Bijna is het weer zo ver. Het mooiste feest van het jaar. Of je nou Call of duty speelt of gezellig wil aanschuiven bij Mario Kart iedereen kan naar Campzone

.. Campzone is meer dan een feest het geeft een middelvinger aan alle andere feesten. Waar kan je immers meerdere dagen chillen en gewoon je eigen drank meenemen? en zelf bepalen wat je allemaal doet

Dus fuck de andere feesten
go Campzone
Nog wat foto's van vorig jaar zodat je ziet hoe awesome het is
![IMG_9131.jpg]()
![DSC00962.jpg]()
![thumb_620x349_201457.jpg]()
Nog even de highlights van campzone 2017
Dark mist campzone raid We hadden met ongeveer 50 gasten afgesproken van tent 1,2 en een paar van tent 3. Terwijl de mist zijn intrede had gedaan hebben we het Orc encampment van de BlackDireWolves helemaal in de pan gehakt

Dikke gear, dikke loot verzameld. Argo was in charge of de aanval hij had hier zijn mystic sword of death gekregen. Ik heb zelf mijn fire arrow +10 damage bemachtigt. Was in elk geval een dikke raid daarna nog wat biertjes achterover getikt en geprobeerd om Marloes van tent 4 uit te nodigen maar die kwam helaas niet langs. Helaas
FireSongOok dit jaar weer het kampvuur lied gezongen. On de andere over de raids in WoW maar nu ook aandacht voor oude klassiekers. Grappig was het toen Peter iets te dicht bij het vuur kwam en zijn marshmallow erin liet vallen. Die was hij kwijt!
Klacht: campzone 2018 is te ver weg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door LethalNinja op 06-05-2018 10:12:55 ]
Terechte klacht.
Hoog tijd dat we het drakenbos weer eens gaan raiden om wat levels erbij te scoren
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
Heb vooral zin erin dat we de ouwe Onyxia wipe gaan nabootsen!!!
Vorig jaar was denk ik echt epic-epic ben bang dat dit jaar niet aan de hype gaat kunnen voldoen, tenzij er echt eens een meid langskomt van een andere tent. Hoe veel jaren proberen we al? Das ook de enige klacht dat sommige hun vriendin meememen want Marloes was denk ik al bezet anders was ze echt langsgekomen, jij had immers de hoogste dps terwijl ik de meeste dmge had getankt.
Maar we gaan dit jaar wel lol hebben aan het kampvuur zeker omdat we de goldshire gaan opbouwen om te larpen daar heb ik echt zin in!!
Misschien nog wat guild tegen guild battles als ze durven, en in de avond warcraft 3 custom games ik wil nog eens hero line wars spelen.
Overigens heb je gehoord dat Peter is overgestapt naar Destiny 2?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2018 10:12:34 ]
Geef mij maar een hotel
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
Wie geeft me ff boost in mythic +30?
#gezelligheid hier#campzone is nog gezelliger#Campzone doe je je hele leven#The campzone life
FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
quote:
Op zondag 6 mei 2018 11:12 schreef Iwanius het volgende:[..]
Precies.
[
afbeelding ]
© pinterest.Toch veel beter i.p.v ergens op een weilandje te zitten als je ook lekker kan relaxen bij een zwembad/strand en af en toe met je vingers knippen voor een lekker drankje.
Nee,gaan zitten gamen in de zomer in een tentje. Ga dan zoals in mijn tijd echt kamperen i.p.v dit zolderkamer "ik wil gamen" verlengstuk gebeuren.
In mijn tijd ging je echt erop uit, tentje,goed schoeisel en de wijde wereld intrekken en niks electronica behalve je horloge. Simpele spelletjes bedenken die je gewoon deed met zijn allen zoals Knikkeren of een boomhut bouwen etc.
Eens met Iwa.
Gewoon beetje aan je pik trekken bij een zwembad/10
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Net de bevestiging gekregen dat ik mijn vertrouwde plekje weer heb bij tent 2. Genoeg ruimte voor meerdere kratten bier en ik heb altijd zicht op mijn auto.
Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
Lan parties

was best gezellig eigenlijk.
De hele nacht Trackmania spelen en Counter-Striken, Campzone ben ik nooit geweest. Mijn moeder vond het te ver rijden
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Hoor er nu voor het eerst over, niets voor mij.
Zonder wrijving geen glans
Is Mathia ook weer van de partij?