quote:Op woensdag 23 mei 2018 15:29 schreef Allures het volgende:
Nee ik denk niet dat iemand dacht dat jij er zo uit ziet en een samenhangend interview kan geven
Ik heb er vaker gestaan.. dat was enige wat ik wilde zeggenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
What have you done? A look at it, made a selfie or what?Or did you really played it? And what kind of melody?
Precies, van die losers die denken dat ze piano kunnen spelenquote:
Ik ook, mu ben ik toevallig in Utrecht. En morgen op het station, zal eens kijken of er nog wat van te zien is, wel jammer er was al soort vast clubje muzikanten daar die ik wel meer ben tegen gekomenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:15 schreef Domnivoor het volgende:
Mee eens hoor. Ik hoop dat de vandalen gepakt worden. Het zou doodzonde zijn als door dit soort acties die piano definitief verdwijnt.
Whah het hangt beetje afvan waar ze kunnen staan. Maar zeker op Utrecht hoeft niemand er last van te hebben :quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:02 schreef Ypmaha het volgende:
Meestal staan die dingen toch al zo zacht afgesteld dat je geen reet ervan hoort. Nog meer hoeven er van mij echt niet te komen...
En btw, akoestisch kun je een piano niet echt instellen, Is degene die erop speelt.:)quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:02 schreef Ypmaha het volgende:
Meestal staan die dingen toch al zo zacht afgesteld dat je geen reet ervan hoort. Nog meer hoeven er van mij echt niet te komen...
Ik bedoel dempen. Die op DH CS is zo stil als watquote:Op zondag 27 oktober 2019 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
En btw, akoestisch kun je een piano niet echt instellen, Is degene die erop speelt.:)
Mjah ok je kunt pedaal indrukken nog maar verder is het toch niet onwijs te bepalen? Ik denk dat t moet kunnen. Zeker waar ie staat op Utrecht? Is niet zo drama nl voor ns en die t niet willen? Zo langs, hij staat buiten de poortjes zelfs nogquote:Op maandag 28 oktober 2019 08:25 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik bedoel dempen. Die op DH CS is zo stil als wat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |