Toch blijf ik bij mijn klacht.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Schot voor open doel laten we niet liggen.
Ik noem mensen weleens domme penisquote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als iemand dat zegt moet ik altijd aan 'penis' denken. En dat zeg je toch ook niet tegen iemand????
Of heeft pik een andere ethymotylogische betekenis?
40+'ers met pantoffolo dioro'squote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:14 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht. Zijn vaak dezelfde mensen die ook een korte broek dragen terwijl ze al lang volwassen zijn.
Zeg, als je die dure woorden niet beheerst, gebruik ze dan ook niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als iemand dat zegt moet ik altijd aan 'penis' denken. En dat zeg je toch ook niet tegen iemand????
Of heeft pik een andere ethymotylogische betekenis?
Geen intelligente grap weten te herkennenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:38 schreef I. het volgende:
[..]
Zeg, als je die dure woorden niet beheerst, gebruik ze dan ook niet.
etymologische*
Een grap waarvan je moet uitleggen dat het een grap is, is bij voorbaat een slechte grap.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Geen intelligente grap weten te herkennen
Ja, waarom niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:14 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht. Zijn vaak dezelfde mensen die ook een korte broek dragen terwijl ze al lang volwassen zijn.
Hey pik,quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:14 schreef Hamzoef het volgende:
Is dat zo'n stoere afritsbroek, waarbij je 's ochtend een lange broek hebt, en als het dan warm wordt dat je de onderste pijpen er af kunt halen?quote:
Hee pik, sins wanneer bekijk jij foto’s van Barbie?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
N.a.v. een Instafoto waarbij Barbie haar neefje pik noemt, hierbij een topic.
Je hoort het misschien wel ergens op een openbare plek: 'HEEEEE PIK, HOE GAAT IE NOU?'![]()
![]()
Of bij een foto op fb 'Leuke foto, pik!'
Echt, hoe oud ben je nou. Noem gewoon iemand bij zijn voornaam.
Klacht lijkt me duidelijk.
SinDs dat hier op fok besproken werd.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:12 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hee pik, sins wanneer bekijk jij foto’s van Barbie?
Op zo’n manier krijg ik mijn buurmeisje ook op Fok!quote:Op zondag 6 mei 2018 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
SinDs dat hier op fok besproken werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |