abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178968340
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:

[..]

Hij vindt zichzelf een aartsengel maar is ondertussen een aartsleugenaar.
En ik heb het goed begrepen als hij een tientje nodig heeft brengt hij een bezoek aan Oma.
Dat is Rienk.
Hij zou de hele dag vrijwilligerswerk kunnen doen en daarbij ook nog zijn geloof promoten, dan hoeft hij geen geld te krijgen.
Maar hij is gewoon lui lui en nog eens lui.
Hij ziet zichzelf als een soort goeroe, want alles wat hij in zijn evangelisatiepogingen verteld, is humbug..
  zondag 6 mei 2018 @ 12:45:53 #252
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_178968343
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:37 schreef magnaal het volgende:

[..]

Rienk haalt het programma enorm naar beneden...Hij is ook niet meer zo spectaculair als in het eerste jaar, toen hij Nicolien stalkte... Hij met: de slaplanten, die wij met bloed zweet en tranen op de akker hebben gezet, werd niet gegeten. Hij deed niets anders, dan kijken hoe Nicolien dat deed.. Ik erger me kapot aan die leugenaar, die tientjes aan verslaafden zou hebben gegeven. Van God mag je niet liegen. Hij moet een sprookjesboek schrijven
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Het is een gruwel.
Snap nog steeds niet dat niemand hem daar klemgepraat heeft. Ik merk wel dat men bang is om over geloofszaken teveel twijfel of tegenstelling te nemen.

Gisteren ook met Linda.
Terecht zei Linda, als er geen geld verdiend is, kan je geen (luxe) spullen/eten pakken.
Rienk: het is er toch? Ik ben daar niet op tegen, ik heb alleen een hekel aan geld.
Ik zou zeggen. Je moet de consequenties nemen van je daden en idealen en geloof.
Als je een hekel hebt aan geld en je vindt dat je dat niets voor geld hoeft te doen, wil het nog niet zeggen dat je niets hoeft te doen voor je eten. Dan kan je niet verwachten dat anderen die wel geld verdiend hebben, jou voeden. Dat is erg hypocriet, want je stopt jouw weerzin voor geld in de schoot van een ander, en tegelijkertijd vreet jij van die zonde. Hoe hypocriet kun je ze hebben.

Hij houdt niet van werken, maar wil wel genieten van wat anderen verkrijgen met werken.
Als je niet kunt werken, is dat een ander verhaal, maar vinden dat je niet voor geld hoeft te werken, maar er wel ruim van genieten. Dat strookt niet. Zou hij er minimaal gebruik maken, is het nog een ander verhaal, maar hij neemt schaamteloos van anderen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 6 mei 2018 @ 12:46:24 #253
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_178968354
Schijnbaar heeft Beau een tekst achtergelaten op de wc ...Romy en Linda willen hem eigenlijk weghalen maar willen zich ook weer niet verlagen tot haar niveau...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zondag 6 mei 2018 @ 12:46:35 #254
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_178968361
Wat liep Linda nou weer zuur te doen over Beau?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_178968363
Prachtig mooi weer en Bas en Cemal binnen darten 8)7

zondag 6 mei 2018 @ 12:46:47 #256
38396 mazaru
pi_178968367
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:46 schreef snetje het volgende:
Schijnbaar heeft Beau een tekst achtergelaten op de wc ...Romy en Linda willen hem eigenlijk weghalen maar willen zich ook weer niet verlagen tot haar niveau...
^O^
  zondag 6 mei 2018 @ 12:48:12 #257
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178968386
Beau was altijd al ontzettend kinderachtig.
SOONY
pi_178968399
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:28 schreef magnaal het volgende:
Ik heb het fimpje gezien over Rienk van DGK (dank daarvoor)
Ik begrijp werkelijk niet, waar ze bang voor zijn, om Rienk huiswaarts te sturen.
Als ze het beslissen met de meeste stemmen, kan niemand er op aan gekeken worden.
Deze man maakt gewoon misbruik van die situatie, hij is slim genoeg om het te beseffen..
Zijn schizofrene gedrag, zou voor een ieder toch reden zijn, om hem weer terug te sturen?
De uitlatingen op 4 mei hadden voor de meeste mensen, al reden genoeg zijn geweest. Of ze moeten dezelfde mening zijn toegedaan? Ik heb er weinig protestgeluiden over gehoord.
Als iemand zo een storend element is, in toch een stressvolle tijd, dan kap je dat toch af?
mee eens,ik hoop ook dat ze gaan besluiten om hem weg te sturen,liefst gisteren nog.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:49:11 #259
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_178968401
quote:
2s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:46 schreef mazaru het volgende:

[..]

^O^
En natuurlijk weer een plekje waarvan ze weet dat de camera hem niet kan pakken...
pi_178968415
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:45 schreef magnaal het volgende:

[..]

Hij ziet zichzelf als een soort goeroe, want alles wat hij in zijn evangelisatiepogingen verteld, is humbug..
Ja dat weet ik. Ik zou al vreselijke ruzies met hem gehad hebben daarover, om over de rest nog maar te zwijgen.
En ik had hem er al lang uitgegooid ook.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:50:33 #261
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_178968421
quote:
Tekst was: Ik heb al die tijd op de rand gescheten ...... oO<
.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:50:54 #262
38396 mazaru
pi_178968428
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:49 schreef snetje het volgende:

[..]

En natuurlijk weer een plekje waarvan ze weet dat de camera hem niet kan pakken...
Ze schrijven daar allemaal op de muren. Daar is een spreekwoord over.
Gekken en dwazen schrijven hun namen op deuren en glazen
pi_178968433
quote:
Lekker vals kreng eh? eerst al die truien
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_178968462
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:45 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Het is een gruwel.
Snap nog steeds niet dat niemand hem daar klemgepraat heeft. Ik merk wel dat men bang is om over geloofszaken teveel twijfel of tegenstelling te nemen.

Gisteren ook met Linda.
Terecht zei Linda, als er geen geld verdiend is, kan je geen (luxe) spullen/eten pakken.
Rienk: het is er toch? Ik ben daar niet op tegen, ik heb alleen een hekel aan geld.
Ik zou zeggen. Je moet de consequenties nemen van je daden en idealen en geloof.
Als je een hekel hebt aan geld en je vindt dat je dat niets voor geld hoeft te doen, wil het nog niet zeggen dat je niets hoeft te doen voor je eten. Dan kan je niet verwachten dat anderen die wel geld verdiend hebben, jou voeden. Dat is erg hypocriet, want je stopt jouw weerzin voor geld in de schoot van een ander, en tegelijkertijd vreet jij van die zonde. Hoe hypocriet kun je ze hebben.

Hij houdt niet van werken, maar wil wel genieten van wat anderen verkrijgen met werken.
Als je niet kunt werken, is dat een ander verhaal, maar vinden dat je niet voor geld hoeft te werken, maar er wel ruim van genieten. Dat strookt niet. Zou hij er minimaal gebruik maken, is het nog een ander verhaal, maar hij neemt schaamteloos van anderen.
Hij had al lang kunnen zeggen:ik eet wat er over is daar red ik mezelf mee, maar nee meneer moet dure kaas anders is er niks aan.
En als ie aardappelen heeft moet er kaassaus op.
Verschrikkelijk.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:55:14 #265
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_178968497
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:51 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Lekker vals kreng eh? eerst al die truien
Ja.. die heeft op haar laatste dag heel haar image (wat ze zogenaamd met keurig en lief gedrag had opgebouwd) totaal naar de knoppen geholpen ...haar ware aard kwam alsnog naar boven ...rancuneus als de pest...
  zondag 6 mei 2018 @ 12:55:36 #266
38396 mazaru
pi_178968503
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:53 schreef Datlijktmaarzo het volgende:

[..]

Hij had al lang kunnen zeggen:ik eet wat er over is daar red ik mezelf mee, maar nee meneer moet dure kaas anders is er niks aan.
En als ie aardappelen heeft moet er kaassaus op.
Verschrikkelijk.
Dat had hij toch ook gezegd toen hij binnen kwam? Hij zou eten wat er over was en hij zou buiten slapen
pi_178968510
quote:
2s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:55 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat had hij toch ook gezegd toen hij binnen kwam? Hij zou eten wat er over was en hij zou buiten slapen
Maar zeggen en doen zijn twee verschillende dingen.
pi_178968513
Linda zorgt toch maar weer dat er een heerlijke brunch gegeten kan worden ^O^ toppertje ^O^
pi_178968517
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:55 schreef snetje het volgende:

[..]

Ja.. die heeft op haar laatste dag heel haar image (wat ze zogenaamd met keurig en lief gedrag had opgebouwd) totaal naar de knoppen geholpen ...haar ware aard kwam alsnog naar boven ...rancuneus als de pest...
Wat was er met truien dan?
En wat voor tekst stond had ze achter gelaten?
  zondag 6 mei 2018 @ 12:56:49 #270
38396 mazaru
pi_178968520
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:

[..]

Maar zeggen en doen zijn twee verschillende dingen.
Bij Rienk wel
pi_178968527
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:56 schreef krabje het volgende:
Linda zorgt toch maar weer dat er een heerlijke brunch gegeten kan worden ^O^ toppertje ^O^
Linda is een topper. Verdient veel meer credits dan ze daadwerkelijk krijgt.
pi_178968534
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:56 schreef krabje het volgende:
Ze wordt nog steeds als zuur bekeken.
pi_178968537
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:57 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:

[..]

Linda is een topper. Verdient veel meer credits dan ze daadwerkelijk krijgt.
ja vind ik ook hoor.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:58:32 #274
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178968545
Daarom moet Linda populairder worden :7
Exit Cemal en Fay :7
SOONY
pi_178968547
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:57 schreef Datlijktmaarzo het volgende:

[..]

Ze wordt nog steeds als zuur bekeken.
ach ja,gewoon overheen lezen,zijn er maar een handje vol :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')