Daar hebben ze op de kleuterschool bij mij in de buurt geen last van hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:40 schreef Goudenvis het volgende:
Maan is best wel lekker inderdaad. En het is toch logisch dat je schrikt als er ineens een kerel met een blote piemol voor je staat.
Mallerdquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar hebben ze op de kleuterschool bij mij in de buurt geen last van hoor
Het zijn allebei droeftoeters.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tim Knol is niet af. Giel Beelen is pas af. Wat een lul van een vent.
Overigens misschien speelt overdreven media aandacht een rol. Vroeger was dat veel minder en hoefden we men ook veel minder in hokjes te stoppen
Omdat die meiden het voorbeeld en toonbeeld zijn van deze generatie Sylvie Meiss wannabe's. Oppervlakkig,kortzichtig en te dom om te poepen. Tutten en online-liners gebruiken als "sharing is caring" (gestolen van de film The Circle) of "fake it till you make it." waarbij ze niet eens doorhebben dat liegen een doodzonde is aangezien integriteit niet te koop is en jij jezelf je daarmee als onbetrouwbaar neerzet en wat dan gevolgen heeft voor je verdere carriere.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
Er is een nieuwe generatie artiesten opgestaan bij wie ik het idee heb dat ze in de categorie speciaal sneeuwvlokje thuishoren. Dan heb ik het vooral over zo’n Maan.
Geen idee waarom, maar bij mij gaan alle alarmbellen af als Maan weer eens met een artikel op een showbizzwebsite staat. Ze komt op mij over als een ‘speciaal sneeuwvlokje’ :’) Zelfde categorie als Tim Knol. Maar ja, die ging dan ook helemaal met die stripper affaire. En later zelfs af met zijn eigen stripper affaire
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:54 schreef Iwanius het volgende:
Tutten en online-liners gebruiken als "sharing is caring" (gestolen van de film The Circle)
Wel eng dat iemand van jouw leeftijd dit allemaal precies weet.quote:
Dat blijkt inderdaad wel uit je openbare nieuwsvergaring!quote:Op zondag 6 mei 2018 11:43 schreef Iwanius het volgende:
en daarmee duidelijk iets suggereren,Sodemieter toch op man. Ik ben irl meer bij de tijd dan menig hier op FOK! denkt. Zo rolt mijn generatie.
Ja godver, jij zit dan ook elke dag te zuipen met studenten. Natuurlijk blijf je dan bij de tijd 😉quote:Op zondag 6 mei 2018 11:43 schreef Iwanius het volgende:
en daarmee duidelijk iets suggereren,Sodemieter toch op man. Ik ben irl meer bij de tijd dan menig hier op FOK! denkt. Zo rolt mijn generatie.
Haten op Iwaniusquote:Op zondag 6 mei 2018 19:54 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad wel uit je openbare nieuwsvergaring!
Niet begrijpen dat ik je held quote, misschien kan je hem gelijk op zijn overige taalfouten wijzen als je zo enthousiast bent?quote:Op maandag 7 mei 2018 09:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haten op Iwanius
Verder is het nieuwsgaring, niet nieuwsvergaring.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:00 schreef Iwanius het volgende:
[knip] Omdat ik het dus ben en plaats is het zogenaamd privacy schending en de NOS niet?
Het is gewoon openbare nieuwsvergaring en plaatsing.
Lekker dingquote:Op maandag 7 mei 2018 09:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haten op Iwanius
Verder is het nieuwsgaring, niet nieuwsvergaring.
Jaja.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:43 schreef Iwanius het volgende:
Neuken? Ik heb stressquote:
Oh dan is het goedquote:Op maandag 7 mei 2018 09:47 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat ik je held quote, misschien kan je hem gelijk op zijn overige taalfouten wijzen als je zo enthousiast bent?
[..]
Kan niet moet werkenquote:
Kom ik wel naar jou toe leg alvast de ice pack klaar voor de bult op mijn hoofdquote:Op maandag 7 mei 2018 11:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan niet moet werken
Sorry zijn regels
Standaard aanwezig.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Kom ik wel naar jou toe leg alvast de ice pack klaar voor de bult op mijn hoofd
fapje gemaaktquote:
Vanaf nu sta je voor mij samen bovenaan met Vogeltjesdansquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |