abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 februari 2020 @ 07:12:52 #26
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_191626662
Nieuwe naam is gelukt zo te zien ^O^

NJ vind ik sinds dit seizoen weer leuk (inderdaad door coockoo Danielle 8)7 ) want de afgelopen seizoenen waren echt zo saai! Allemaal toevoegingen aan de cast die niets toevoegden zeg maar.

NY vind ik 1 vd leukste mede omdat ik de stad zelf ook echt tof vind en dingen herken. Maar die vrouwen zijn allemaal ook stuk voor stuk hartstikke gestoord :D
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_191661976
FAN!
Beverly Hills & New York
Rest heb ik wel eens geprobeerd maar daar kom ik gewoon niet lekker in.
Ik laf laf laf Sonya. O+
Go hard or go home
pi_191721671
Heerlijke series dit. Ik kijk eigenlijk alleen wat er op tv wordt uitgezonden. Waar bekijken jullie de seizoenen? En dan met name BH en NJ.
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
pi_191729921
Ik download gewoon. Ik heb geen tv.

Wat een pijnlijke laatste aflevering voor Teresa en haar kinderen. Moest een traantje wegpinken.
Hopelijk heeft ze er genoeg geld voor gekregen om het verdriet van haar dochters uit te zenden zodat ze weer een jaar zonder die pisvlek door kan.
pi_191730053
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 13:05 schreef Noek het volgende:
FAN!
Beverly Hills & New York
Rest heb ik wel eens geprobeerd maar daar kom ik gewoon niet lekker in.
Ik laf laf laf Sonya. O+
Kijk NJ ook O+
Is de laatste die ik ben gaan volgen en ik vind het ook de leukste door de mannen vooral.
En veel van de vrouwen zijn ook best sympathiek :Y

Is goed te downloaden tot seizoen 7
  maandag 2 maart 2020 @ 12:19:54 #31
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191792383
Oh er is een topic voor, yes, ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat ik VanderPump rules ging kijken en echt niemand ken die het ook kijkt. Ik ben ooit begonnen met TRHO Beverly Hills, en fan van Lisa. Maar VPR is echt een van mijn favorieten. Weet niet of jullie bij zijn maar, Jax, Brittany ;( :')
  dinsdag 3 maart 2020 @ 06:01:32 #32
206877 Queens
pi_191806603
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:19 schreef Sway- het volgende:
Oh er is een topic voor, yes, ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat ik VanderPump rules ging kijken en echt niemand ken die het ook kijkt. Ik ben ooit begonnen met TRHO Beverly Hills, en fan van Lisa. Maar VPR is echt een van mijn favorieten. Weet niet of jullie bij zijn maar, Jax, Brittany ;( :')
Ik ben juist na vorig VPR seizoen definitief afgehaakt maar nu ben ik wel benieuwd naar waar je op doelt :D , please enlighten me
  dinsdag 3 maart 2020 @ 09:07:16 #33
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191807859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 06:01 schreef Queens het volgende:

[..]

Ik ben juist na vorig VPR seizoen definitief afgehaakt maar nu ben ik wel benieuwd naar waar je op doelt :D , please enlighten me
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191815886
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:19 schreef Sway- het volgende:
*O* Welkom *O*

Ik volg VPR ook en kijk het een dag later nadat het uitgezonden is.
Sowieso begrijp ik dat hele overdreven wedding-gedoe niet maar wat een faal van die pastoor :D
Ik vind die Tom juist um zum kotzen :@

En die Scheae of hoe je haar naam ook spelt: wat een jaloerse bitch! _O-

Spoilers niet nodig hier hoor. Dan blijf je bezig.

Oh en ik ken trouwens ook niet echt iemand die deze pulp volgt :D
Des te leuker als er hier nu ook wat mensen gaan posten.

De volgende is New York die uitgezonden gaat worden.
  woensdag 4 maart 2020 @ 06:12:37 #35
206877 Queens
pi_191822844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:07 schreef Sway- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg ik raakte al geïrriteerd door het lezen vh artikel :D, ze zijn allemaal zo onredelijk en irritant!
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:48:43 #36
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191826493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

*O* Welkom *O*

Ik volg VPR ook en kijk het een dag later nadat het uitgezonden is.
Sowieso begrijp ik dat hele overdreven wedding-gedoe niet maar wat een faal van die pastoor :D
Ik vind die Tom juist um zum kotzen :@

En die Scheae of hoe je haar naam ook spelt: wat een jaloerse bitch! _O-

Spoilers niet nodig hier hoor. Dan blijf je bezig.

Oh en ik ken trouwens ook niet echt iemand die deze pulp volgt :D
Des te leuker als er hier nu ook wat mensen gaan posten.

De volgende is New York die uitgezonden gaat worden.
Merci :)

Scheana :') wat een droeftoeter is dat he, zo ontzettend doorzichtig. Ook wel sneu dat ze zo graag een vent wil, maarja ze verstikt die mannen met haar liefde.

Tom vind ik ook niks nee maar Jax heb ik vanaf moment 1 irritant gevonden en Brittany de sweetheart met haar 'knock him the fk out' is ook wel door de mand gevallen.

De enige die ik echt heel leuk vind is Schwartz O+ Met bozige vriendin Katie en haar principes. Raquel vind ik ook een vreemde, ik krijg daar geen hoogte van, is zij echt zo? Oh zoveel te zeggen nog hierover.

Ik wil New York ook wel gaan volgen alleen kan ik ze online moeilijker vinden als ik het vanaf het begin wil kijken. Of kan ik beter op een ander seizoen inhaken?
pi_191826582
Ik reageer zo even, nu de verse episode van VPR aan het kijken O+
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:57:00 #38
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191826592
Haha dat is goed, geniet ervan!
pi_191892969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:57 schreef Sway- het volgende:
Haha dat is goed, geniet ervan!
Ik weet niet waar jij download, maar het is sowieso best lastig ver terug te gaan helaas.

Dit is pas het tweede seizoen wat van VPR volg btw. Was weer een fijne aflevering van de week.

Ook de eerste reunion episode van New Jersey was top. En dan was Danielle er nog nieteens bij :D
Wat een fucking bitch is Jennifer zeg :r Zo dom als het achtereind van een varken , bahbahbah :r
Mijn favorieten daar zijn Melissa, Dolores, Marge en Jackie O+ Hun mannen zijn ook helemaal geweldig, heb stiekem een kleine crush op Joe Corga :@

Wie zijn jullie favorieten?
  zondag 8 maart 2020 @ 06:42:10 #40
206877 Queens
pi_191896144
Oh ik loop achter (per ongeluk in een binge beland in de reality datingshow Love is Blind op Netflix :@, kijkt iemand dat??), ik heb de reunion nog niet gezien! Maar ik trek eigenlijk alleen Margaret...
pi_192639992
Kick!!!!!

Kijken jullie nog?

Inmiddels de derde aflevering van New York gezien. Beloofd wel een spetterend seizoen te worden volgens mij.
Vanavond is de eerste aflevering van Beverly Hills waar we als ik de verhalen mag geloven we een andere kant van Denise gaan zien. Ben benieuwd.

LVP is geweldig. Ik lag in een deuk om Beau van Stassie, die dag voor de bruiloft ofzo dat hij met aerobics oid meedeed _O- Sowieso die twee zijn leuk samen O+
Kan niet wachten op Beau zijn huwelijksaanzoek.

Ondertussen kijk ik ook Watch What Happens als er castmembers van de Housewives, LVP en Summer House inzitten. Die laatste ben ik ook maar gaan volgen :')
pi_193101112
De andere kant van Denise is volgens mij dat ze toch net als de anderen is, terwijl ze eerder eigenlijk de nuchtere casual toon zette. Ze doet nu net zo hysterisch en nog erger.
Dat etentje bij Kyle waar haar man begint te ratelen over dat hij zulk gevaarlijk werk doet en dat ze gevolgd worden maar dat hij Denise wel laat beschermen. Doet zij er nog een schepje bovenop door te zeggen dat als ze ooit gevonden worden, dood bij een auto ongeluk op Mullholland Drive, de housewives nu weten wie het gedaan hebben, jaja, The Government ofwel de Big Pharma zit ze op de hielen en wil ze minimaal uit business hebben maar misschien zelfs wel dood. Tuurlijk..

Vooral de reactie van Erika Jayne was echt priceless.

In New York vind ik de nieuwe housewive wel verfrissend. Laatste dronken party die ik zag vond ik wel veel te ver gaan, met een vibrator spelen en prosecco ping pong werd wel heel erg studentenkoos en kinderlijk. Best wel triest om vrouwen van deze leeftijd zich zo te zien gedragen. Dronken worden en alle drama is leuk, dit was gewoon zielig.
pi_193112311
quote:
0s.gif Op [ttps://forum.fok.nl/topic/2439178/2/25#p193101112]woensdag 13 mei 2020 12:26[/url] schreef LC01 het volgende:
De andere kant van Denise is volgens mij dat ze toch net als de anderen is, terwijl ze eerder eigenlijk de nuchtere casual toon zette. Ze doet nu net zo hysterisch en nog erger.
Dat etentje bij Kyle waar haar man begint te ratelen over dat hij zulk gevaarlijk werk doet en dat ze gevolgd worden maar dat hij Denise wel laat beschermen. Doet zij er nog een schepje bovenop door te zeggen dat als ze ooit gevonden worden, dood bij een auto ongeluk op Mullholland Drive, de housewives nu weten wie het gedaan hebben, jaja, The Government ofwel de Big Pharma zit ze op de hielen en wil ze minimaal uit business hebben maar misschien zelfs wel dood. Tuurlijk..

Vooral de reactie van Erika Jayne was echt priceless.

In New York vind ik de nieuwe housewive wel verfrissend. Laatste dronken party die ik zag vond ik wel veel te ver gaan, met een vibrator spelen en prosecco ping pong werd wel heel erg studentenkoos en kinderlijk. Best wel triest om vrouwen van deze leeftijd zich zo te zien gedragen. Dronken worden en alle drama is leuk, dit was gewoon zielig.
Ohhh die vent van Denise idd, had er geen complotgekkie achtergezocht. En zij ging er ook in mee. Denk niet dat zij zo als die andere vrouwen is eerder iets heel erg anders.

We gaan het meemaken, of niet want ze is tijdens het seizoen gestopt met filmen natuurlijk.

Bij NY krijgt iedereen er wel van langs nu met frustie Dorinda, vooral Tinsley. Ahwell daar zou ik ook kriegel van worden :D

Inmiddels heb ik een nieuwe BRAVO-verslaving erbij: Below Deck, Below Deck Mediterranean en Below Deck Sailing Yacht.
Top Show!
pi_193112333
Ohhh en voor de liefhebbers op Netflix vanaf 1 juni de eerste 4 seizoen van ik geloof: NY, BH en Atlanta. De eerste 2 housewives ga ik zeker kijken, hopelijk volgt de rest.

@Noek, lees je mee? ;)
  donderdag 14 mei 2020 @ 07:15:10 #45
206877 Queens
pi_193114857
Aaron, die man van Denise, heeft mij keihard laten lachen _O-
pi_193115919
Tinsley is dan ook wel echt een drama queen. Ik geloofde echt niet dat ze al 44 is, gedraagt zich echt als een klein meisje de helft van de tijd met haar mama-issues en dat gehuil telkens. (onvergetelijk die hele toestand toen haar toenmalige vriendje onverwachts op de stoep stond, compleet hysterisch huilen, over de grond rollen, djeez, kleuter van 7 zou zich er nog voor schamen)

Die man van Denise ben ik nog niet over uit of dat nu zo zwaar gescript is dat de producers dit verzonnen hebben ( doe maar, Denise is een Bond girl geweest, lachen joh, zo'n achtervolgingsverhaal van de mannen in zwarte pakken / auto's) of dat die gast zelf echt gestoord is en zichzelf als de nieuwe messiah ziet.
kwam ergens een website tegen die uitzocht wat die man eigenlijk doet en dat is dus echt een hype in LA sinds 10 jaar, licht en geluidtherapie is daar echt geëxplodeerd, zijn er honderden, dus zo uniek is het allemaal niet.
pi_193115924
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en voor de liefhebbers op Netflix vanaf 1 juni de eerste 4 seizoen van ik geloof: NY, BH en Atlanta. De eerste 2 housewives ga ik zeker kijken, hopelijk volgt de rest.

@:noek, lees je mee? ;)
Yes!
pi_193118297
Waar kijken jullie TRH Beverly Hills?
Op de betaalde Hayu app?
pi_193124421
Ik kijk vooral gewoon op youtube. heel vaak staan daar de afleveringen vlak na uitzending in USA en worden ze er pas na 2 dagen afgehaald omdat ze eigenlijk niet geplaatst mogen worden.
zo kom ik ook op de leukste samenvattingen of top 10 van het een of ander, heel erg grappig vaak.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 07:32:01 #50
206877 Queens
pi_193136990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:35 schreef Vegameisje het volgende:
Waar kijken jullie TRH Beverly Hills?
Op de betaalde Hayu app?
Gewoon downloaden (torrents) of streamsite (bv watchepisodeseries).

De (ivm Corona virtuele) reunion van ATL was hilarisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')