SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dankjequote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kon even niets beter bedenken, deel twee volgt ....![]()
[ afbeelding ]
Ivan en Romy deel 1 - 4 mei 2018.
x6iydqy
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kon even niets beter bedenken, deel twee volgt ....![]()
[ afbeelding ]
Ivan en Romy deel 1 - 4 mei 2018.
x6iydqy
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze hebben het over jackass volgens mij
Zo zie ik meerdere streamers voor me nu ....quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik zie Linda zo zitten op de bank thuis. Zak familiechips, fles cola en in haar eentje keihard lachen om die baggerseries: "Hhahhahahahhahhhaaa"
Dat eerder ja en dan dingen in de Cos schrijven die niet waar zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Zo zie ik meerdere streamers voor me nu ....
Beter dan vuurkamp.....quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:54 schreef kkka3 het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk bij de naam kampvuur
Het is geen kamp![]()
Ik zeg altijd gewoon fikkie stoken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zullen wel lekker stinken......SOONY
quote:Op zondag 6 mei 2018 00:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beter dan vuurkamp.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zullen wel lekker stinken......
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |