Ik vind hem juist een Zweeds hoofd hebben en Estland een Azerbeidzjaans.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haal echt al maanden Estland en Tsjechië door elkaar. Geen flauw idee waarom. Ik denk omdat ik Mikolas een Estlands hoofd vind hebben
Ze houden wel van hoofd geven hehe.quote:
Boos hoofd overheen plakken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga mijn scherm, waar Efe zit, afplakken ofzo
Ze lijken wel een beetjequote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haal echt al maanden Estland en Tsjechië door elkaar. Geen flauw idee waarom. Ik denk omdat ik Mikolas een Estlands hoofd vind hebben
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:29 schreef Guanabana het volgende:
Huh oke wacht, Estland is NIET die opera-jurk?
JAWELquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:29 schreef Guanabana het volgende:
Huh oke wacht, Estland is NIET die opera-jurk?
Gaat die kameel alleen?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat dit dan niet mee mag op het podium
Greys is in een bepaalde mentale staat waarin ze eierkoeken heel doorslikt dus die moeten we gewoon even met rust laten.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe kan Greys die dan verwarren met Tsjechie?
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Greys is in een bepaalde mentale staat waarin ze eierkoeken heel doorslikt dus die moeten we gewoon even met rust laten.
Hou het maar op dat laatste.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nu wel echt benieuwd of Moldavië echt zo geweldig is of dat het een bepaald herenliefde-publiek aanspreekt (waaronder ook Matt en Efe).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |