Het is Laidelquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Te lui om even zelf naar de Lidl te lopen en dan klagen..
Ik heb het online besteld en moet door dhl gebracht worden, wat kan de bedrijfsleider van de local Lidl daaraan doenquote:
Waarom haal je de bedrijfsleider erbij? JIJ bent te lui.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het online besteld en moet door dhl gebracht worden, wat kan de bedrijfsleider van de local Lidl daaraan doen
Moet je luisteren, met Hitler of Merkel (ik weet zo gauw effe niet met welke het was, kan ook Udo Jurgens geweest zijn) is afgesproken dat er bij EIN REICH vrij verkeer van personen en goederen zou zijn. Als het dan nog weken gaat duren als je iets besteltquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Waarom haal je de bedrijfsleider erbij? JIJ bent te lui.
Mooi, zorg je dan ook dat je verder geen Duitse producten de komende jaren meer koopt. Dus qua auto geen BMW of Mercedes en gooi de Duitse tv kanalen ook maar van je tv af en geen "curry" worsten e.d. meer kopen in de supers/slagersquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:13 schreef the-eye het volgende:
ik bestel woensdag vroeg, dus ik zou het bijna dinsdagnacht noemen, iets bij de Lidle Lidl online. Wordt aangegeven dat ik het dan zaterdag zou hebben. In al die dagen is het blijkbaar niet gelukt de bestelling de deur uit te krijgen. Ondanks mailtjes dat, dat het geval isFijn..... kan ik heel m'n klusschema en agenda weer om gaan gooien.
Eerst die oorlog met die holocaust enzo en nu dit weer![]()
Ik ben wel effe klaar met die Duitsers
Rekenen is ook niet je sterkste vakquote:Op maandag 7 mei 2018 11:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Ook een keer iets besteld via de Lidl webshop.
Na twee dagen niets gehoord, gemaild naar de klantenservice (want ik vond nergens een telefoonnummer op de site.)
Na 4 dagen nog niets gehoord (ook geen bevestiging oid), weer gemaild want had nog geen antwoord gekregen.
Na 5 dagen werd het item geleverd.
Na 7 dagen kreeg ik een mail van de klantenservice, dat het ze speet dat er iets mis gegaan was en ze me een tegoedbon van 5 euro zouden mailen.
Na 8 dagen kreeg ik weer een mail van de klantenservice, in antwoord op mijn tweede mail, dat het ze speet dat ik nog geen antwoord gekregen had op mijn mail, en dat ze me een tegoedbon van 5 euro zouden opsturen.
Na 10 dagen kreeg ik een mail van de klantenservice met de vraag of ik tevreden was over de bestelling en de afhandeling. Ik zei ja, alleen het trackingnummer klopte niet, maar alles is inmiddels geleverd dus geen probleem.
Kreeg ik weer een mail dat het ze speet en dat ze een tegoedbon van 15 euro zouden opsturen
Heb nu dus inderdaad aan 15 euro tegoedbonnen thuis liggen terwijl het item zelf nog geen tientje was
Och meidquote:Op maandag 7 mei 2018 11:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Ook een keer iets besteld via de Lidl webshop.
Na twee dagen niets gehoord, gemaild naar de klantenservice (want ik vond nergens een telefoonnummer op de site.)
Na 4 dagen nog niets gehoord (ook geen bevestiging oid), weer gemaild want had nog geen antwoord gekregen.
Na 5 dagen werd het item geleverd.
Na 7 dagen kreeg ik een mail van de klantenservice, dat het ze speet dat er iets mis gegaan was en ze me een tegoedbon van 5 euro zouden mailen.
Na 8 dagen kreeg ik weer een mail van de klantenservice, in antwoord op mijn tweede mail, dat het ze speet dat ik nog geen antwoord gekregen had op mijn mail, en dat ze me een tegoedbon van 5 euro zouden opsturen.
Na 10 dagen kreeg ik een mail van de klantenservice met de vraag of ik tevreden was over de bestelling en de afhandeling. Ik zei ja, alleen het trackingnummer klopte niet, maar alles is inmiddels geleverd dus geen probleem.
Kreeg ik weer een mail dat het ze speet en dat ze een tegoedbon van 15 euro zouden opsturen
Heb nu dus inderdaad aan 15 euro tegoedbonnen thuis liggen terwijl het item zelf nog geen tientje was
Pardon, ik had er inderdaad bij moeten zetten dat ze bij de laatste mail ook nog zeiden dat ze een tegoedbon van 5 euro op zouden sturen.quote:
Oh nee, ik klaag juist niet, voor mij was het alleen maar gunstig dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |