quote:Op maandag 7 mei 2018 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook weer toevallig van boven gefilmd. Hoe bestaat het.
Jokkebrok gaat dit uitgebreid onderzoeken, waarschijnlijk is dit een false flag.quote:Op maandag 7 mei 2018 23:37 schreef svann het volgende:
[..]
Grote mobieldichtheid in Nederland en veel jeugd met vlog-ambitie.
Zo raar om een opstootje voor de deur te filmen?
Vergeefse ijdelheid, zijn kaalheid valt nu juist meer op.quote:Op maandag 7 mei 2018 23:39 schreef Oscar. het volgende:
Ik erger mij aan die plak haar op zijn harses
Wat als je ongelovigen de hel in wenst, mag dat Meester Visser?quote:Op maandag 7 mei 2018 23:40 schreef butz0rs het volgende:
Stel dat je je beroept op antizionisme in plaats van antisemitisme, is het dan ook een 'hatecrime'?
Jij hebt wel een obsessie met mij. Daten?quote:Op maandag 7 mei 2018 23:40 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Jokkebrok gaat dit uitgebreid onderzoeken, waarschijnlijk is dit een false flag.
Te weinig jongeren in zijn omgeving.quote:Op maandag 7 mei 2018 23:40 schreef Klepper272 het volgende:
Jokkebrok gaat dit uitgebreid onderzoeken, waarschijnlijk is dit een false flag.
Ik noem mezelf weleens zionist omdat ik van Israël houd. Ik vind Bibi Netanyahu echter een idioot die er een waanzinnige puinhoop van maak. Dus ja, het blijft lastig allemaal.quote:Op maandag 7 mei 2018 23:40 schreef butz0rs het volgende:
Stel dat je je beroept op antizionisme in plaats van antisemitisme, is het dan ook een 'hatecrime'?
quote:Op maandag 7 mei 2018 23:39 schreef Oscar. het volgende:
Ik erger mij aan die plak haar op zijn harses
Jij kent mij?quote:Op maandag 7 mei 2018 23:43 schreef svann het volgende:
[..]
Te weinig jongeren in zijn omgeving.
Generation gap.
Alles is een hatecrime alleen nederlanders mag je zomaar aanvallen, want die zijn geen minderheid.....quote:Op maandag 7 mei 2018 23:40 schreef butz0rs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |