Oh, de dansers zijn nog steeds awkward hoor maar wel verbeterd. De dansers blijven toch wel, dus dan maar wat positiefs erin zien en dat is toch echt dat ze een stuk minder krumpen, minder agressief overkomen en er veel shots gericht zijn op Waylon zelf.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:33 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, ik vind het er nog steeds awkward uitzien. Snap die hele omslag in stemming hier niet zo. Hij zingt prima, maar die hele act is gewoon afleidend.
Best leuk, maar vind het ook érg oubollig. Ben wel benieuwd hoe het gaat scoren.quote:
Ja! Vond ik ook raar.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:38 schreef Limoniume het volgende:
Ze moeten alleen wel echt wat doen aan die dubbele shots achter elkaar. Vind dat heel verwarrend werken, alsof die even terugspoelt ofzo.
Dat is de whiskey into wine die begint te werkenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:38 schreef Limoniume het volgende:
Ze moeten alleen wel echt wat doen aan die dubbele shots achter elkaar. Vind dat heel verwarrend werken, alsof die even terugspoelt ofzo.
En ik maar denken dat ik koffie zat te drinken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is de whiskey into wine die begint te werken
Ik heb alleen ff geluisterd en wat klinkt ie goed. Het is net een album versiequote:
Nee, heb alleen de officiële clip van vandaag bekeken. Maar ik vind het echt niet aansluiten bij het nummer. Die toevoeging van rook is op zich wel gaaf, maar nu vind ik persoonlijk dat rook (in de juiste hoeveelheid dan, hallo Georgië) bijna elke staging opleukt.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb je de gelekte beelden ook gezien?
Vind het zo echt vol energie zitten en onderscheidend zijn. Maar misschien ben ik ook niet de juiste persoon om dit te beantwoorden, omdat ik toch eerder ook nog wel redelijk positief was.
Ja daar zal echt niemand omheen kunnen dat ie het echt awesome vocaal doet. In een repetitie.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik heb alleen ff geluisterd en wat klinkt ie goed. Het is net een album versie
En daarom gaat ie ook gewoon door. Mensen zijn echt niet achterlijk. Die horen 1. een goed lied en 2. iemand die heel goed zingt 3. zien iemand die er ook nog eens goed uitziet en 4. de act....of dat wel of niet werkt, ik denk van wel, maar ik heb meer positieve punten te benoemen dan negatieve.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar zal echt niemand omheen kunnen dat ie het echt awesome vocaal doet. In een repetitie.
Klinkt als you love it or you hate itquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:52 schreef Limoniume het volgende:
Wat ik overigens nu best veel als reactie zie is dat de act strange is maar wel cool/goed/origineel (op YT). Dus dat het wel een wtf-momentje oplevert maar niet op de overheersende negatieve manier als dinsdag.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:54 schreef Greys het volgende:
Zullen we verder over NL in het Outlaw topic en algemeen over de repetities van vandaag hier? Geen kritiek, maar voordat ik zelf hier ook weer door ga straksDoen we het hetzelfde weer als vorige keer.
Omdat ze nu live moet zingen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Waarom klinkt ze zo slecht sinds de rehearsals?
Vind het echt een beetje zielig. Dit had een veel vrolijkere positievere staging moeten hebben.quote:
Oh weet ik niet, heb haar in dat Max programma niet gezien. Misschien is ze nu ook wel nerveuzer dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:58 schreef Em31 het volgende:
Bij dat Max programma was ook live toch? Dat was zelfs nog veel beter. Ze had beter gewoon wat rustiger kunnen staan. En die jurk.![]()
Vind het ook serieus zielig eigenlijk.
Denk niet dat ze alles daarvoor playbackte??quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:58 schreef Em31 het volgende:
Bij dat Max programma was ook live toch? Dat was zelfs nog veel beter. Ze had beter gewoon wat rustiger kunnen staan. En die jurk.![]()
Vind het ook serieus zielig eigenlijk.
Je hoort zo duidelijk dat de backings zo'n beetje alles zingen.quote:
Ja.quote:
Ik zeg dit al vanaf eerste keer dat ik haar clip zag. Het is gewoon een zingende huisvrouw zonder enige uitstraling. Ik zie echt niet waarom dit zo goed zou moeten zijn.quote:
Best leuk hoor, maar dat enorm enthousiaste onthaal snap ik niet helemaal.quote:
Misschien omdat er weinig verwacht werd van Moldavië en het daarom verrastquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best leuk hoor, maar dat enorm enthousiaste onthaal snap ik niet helemaal.
Denk ik ook ja. En het is leuk gedaan met die muurtjes, maar ik vind het altijd minder als je gewoon duidelijk kan zien dat het een nepmuurtje is.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:08 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Misschien omdat er weinig verwacht werd van Moldavië en het daarom verrast
Nou laat ik het zo zeggen, ze hadden er wel meer van kunnen maken. Nu gaat echt alles fout.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zeg dit al vanaf eerste keer dat ik haar clip zag. Het is gewoon een zingende huisvrouw zonder enige uitstraling. Ik zie echt niet waarom dit zo goed zou moeten zijn.
13 in een dozijn nummer en NUL uitstraling. Alleen op een podium met een gekke jurk en rare bewegingen .... valt Waylon nog reuze mee
Ik ook niet, ik vermoed dat het ook een heel specifiek publiek aanspreekt (wat oudere huismoeders? Bepaald soort gays?) en dat dit zeker geen stemmen van ons gaat afpakken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best leuk hoor, maar dat enorm enthousiaste onthaal snap ik niet helemaal.
Er is veel gehyper weerquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:10 schreef Cee het volgende:
Jongens ik heb boodschappen gedaan (ik zag twee mannen met een cowboyhoed in het winkelcentrum) en ga gewoon zelfs wat eten zometeen, heb ik in het afgelopen uur nog wat gemist?
Nog steeds pauzequote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:22 schreef Cee het volgende:
Ik zie dat Malta en Polen al recensies krijgen op escxtra maar is het nou begonnen of niet?Ik zie geen link naar Het Hoofd
Dus Hongarije is eerder dan in de planning?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:30 schreef libranl het volgende:
Oh dat had ik ook gemist dat Polen en Malta al waren geweest. Hongarije zo dus het eerstvolgende land als ik het goed begrijp.
Voor wie de stream nog zoekt, hier is ie alvast:
Van wat ik begreep hebben ze de eerste break uitgesteld en Polen en Malta nog meegenomen na Georgië. Toen de break, en dan pakken ze volgens planning rond 15 uur het vervolg vanaf Hongarije weer op.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dus Hongarije is eerder dan in de planning?
Top!quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:36 schreef libranl het volgende:
[..]
Van wat ik begreep hebben ze de eerste break uitgesteld en Polen en Malta nog meegenomen na Georgië. Toen de break, en dan pakken ze volgens planning rond 15 uur het vervolg vanaf Hongarije weer op.
Waar?quote:
Oh jaquote:
Nee, hij vindt die muziek te hardquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:50 schreef Momo... het volgende:
Kan Stefan Reetkever geen filmpje maken van Hongarije?
Volgens mij mag pers 3 minuten beeld in totaal uitbrengen, dus 3 minuten over de hele dag.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:50 schreef Momo... het volgende:
Kan Stefan Reetkever geen filmpje maken van Hongarije?
Ja, zoiets zei hijquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:52 schreef Momo... het volgende:
[..]
Alleen maar muziek toch om schoonmoeders weg te jagen?
Is hij een neef van Jan Smit? Even weinig verstand van het ESF maar meet zich wel die houding aan, en krijgt galbulten van een beetje gitaar.quote:
Nu moet ik weer denken aan die tweet van jouquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Is hij een neef van Jan Smit? Even weinig verstand van het ESF maar meet zich wel die houding aan, en krijgt galbulten van een beetje gitaar.
Ik ga wel echt cringen als dit doorgaatquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:57 schreef Cee het volgende:
De negatieve reacties tegenover Rusland heeft niks met d'r handicap te maken en alles met het feit dat het een kutnummer is dat nog verder neergehaald (als dat al mogelijk was) wordt door de vocale wanprestatie en bizarre staging.
Als Rusland doorgaat, ga ik ervan uit dat Nederland niet doorgaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ga wel echt cringen als dit doorgaat
Omdat Sidehoofd hem anders gaat lynchen vrees ik, samen met Efe.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
Whut, nu begint Matt ineens ook redelijk positief over Rusland te praten. Hoe?
Lijkt erop dat Rusland nog door was gegaan met Finland 2015quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:59 schreef Em31 het volgende:
Ja als Rusland nu doorgaat, gaat ze voor altijd door. Dit gaat zelfs voor sympathy votes te ver lijkt me.
Hij ziet er minder kabouterig uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit al de hele tijd te kijken naar wat het is waardoor Sidehoofd er ineens wat anders uitziet, maar hij heeft een stuk van zijn baard afgeknipt
Dat was een leuk stukje jaquote:
Was dat over Rybak?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:00 schreef Cee het volgende:
"When I give interviews I don't ask can you sing for me, and then do a funny dance too. I just can't, you're not my monkey."
Nee, dat was Matt die zei dat hij het terecht vindt als sommige artiesten niet altijd een stukje willen zingen voor de microfoon. Matt zei dat hij zelf in interviews nooit vraagt of ze willen zingen (bespaar de stem maar voor op het podium) en toen zei hij die zin.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan die tweet van jou
Ah oké. De bijbaard vertelde dat Rybak weigerde namelijk, maar ik was tien dingen tegelijk aan het doen. Thnx.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat was Matt die zei dat hij het terecht vindt als sommige artiesten niet altijd een stukje willen zingen voor de microfoon. Matt zei dat hij zelf in interviews nooit vraagt of ze willen zingen (bespaar de stem maar voor op het podium) en toen zei hij die zin.
Ja, dat was ook zo, Rybak weigerde een stukje te zingen en dat was aanleiding voor Matt daarover te beginnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oké. De bijbaard vertelde dat Rybak weigerde namelijk, maar ik was tien dingen tegelijk aan het doen. Thnx.
Vraag me af hoe ze dat gaan doen.quote:
Scheelt dat de gitarist niet live speeltquote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat gaan doen.
Of ze het bij het "echte publiek" doen, of dat de organisatie zorgt dat ze daar een groepje van hun eigen mensen hebben staan om zeker te zijn dat het goed gaat.
Lekker gespietst worden op een vlagquote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat gaan doen.
Of ze het bij het "echte publiek" doen, of dat de organisatie zorgt dat ze daar een groepje van hun eigen mensen hebben staan om zeker te zijn dat het goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |