quote:
quote:
Maar wie wil er nu nog naar Wageningen na het lezen van dit topicquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:48 schreef Zith het volgende:
Als je vandaag nog in Wageningen bent kunnen we wel een biertje klappen bij kabaal am gamaal
220 veel vindenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:11 schreef MhZero het volgende:
Voor die prijs hoor je in het bed van Willy te liggen. Of was het bed van puur goud ofzo?
Ik weet niet hoe je aan die 220 euro p.p.komt beste VGD want ik zie onder de 200 euro staan voor het meest luxe aldaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is vandaag 5 mei en als zodanig dacht ik wel een steentje bij te kunnen dragen aan ons nationaal erfgoed van Hotel de wereld door er een nachtje te verblijven.
Dus ik overweeg om daar een kamer te boeken. Kijk ik zo op de website en ik schrik me kapot van die prijzen. Of ik even ¤220 wil aftikken voor een zolderkamer zonder ontbijt
Ik voel me nu niet bepaald bevrijd door deze prijzen
Klacht: vooroorlogse prijzen in hotel de wereld
quote:Op maandag 7 mei 2018 07:41 schreef DeParo het volgende:
Op bevrijdingsdag in het meest iconische hotel willen slapen en verwachten een Air B&B prijs te krijgen.
quote:Op maandag 7 mei 2018 07:41 schreef DeParo het volgende:
Op bevrijdingsdag in het meest iconische hotel willen slapen en verwachten een Air B&B prijs te krijgen.
Helaas want inflatie toenquote:Op maandag 7 mei 2018 08:46 schreef tja77 het volgende:
Vooroorlogse prijzen? Dan zou je er toch voor een habbekrats kunnen verblijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |