SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
Oeh, sarcasmequote:
Gewoon geen grote rondes starten in verweggistan.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat had jij dan in gedachten? Rust- en reisdag op dag 2?
Geld moet rollen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon geen grote rondes starten in verweggistan.
Dit soort etappes zijn geen reclame voor wielrennen.quote:
Lol, nu doe je alsof een gemiddelde Tour-etappe in Frankrijk wel leuk is.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit soort etappes zijn geen reclame voor wielrennen.
Nee, dat doe ik helemaal niet.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol, nu doe je alsof een gemiddelde Tour-etappe in Frankrijk wel leuk is.
Ach, wat is ver weg? Weekendje Eilat is prima te doen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon geen grote rondes starten in verweggistan.
Maar wel voor Israelquote:Op zondag 6 mei 2018 15:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit soort etappes zijn geen reclame voor wielrennen.
tuurlijk wel dat is een Goden land.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die betalen daar ongetwijfeld ook flink voor.quote:
Mwoag. Snelweg, woestijn, af en toe een geplante struik, meer snelweg en meer zand. Matige reclame.quote:
Maar dan hebben we tenminste nog Herbert en zijn Kastelenboek.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Miesjel en Sjossée.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dan hebben we tenminste nog Herbert en zijn Kastelenboek.
Als NOS de Giro zou uitzenden had Herbert hier kunnen voorlezen uit zijn kamelenboek.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dan hebben we tenminste nog Herbert en zijn Kastelenboek.
Als de NOS zou uitzenden hadden we nu naar Joris van den Berg of all places moeten luisteren.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als NOS de Giro zou uitzenden had Herbert hier kunnen voorlezen uit zijn kamelenboek.
quote:Op zondag 6 mei 2018 15:55 schreef Masterminded het volgende:
https://twitter.com/scottish_mags/status/993102452982534144
(lol)
Rob bijna een 9-darter zag ik, jammer dat z'n tegenstander m niet mocht incasserenquote:
En een hoop #bozeburgers op je dak (lol).quote:Op zondag 6 mei 2018 16:04 schreef showtimer het volgende:
NOS ging al bijna failliet als ze met een start in Nederland een paar dagen rechten moesten kopen.
Noppie heeft Wright eruit gegooid vandaag. De zege van de ketchupfles.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Rob bijna een 9-darter zag ik, jammer dat z'n tegenstander m niet mocht incasseren
Dat is ook wat hoog geschat. Melkkoeien worden niet 11 jaar uitgebuitquote:Op zondag 6 mei 2018 16:06 schreef spijkerbroek het volgende:
88.000 liter melk in het hele leven van een koe is realistischer.
Wel een betere schatting dan 88.000 liter per jaar.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is ook wat hoog geschat. Melkkoeien worden niet 11 jaar uitgebuit
Je mist niks, hoor.quote:
twitter:LasterketaBurua twitterde op zondag 06-05-2018 om 15:00:13Windmap of the final 90 km. Mostly tailwind, but with ~65 km to go they will turn left and tackle a dangerous 10 km crosswind section where echelons could be created. Average speeds of more than 30 km/h, so good intensity. #Giro101 https://t.co/T5tJu1o28o reageer retweet
Nou ...quote:Op zondag 6 mei 2018 16:14 schreef TheArt het volgende:
Het breekt en heel Djumbo ligt eraf volgens mij.
Zie 6 man voorin zittenquote:Op zondag 6 mei 2018 16:14 schreef TheArt het volgende:
Het breekt en heel Djumbo ligt eraf volgens mij.
Net als de nazi's vroeger.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh ze zitten nu weer voorin, maar ze speelden net wel met vuur.
Hoi Mani.quote:
Wat denk je?quote:
Dat komt wel goed.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat er straks nog een goede snok aan wordt gegeven
Hollands Hoop heeft gewonnen van Wright. De ketchupflesquote:
Ik zag het ja, ik vind dat wel leuk.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hollands Hoop heeft gewonnen van Wright. De ketchupfles
Heel leuk zelfs. Alleen vrees ik dat Cullen er vanavond makkelijk overheen rent.quote:
Dat denk ik niet hoor.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heel leuk zelfs. Alleen vrees ik dat Cullen er vanavond makkelijk overheen rent.
Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Kyle Anderson met 6-3 van Cullen heeft verloren in ronde 3 van ET5.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heel leuk zelfs. Alleen vrees ik dat Cullen er vanavond makkelijk overheen rent.
Dat mag.quote:
Wel duidelijk beter dan NYPquote:Op zondag 6 mei 2018 16:22 schreef skysherrif het volgende:
Domino pizza's zijn walgelijk duur, alleen halen als ze een aanbieding hebben.
Ohja, hoe heet die knul ook al weer. Kan niet wachten op zijn wk commentaar.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Kyle Anderson met 6-3 van Cullen heeft verloren in ronde 3 van ET5.
Erg jammer dat de klootzak J Lewis met veel geluk met 6-5 van Nicholson heeft gewonnen in de derde ronde van ET5.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Kyle Anderson met 6-3 van Cullen heeft verloren in ronde 3 van ET5.
Een pizza is toch nooit duur manquote:Op zondag 6 mei 2018 16:22 schreef skysherrif het volgende:
Kan er eerlijk gezegd niet heel veel verschil in ontdekken.quote:
Yannick.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohja, hoe heet die knul ook al weer. Kan niet wachten op zijn wk commentaar.
dat is toch niks man wil je er ook nog echte kaas op danquote:Op zondag 6 mei 2018 16:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja voor een grote pizza betaal je 12 euro, voor gewoon afhaalvoedsel vind ik dat veel.
Zou wel lachwekkend zijn als hij vandaag opeens idioot goed sprint.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:26 schreef franklop het volgende:
Van Poppel gaat weer achteruit sprinten vandaag
Jupquote:Op zondag 6 mei 2018 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb Van Poppel niet dus gaat hij winnen vandaag
Niet alleen lachwekkend maar ook uitermate vervelend.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zou wel lachwekkend zijn als hij vandaag opeens idioot goed sprint.
Idd, stop hem ergens dan in de latere sprintersetappen wel weer erin.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:29 schreef franklop het volgende:
Ik heb hem er puur uitgegooid door zijn eigen commentaar van gisteren.
Zal je zien dat ie nu wel top 3 rijdt.
Walgelijk duur en walgelijk klein.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:22 schreef skysherrif het volgende:
Jaquote:Op zondag 6 mei 2018 16:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zijn die drempels daar aangelegd om Palestijnen tegen te houden?
quote:Op zondag 6 mei 2018 16:36 schreef wimderon het volgende:
Matej kan nog wel een attak gaan doen in de technische finale nu Bony weg is.
Ditquote:Op zondag 6 mei 2018 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb Van Poppel niet dus gaat hij winnen vandaag
Die waren er gisteren ook toch nauwelijks.quote:
Bedanktquote:Op zondag 6 mei 2018 16:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat een cringe-commentaar van die NLer op Eurospot trouwens.
Haten op Karstenquote:Op zondag 6 mei 2018 16:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Racist.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
haha jaquote:Op zondag 6 mei 2018 16:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hij was ook geen goede renner.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Een goede renner maakt niet automatisch een goede commentator.
Dat valt best mee.quote:
Volgens mij 5e?quote:
Zou voor PickEm wel leuk zijnquote:Op zondag 6 mei 2018 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik gok dat Bennett niet gestraft wordt
Nog altijd beter dan de Vuelta.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:49 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een onthutsend zwak sprintersveld hier, geven sprinters tegenwoordig niets meer om een rit in de Giro?
1 TRENTIN Matteo Quick-Step Floors 100 80 4:43:57quote:
Mag toch hopen van welquote:Op zondag 6 mei 2018 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik gok dat Bennett niet gestraft wordt
Kan hij ook niets fout doen (lol)quote:Op zondag 6 mei 2018 16:50 schreef wimderon het volgende:
Maar De Saab heeft dus weer helemaal niets bijgedragen?
Ontspan. Het is 25 graden.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:54 schreef TheArt het volgende:
Stelletje debielen weer met die uitslag. Is dat nou zó moeilijk?
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 6 mei 2018 16:56 schreef TheArt het volgende:
Betancur niet 10e in het klassement. Hij is namelijk op 1.15 binnengekomen.
Omdat ik al zag dat ie gelost was (daar toen 2 groepjes van 4 moesten lossen), maar deze tweet gaf de bevestiging:quote:
twitter:luisgui2 twitterde op zondag 06-05-2018 om 16:54:45Betancur +1:15, mala noticia para @Movistar_Team #ciclismo #Giro2018 reageer retweet
Is dit jouw stick-darkhorse?quote:Op zondag 6 mei 2018 16:50 schreef wimderon het volgende:
Maar De Saab heeft dus weer helemaal niets bijgedragen?
Als ze niet reden voor Viviani was Stybar al weggeredenquote:Op zondag 6 mei 2018 16:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is dit jouw stick-darkhorse?
Wees blij dat QS nog wat aan zelfsabotage doet, anders zou er helemaal geen reet meer aan zijn, dan rijden ze het peloton los in de laatste kilometer...
Kan Israël toch niks aan doen?quote:Op zondag 6 mei 2018 17:00 schreef Szura het volgende:
Overigens mogen we wel concluderen dat dit weekend een complete aanfluiting was. Israël.
Hadden ze nog steeds prima kunnen doen toen er drie man een gaatje hadden op alle rotondes, maar ze wachtten op Morkov/Viviani.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze niet reden voor Viviani was Stybar al weggereden
Zou wel moeten idd.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt Bennett teruggezet
Dan is iedereens pick en verkracht, genot
De mijne voor de verandering niet.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
WegstreepGenotquote:Op zondag 6 mei 2018 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou en.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Halve Belgische zege. Er doet niet eens een Belg mee bij die ploeg wahaha.
Muurtjegenotquote:Op zondag 6 mei 2018 17:06 schreef Masterminded het volgende:
Komende dinsdag leuke finale
Dat wordt zappen mensen!!!
[ afbeelding ]
Van de 23 die nog meedoen?quote:Op zondag 6 mei 2018 17:01 schreef skysherrif het volgende:
Geen idee hoe scorito nu al de uitslag heeft en het is afwachten wt ze met bennett doen...
maar na etappe 3 sta ik 18e in alg. klassement op scorito lol
Soort Caubergje dusquote:Op zondag 6 mei 2018 17:06 schreef Masterminded het volgende:
Komende dinsdag leuke finale
Dat wordt zappen mensen!!!
[ afbeelding ]
Hij ook niet. En eigenlijk niemand. Nou ja, Ciccone 5 minuten.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Behalve Bananito nog andere renners met klassementsambities tijd verloren?
Benieuwd hoe hard je gaat stijgeren.quote:
Nopequote:Op zondag 6 mei 2018 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Behalve Bananito nog andere renners met klassementsambities tijd verloren?
1, 2, 3, 6, 7, 8, 12 (dark horse). Stijger van de dag zit erin, denk ik.quote:
Giroditalia.it makker.quote:
procyclingstats ook inmiddelsquote:
Hoeveel sprinters heb je daar?quote:Op zondag 6 mei 2018 17:01 schreef skysherrif het volgende:
Geen idee hoe scorito nu al de uitslag heeft en het is afwachten wt ze met bennett doen...
maar na etappe 3 sta ik 18e in alg. klassement op scorito lol
7 echte sprinters metquote:
Geniet dan van je positie zo lang het duurt. Ik denk dat een groot deel een veel lager budget heeft uitgegeven aan de sprintersquote:Op zondag 6 mei 2018 17:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
7 echte sprinters met
Viviani, Bennett, marezcko, van poppel, Belletti, Venturini en Guardini
Dennis erbij voor de roze trui en Pedersen had ik dan ook maar mee vandaag.
Haha dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:39 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Geniet dan van je positie zo lang het duurt. Ik denk dat een groot deel een veel lager budget heeft uitgegeven aan de sprinters
Proloog was nog wel aardig, maar de twee ritten in lijn waren om snel te vergeten.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:41 schreef supersonischeboem het volgende:
Israël is niet echt een succes gebleken he.
Die sprintersetappes zijn al niet om aan te gluren, maar die vieslelijke snelwegen en al dat zand maakt het bijna ondragelijk. En dan heb je ook nog eens met Eurosport te maken.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Proloog was nog wel aardig, maar de twee ritten in lijn waren om snel te vergeten.
Maar goed, elke andere vlakke rit in elk ander land in de eerste week van een grote ronde had zo gelopen.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Proloog was nog wel aardig, maar de twee ritten in lijn waren om snel te vergeten.
Geen enkele grote valpartij op Israëlische bodem. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, elke andere vlakke rit in elk ander land in de eerste week van een grote ronde had zo gelopen.
Qua verloop wel ja, maar met mooie natuur en veel publiek wordt het over het algemeen iets amusanter.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, elke andere vlakke rit in elk ander land in de eerste week van een grote ronde had zo gelopen.
Laat het grote puzzelen beginnen.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
1, 2, 3, 6, 7, 8, 12 (dark horse). Stijger van de dag zit erin, denk ik.
Gelukkig heb je dan nog een afwisselende omgeving. GROEN. Watervalletjes, riviertjes, publiek, kasteeltjes, kleine weggetjes etc. En wat zou ik graag zelfs de NOS kijken. IK MIS ZELFS HERBERT. (Alleen Joris niet)quote:Op zondag 6 mei 2018 17:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |