Ik download het de ochtend na de uitzending. Heb al jaren geen tv meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:07 schreef Chea49 het volgende:
Op welke zender kan ik deze serie bekijken?
Te veel geruzie vind ik ook niet leuk hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]![]()
Het was een beetje too much. Ben er nu ook al weer klaar mee. Ik snap dat geruzie niet. Iedere aflevering hetzelfde.
Maar wáár is de uitzending te zien als je het download? Het gaat mij om de juiste zender.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik download het de ochtend na de uitzending. Heb al jaren geen tv meer.
Volgende week nieuw seizoen Beverly Hills
Ik heb geen zenders dus, torrent zequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar wáár is de uitzending te zien als je het download? Het gaat mij om de juiste zender.
Inderdaad op Bravo, zegt mij niets maar toch bedankt voor de moeite. Nu ik enkele stukjes heb bekeken is het niets voor mij. Rijke verwende lui die alleen maar kunnen schreeuwen naar elkaar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb geen zenders dus, torrent ze
In elk geval Peacock, Bravo en HULU geloof ik. Dat zijn allemaal betaalde streamingsites. Geen idee hoe dat werkt, volgens mij heb je bij de eerste 2 ook een VPN nodig.
Geen idee of dat Viaplay wat iemand in de TT heeft gezet een zender is of streamingsite.
Ik heb een hekel aan Brooks. Wat een stom wijfquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:11 schreef mascara-klodder het volgende:
@:potjecreme kom er maar in met Dubai
Zoooo die heeft echt nog niks positiefs laten zien dit seizoenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Brooks. Wat een stom wijf![]()
![]()
Oh moet WWHL terugkijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoooo die heeft echt nog niks positiefs laten zien dit seizoen![]()
Ze zat deze week bij WWHL en daar kwam ze ook echt niet sympathiek over.
Bij de polls was iedereen voor Taleen ook
Vind dat altijd zo'n fijne aanvulling op de uitzending. Ik doe ook altijd mee zeg maarquote:
HHaha dank. Excuusquote:Op donderdag 12 september 2024 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
@:ChildoftheStars hier een topic! Houden we het BD-topic voor BD
Alleen maar ruzie. Drama is prima maar dat oeverloos ruziemaken.....quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begonnen aan SLC
Nieuw seizoen
Eens zien hoe dat dit seizoen gaan
(kijk trouwens via Hayu)
Ik hou van Ayaan, een vrouw met ballen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:37 schreef potjecreme het volgende:
Dubai heb ik niet kunnen afkijken. Vond het niet leuk en Ayan haar kale hoofd vond ik eng.
Ik vind dat puur vermaak. Ze zeggen echt alles, ze hebben iig lefquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alleen maar ruzie. Drama is prima maar dat oeverloos ruziemaken.....
Vind het vooral zielig dat je ruzie gaat maken als je een jaar of 40/50 bent.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind dat puur vermaak. Ze zeggen echt alles, ze hebben iig lef
Dat is het zekerquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vind het vooral zielig dat je ruzie gaat maken als je een jaar of 40/50 bent.
Maargoed ik blijf kijken
Ik moet het doen met sieraden van Swarovskiquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is het zeker
En wat ze leuk aan sieraden en tassen en schoenen en kleding vinden begrijp ik ook niet. Ze hebben geen hobby's?
Het is gewoon aapjes kijken
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet het doen met sieraden van Swarovski
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |