11 tegen 11"
quote:Op zondag 16 september 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
Misschien kun je je ook afvragen hoe Liverpool die fouten afdwingt, maarrrr ''LIVERPOOL HEEFT WEL EEN GOEIE VOORHOEDE HEE POE''
Welke tafel moet dat zijn?quote:Op zondag 16 september 2018 20:32 schreef Masterminded het volgende:
Wim moet echt aan een tafel met serieuzere gasten komen.
Die bestaat eigenlijk niet, helaas.quote:
Wim aan een tafel met Kenneth Perez, Peter Bosz en Pieter Zwart (lol)quote:Op zondag 16 september 2018 20:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die bestaat eigenlijk niet, helaas.
Welke harlekijnen zitten daar?quote:Op zondag 16 september 2018 20:44 schreef mrpoch het volgende:
Wat een verschrikkelijke uitzending. Gelukkig is er zometeen nog Studio Voetbal..
Levchenko, Pierre en de Witte Chineesquote:Op zondag 16 september 2018 20:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Welke harlekijnen zitten daar?
quote:Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef mrpoch het volgende:
[..]
Levchenko, Pierre en de Witte Chinees
Gewoon op tijd naar bed dus .quote:Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef mrpoch het volgende:
[..]
Levchenko, Pierre en de Witte Chinees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |