Of ze is op zoek naar morele steun voor haar beslissing om abortus te plegenquote:Op zondag 6 mei 2018 18:28 schreef Plompzakker het volgende:
TS is zwanger en heeft last van een opvlieger
Lijkt me dat ts niet naar de hel wilquote:Op zondag 6 mei 2018 18:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Of ze is op zoek naar morele steun voor haar beslissing om abortus te plegen
Als optie 2.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:39 schreef Ridocar het volgende:
TS klinkt als een ervaringsdeskundige. Of een verzuurd onvruchtbaar wijf.
En natuurlijk zat ze bij die zwangeren begripvol te knikken en mee te lachen.
Die van ons was stil, en moesten ze kunstmatig op gang brengen.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:44 schreef Harvest89 het volgende:
Wacht maar tot ze gaan baren.
Genoeg klapjosti's die zeggen dat de geboorte van een kind iets wonderlijks is.
Het is echter een heel ranzig gebeuren. Niet alleen de gigantische kut waar een schreeuwend kindje bedekt met bloed uit wordt geperst, maar ook die placenta die lijkt op een buitenaards wezen.
Elke bevalling lijkt wel een scene uit de Alien films.
Hopen voor haar dat Jimmy dit topic niet kan vinden dan.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Of ze is op zoek naar morele steun voor haar beslissing om abortus te plegen
450x kindertoeslag.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ben 450x zwanger geweest, dat was werkelijk fantastisch!
Gelul allemaal.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:43 schreef Kyubey het volgende:
Wacht, negen maanden lang geen sushi? Ik weet niet of ik nog wel kinderen wil.
Ik kan je bijna molecuul voor molecuul uitleggen hoe dit proces werkt, van normale cellen van de ouders naar geslachtscellen naar gezellige avond, tot aan vervelende baby. Een doodnormaal proces met nergens iets magisch.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:26 schreef girlnextdoor. het volgende:
Een paar anekdotes:
1) ‘Het is een wonder dat je na een gezelige avond ineens een nieuw mens creeërt.’
Nee, want iedere gek kan een baby baren. En we weten ook al vrij vroeg hoe dat in z’n werk gaat. Wat is daar zo wonderlijk aan?
quote:Een wonder of mirakel is een zeer indrukwekkende en rationeel (schijnbaar) onverklaarbare gebeurtenis.
Het woord 'wonder' kan in het algemene spraakgebruik ook duiden op iets dat grote verbazing wekt en moeilijk te geloven of te begrijpen is, vaak kwalificeert men die gebeurtenis dan als 'wonderlijk'.
In Afrika is het eten van rauwe vis of vlees sowieso ongebruikelijk.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gelul allemaal.
In Afrika vreten vrouwen alles wat enigszins eetbaar is en dan gaat het kind eerder dood aan malaria dan aan Listeria.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |