Ik over abortusquote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:40 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik zou met die mevrouw een discussie over kernenergie begonnen zijn.
Dat dacht zij vast ook toen ze je zure kop zagquote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:11 schreef Iwanius het volgende:
Weg pleziertje , weg goede karma,humeur, hier willen we niet bij in de buurt zijn.![]()
Nee, een leeghoofd die denkt dat ze wat voorstelt,niet echt wil werken, wel tutten en nep glamour uitstralen, en dan erachter komen op haar 30st dat ze nog steeds op dat zolderkamertje woont en afhankelijk is van dat ene horeca klusje wat ze maar is gaan zoeken om iets van geld te hebben voor huur en zo.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:38 schreef Deshain het volgende:
Een 'influencer' is toch zo'n omhooggevallen typje dat nergens bekend van is en ongevraagd op internet haar meningen deelt en geen tegenspraak duldt?
Mmmkay...
De ironie in je reactie schat ik in op 11 op een schaal van 1 tot 10.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, een leeghoofd die denkt dat ze wat voorstelt,niet echt wil werken, wel tutten en nep glamour uitstralen
Zeker, hipster types ook wel, heb er zelf 1 die gelukkig niet dat gedrag vertoont of is wat ik verfoei. Eigenlijk heel nuchter en normaal mijn "miep" 2.0.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:40 schreef wielrennerdt het volgende:
Iwaniusterechte klacht weer. Influencers
![]()
Hoewel ze soms wel lekker kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |