Oh heerlijk weer die leugens en drogredenen die men opvoert om mee te doen. Het gaat gewoon weer over snabbelen stelletje leugenaars en bedriegers. De rest nl. "behandeling" is gewoon bijzaak. Alsof ze niet zelf naar een pyscholoog o.i.d.kunnen gaan om over hun problemen te praten. Nee, het moet in een showtje...omdat ze ¤¤¤¤¤ ervoor krijgen.quote:
RTL 5 onthulde deze week welke sterren meedoen aan de nieuwe realityshow BN’ers in Therapie. Maar waaróm doen ze eigenlijk mee? Patricia Paay. " Ik ben aan de schandpaal genageld en kapot gemaakt in en door social media."
Ismail Ilgun alias ‘treitervlogger’. “Ik heb last van veel stress en paniekaanvallen."
Kortom Patricia, Christina, Javier, Patty, Bibian, Ismail en Glenn stellen zich allemaal open om door middel van coaching van een professional hun moeilijkheden te overwinnen.
Mediacourant 2018.
Op straat komt hij ook van alles tegenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:52 schreef renwan het volgende:
Kun jij je tv niet gewoon uit het raam tyfen? Dan zijn we ook van die kuttopics verlost
Het zou toch al de helft schelen. Alleen nog een enkelband erbij en klaarquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:47 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Op straat komt hij ook van alles tegen
Inderdaad. Wat een bananenrepubliek wordt het langzamerhand.quote:Op zondag 6 mei 2018 02:14 schreef Wicky15 het volgende:
Haha Ismail die eerst een hele buurt terroriseert en vervolgens voor het AD iets mag gaan doen en dan nu weer dit
Nederland
En daarna laat je de labrador uit zoals 3/4 van Nederland doet om 23:00 uur in de avond?quote:Op maandag 7 mei 2018 11:55 schreef Aansteker707 het volgende:
Fantastisch. Lijkt me een heel eerlijk en open programma, waar ik, mijn vrouw en de kinderen steevast naar zullen kijken met een bord frietjes op schoot en de labrador in z'n mand.
Ja, en om 23:30 naar bedquote:Op maandag 7 mei 2018 21:06 schreef Iwanius het volgende:
En daarna laat je de labrador uit zoals 3/4 van Nederland doet om 23:00 uur in de avond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |