SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-RehearsalsIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja! Daarom verbaasde mij dit ook enorm.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
Gek hoe zo'n perspoll anders kan overkomen dan je verwacht. De Escunited Hoofden waren niet zo enorm enthousiast over Frankrijk, maar wel over Portugal en Spanje.
Heldquote:
Jaaaaquote:
NOG EEN UUR!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:46 schreef Momo... het volgende:
Zo om 11:00 begint het vandaag dus en om 11:50 Weelen!
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik stikte net haast in een eierkoek omdat ik van de zenuwen gewoon maar nergens meer op kauw.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik stikte net haast in een eierkoek omdat ik van de zenuwen gewoon maar nergens meer op kauw.
3 circusacts op rijquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:54 schreef Momo... het volgende:
Nederland is ook wel een beetje genaaid he met 2 circusacts ervoor? Met ons krumpcircus daarna
Nou dit dusquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:56 schreef grazz het volgende:
[..]Waar moet je zenuwachtig voor zijn dan? Er is toch niks verandert
daarom kan het alleen maar meevallen. Slechter dan dinsdag zal het niet zijn.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:56 schreef Dave het volgende:
Op dit moment zijn ze Julia waarschijnlijk de berg aan het optakelen.
Stiekem hopen mensen hier nog steeds dat het een grap wasquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:56 schreef grazz het volgende:
[..]Waar moet je zenuwachtig voor zijn dan? Er is toch niks verandert
daarom kan het alleen maar meevallen. Slechter dan dinsdag zal het niet zijn.
Ik heb hetzelfde. Ik verwacht kleine aanpassingen, meer niet. En ik verwacht dat de reviews voornamelijk alleen gaan over de dansers met dat gekrump van ze.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig
Ik heb iets van, we weten al hoe het gaat zijn, kan waarschijnlijk alleen nog meevallen.
Toch kan het in zijn voordeel werken omdat het een totaal ander genre muziek is.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:56 schreef Greys het volgende:
Nou het kan idd zijn dat de kijkers de acts van Rusland en DeDDosjes zo hysterisch en hilarisch vinden dat ze NL een zee van kalmte en rust vinden.
Nooit. Ik sta volledig achter Waylon. Voor altijd.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:56 schreef grazz het volgende:
[..]Waar moet je zenuwachtig voor zijn dan?
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:00 schreef Greys het volgende:
Huilen van het lachen hier weer. Kan er niks aan doen. We moeten na een vals zingende gehandicapte op een berg van papier maché die ondergescheten lijkt door zeemeeuwen. En wij vinden ónze act slecht![]()
![]()
![]()
exactly! Dit is juist het jaar om niet met een gimmick op te komen dagenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
Misschien valt het op de avond zelf in de line-up wel mee, maar het ziet ernaar uit dat we echt een kans hebben laten varen door het gewoon redelijk understated te houden (wel met vet camerawerk en belichting uiteraard) als je ziet wat voor kermis er om ons heen zit. We zouden eruit hebben gesprongen.
Gewoon een vette rock show inderdaad met heel veel licht en wat vuur, verdomme.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
Misschien valt het op de avond zelf in de line-up wel mee, maar het ziet ernaar uit dat we echt een kans hebben laten varen door het gewoon redelijk understated te houden (wel met vet camerawerk en belichting uiteraard) als je ziet wat voor kermis er om ons heen zit. We zouden eruit hebben gesprongen.
Maar mss dacht ie dat er dit jaar een hoos aan Salvadoriaanse liedjes zou komen zonder act. Waar hij dan met dit weer uit zou springen..quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ohja ook weer een persconferentie natuurlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben vooral zenuwachtig voor de tactloze opgefokte reacties die Welen weer gaat geven als de negatieve reacties weer binnenstromen
Oh ja dat klopt. Maar het is ergens ook wel voorspelbaar dat in een jaar zonder LED landen juist de trukendoos open gaan gooien.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mss dacht ie dat er dit jaar een hoos aan Salvadoriaanse liedjes zou komen zonder act. Waar hij dan met dit weer uit zou springen..
De eerste anderhalve minuut misschienquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:56 schreef Greys het volgende:
Nou het kan idd zijn dat de kijkers de acts van Rusland en DeDDosjes zo hysterisch en hilarisch vinden dat ze NL een zee van kalmte en rust vinden.
Niet op de jurk juist?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:04 schreef Aoibhin het volgende:
Rusland heeft effecten op het scherm; exploderende stenen. En twee dansers
Ik snap het niet. Komt door jullie! Ik hoop echt dat men daar wat positiever is.quote:
Misschien ook wel, maar nu ook een schermeffect wat ze hebben toegevoegdquote:
Goddank wel ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:05 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat we in het refrein toch vooral de backings inmiddels horen, wat mij verstandig lijkt. Een beetje bulgaars playbacken kan geen kwaad
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De eerste anderhalve minuut misschien
Hier spanning ende sensatie want mijn babykat heeft zijn tuigje los gekregen van het touwtje en daarna zichzelf uit zijn tuigje gewurmd en is naar binnen gerend HOE DAN?
Even bijkomen bij Rusland dan maar
Exploderende stenen op het moment van de 'I won't break?'quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:04 schreef Aoibhin het volgende:
Rusland heeft effecten op het scherm; exploderende stenen. En twee dansers
Nou ja zeg! Efe moet zijn plek kennen. Niet HoofdGod tegenspreken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:07 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Volgens mij kapte hij Matt af, en zei iets van ik probeer mij even te richten op de vocals
Je weet het. Waylon..quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:54 schreef Greys het volgende:
EN WAAROM HEB IK ÜBERHAUPT NOG ZENUWEN EN WAAROM WIJ ALLEMAAL WE WAREN ER KLAAR MEE ENZO
HoofdGodquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Efe moet zijn plek kennen. Niet HoofdGod tegenspreken.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je weet het. Waylon..
Gifjes.![]()
[ afbeelding ]
over 9 maanden krumpende baby's?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:08 schreef Greys het volgende:
Zo te horen hebben Welen z'n krumpers een leuke avond gehad met de dansers van Juul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |