S1 ik ook. Nu vind ik haar vervelend en vermoeiend.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou van Ayaan, een vrouw met ballen.
Ze komt voor haarzelf op. Dat kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
S1 ik ook. Nu vind ik haar vervelend en vermoeiend.
Begrijpt ze wel alles?quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze komt voor haarzelf op. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
Omdat je je dan normaal en vredig voelt over je eigen leven en sociale contactenquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom volg ik deze shit ook
Wat ben je ook een wijs meisjequote:Op vrijdag 27 september 2024 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat je je dan normaal en vredig voelt over je eigen leven en sociale contacten
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ben je ook een wijs meisje
Wat ze daar drinken had ik al 6x dood van geweest.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of heel veel van die vrouwen drinken heel veel alcohol
Of helemaal nuchter ivm alcoholproblemen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom volg ik deze shit ook
Juist om het vuur op te stoken!quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of heel veel van die vrouwen drinken heel veel alcohol
Of helemaal nuchter ivm alcoholproblemen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Juist om het vuur op te stoken!
Oh Die moet ik ook nog kijken iddquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je eerst Ladies Of London moeten kijken
Kijk je ook Married To Medicine?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh Die moet ik ook nog kijken idd
Yesquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kijk je ook Married To Medicine?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |